fantastisch was datquote:Op zaterdag 18 september 2004 23:37 schreef Tain het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.xbox liveJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
BFBom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 19 september 2004 00:25 schreef pkwarts het volgende:
dat ie ook gewoon leuk vertelt dat BFB voor band of brothers staat.....
je weet dat of met een o begint he?
..........................
Toen je vroeg om het nogmaals te zeggen ging er ook niet echt een lampje branden bij hem ofzoquote:Op zondag 19 september 2004 00:25 schreef pkwarts het volgende:
dat ie ook gewoon leuk vertelt dat BFB voor band of brothers staat.....
je weet dat of met een o begint he?
..........................
en meestal was hij als eerste dood, maar ik vond ze wel irritant met zijn 2enquote:Op zondag 19 september 2004 01:06 schreef Gamedemon het volgende:
hij was vrij hard aan het vloeken op me...ik maak je dood ik maak je dood !! * *Maakt hem dood ...Irritante opmerking...Ik maak je dood...and so onom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
die rust toen ze wegwarenquote:Op zondag 19 september 2004 09:25 schreef Tain het volgende:
[..]
en meestal was hij als eerste dood, maar ik vond ze wel irritant met zijn 2en
ik heb het nu sinds het begin en het begint nu pas echt gezellig te worden met fokkers onlinequote:Op zondag 19 september 2004 09:53 schreef -Mzraki- het volgende:
Stelletje liversom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
of 8 'FOK!' ers en 1 Band oF Brothers erbijquote:Op zondag 19 september 2004 10:10 schreef pkwarts het volgende:
het is een mooi gezicht die 10 'FOK!' tags onder elkaarom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
mijn vriendin vindt hem ook leukquote:Op zondag 19 september 2004 10:19 schreef Rahl het volgende:
the sims 2 owntom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
gelijk heeft zequote:Op zondag 19 september 2004 10:20 schreef Tain het volgende:
[..]
mijn vriendin vindt hem ook leukom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 19 september 2004 00:18 schreef Gamedemon het volgende:
vooral met die invisebleom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
AAom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Joh meen je dat nou?? Dat had ik nog niet doorquote:Op zondag 19 september 2004 11:43 schreef Gamedemon het volgende:
tis zondag gina?
winkels dicht?quote:Op zondag 19 september 2004 11:46 schreef GinaG het volgende:
[..]
Joh meen je dat nou?? Dat had ik nog niet doorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nu nog wel jaquote:Op zondag 19 september 2004 11:48 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
winkels dicht?
hopen dat dat werktquote:Op zondag 19 september 2004 11:46 schreef Gamedemon het volgende:
Tain je moet dus ff wat router poorten opengooien om contact te krijgen met sailingace...voorheen had ik ook problemen tzijn de :
88 UDP
3074 UDP en TCP
opengooien naar je xbox dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop