Haal 'm nou maar gewoon, in plaats van in elke Xbox thread elk half uur te melden dat je een Xbox krijgtquote:Op zaterdag 18 september 2004 12:03 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Over 1,5 uur trotse bezitter van een Xbox!
Heel hard op slaan. Als dat niet werkt uit het raam gooien. Doet ie het dan nog steeds niet, dan moet je even de M$ klantenservice bellen die hem dan gratis komen ophalenquote:Op zaterdag 18 september 2004 12:53 schreef tonks het volgende:
Help.. mijn xbox lampje knippert rood en groen. en hij werkt niet meer! hoe kan ik dit oplossen
dit betekent dat ie bijna gaat bevallen. Je word papaquote:Op zaterdag 18 september 2004 12:53 schreef tonks het volgende:
Help.. mijn xbox lampje knippert rood en groen. en hij werkt niet meer! hoe kan ik dit oplossen
groen oranje is afkoelen..quote:Op zaterdag 18 september 2004 14:01 schreef pkwarts het volgende:
ik geloof dat het betekent dat ie te warm is. gewoon laten afkoelen dus. maar weet het dus niet zeker.
misschien is groen rood dan opwarmen. je hebt hem vannacht toch niet buiten laten staan he?quote:Op zaterdag 18 september 2004 14:02 schreef tonks het volgende:
[..]
groen oranje is afkoelen..
quote:Statusindicator blijft knipperen
De statusindicator hoort groen op te lichten wanneer het Xbox-videogamesysteem is ingeschakeld of groen te knipperen wanneer je op de uitwerpknop drukt. Als de statusindicator blijft knipperen terwijl het systeem aanstaat, heeft het Xbox-videogamesysteem een intern probleem:
Blijvend oranje knipperen: De Xbox-console is oververhit en je kunt er pas opnieuw op spelen als de console is afgekoeld. Plaats de Xbox-console in een goed geventileerde ruimte en uit de buurt van warmtebronnen. Zodra de console is afgekoeld, stopt het knipperen en kun je weer spelen op het Xbox-videogamesysteem.
Blijvend groen en oranje knipperen: De SCART-kabel is niet juist aangesloten.
Alle andere knipperpatronen: Intern probleem dat moet worden nagekeken. Neem contact op met een verantwoordelijke van de Xbox-klantenondersteuning. Zoek het juiste telefoonnummer voor je regio in de lijst op deze site.
Ik heb net de demo op de Xbox gespeeld.. en ik vind em niet echt super... grafisch zeker geen hoogstandje en ik mis nog wat... besturing is niet vervelend ofzo, maar tis een beetje standaard... De bestaat dan wel uit 1 level (Endor) en je kunt maar een paar poppekes kiezen, ik denk dat het op Live zeker wel eel leuke game is hoor, maar singleplayer is nixquote:Op zaterdag 18 september 2004 09:57 schreef Strolie75 het volgende:
Review van Star Wars: Battlefront op IGN: 8.5
[..]
ja...quote:Op zaterdag 18 september 2004 12:04 schreef twi het volgende:
Er moet toch iemand zijn met een Live code?
Ik heb een headset en de complete kit...quote:Op zaterdag 18 september 2004 21:56 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ja...
maar ik ga die code niet weggeven aan iemand zonder headset, en ik ga hem geen verkeerd beeld geven van live...want als hij online is geweest met burnout krijgt hij dat zeker
er komen nu zoveel goede live games uit dat je wel een jaar voor uit kanquote:Op zondag 19 september 2004 08:46 schreef Michel het volgende:
[..]
Ik heb een headset en de complete kit...
Heb hiervoor al een complete live kit gehad, maar deze na 1 jaar af laten lopen.
Ik weet dus maar al te goed wat live is, wat de mogelijkheden zijn en dat de service van EA sucked in vergelijking tot de live ondersteuning van Microsoft.
Als je hem wilt geven, graag. Anders bestel ik wel zo'n 30 euro geval.
Ik heb de laatste tijd niet in mn spelletjesdoosje gekeken, maar als je me kunt vertellen in welke games die dingen zitten, kan ik uiteraard effe kijkenquote:Op zondag 19 september 2004 08:46 schreef Michel het volgende:
[..]
Ik heb een headset en de complete kit...
Heb hiervoor al een complete live kit gehad, maar deze na 1 jaar af laten lopen.
Ik weet dus maar al te goed wat live is, wat de mogelijkheden zijn en dat de service van EA sucked in vergelijking tot de live ondersteuning van Microsoft.
Als je hem wilt geven, graag. Anders bestel ik wel zo'n 30 euro geval.
in de fabriek, ik koop bijna geen games in de winkel en heb er toch een paar van die kaartjes gehadquote:Op zondag 19 september 2004 09:41 schreef pkwarts het volgende:
worden die dingen er eigenlijk in de winkel ingestopt? want ik heb er nog nooit 1 gekregen bij een gesealde game.
Ach, of je geeft 'm aan iemand die 't nog gaat gebruiken, of je laat 'm tot 30 september liggen waardoor 'ie onbruikbaar wordtquote:Op zaterdag 18 september 2004 21:56 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ja...
maar ik ga die code niet weggeven aan iemand zonder headset, en ik ga hem geen verkeerd beeld geven van live...want als hij online is geweest met burnout krijgt hij dat zeker
Je hebt mail terug.quote:Op zondag 19 september 2004 14:46 schreef DinoPK het volgende:
Michel, je hebt als het goed is een code in je mailbox.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |