*wou dat het een paar maanden verder was*quote:Op vrijdag 17 september 2004 02:13 schreef p-etr-a het volgende:
Nee natuurlijk niet, maar dat zou je ook merken. Als er dus echt geen aanleiding toe is zal ik niet lachen, maar ik hoop niet dat dat het geval is.
Ik ken mien-moeke niet van buiten Fok!, dus ik ben er wel zeker van.quote:Op vrijdag 17 september 2004 02:14 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Dat zeggen wel meer mensen de volgende ochtend
Dat willen we allemaal welquote:Op vrijdag 17 september 2004 02:14 schreef Chirma het volgende:
[..]
*wou dat het een paar maanden verder was*
*Zich hierbij aan sluit*quote:Op vrijdag 17 september 2004 02:14 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ik ken mien-moeke niet van buiten Fok!, dus ik ben er wel zeker van.
quote:Op vrijdag 17 september 2004 02:16 schreef p-etr-a het volgende:
Welterusten Bert!
Volgens mij wachten we allemaal op het volgende baggertopicquote:Op vrijdag 17 september 2004 02:19 schreef p-etr-a het volgende:
[afbeelding]
Dit is Peter A. de Vries, nog steeds op zoek naar online users. Wat is het hier ineens vroeg rustig!
lolquote:Op vrijdag 17 september 2004 02:19 schreef p-etr-a het volgende:
[afbeelding]
Dit is Peter A. de Vries, nog steeds op zoek naar online users. Wat is het hier ineens vroeg rustig!
groto topic, nog geen zin gehad om door te lezen, komt nog welquote:Op vrijdag 17 september 2004 02:22 schreef p-etr-a het volgende:
Vrij naar: Fok!ville
Daar heb ik mezelf al helemaal gevestigd als misdaadverslaggever, en ik heb het gevoel dat ik daar ook wel de nodige waardering voor krijg. Gelukkig maar want het is een zwaar vak.quote:Op vrijdag 17 september 2004 02:24 schreef Chirma het volgende:
[..]
groto topic, nog geen zin gehad om door te lezen, komt nog wel
Morgen zal ik eens kijken wat ik voor beroep zal nemen, heb jij enig idee?quote:Op vrijdag 17 september 2004 02:25 schreef p-etr-a het volgende:
Daar heb ik mezelf al helemaal gevestigd als misdaadverslaggever, en ik heb het gevoel dat ik daar ook wel de nodige waardering voor krijg. Gelukkig maar want het is een zwaar vak.
Aan de andere kant: iemand moet 't doen hè.
Hmm... misschien moet jij maar crimineel worden dan, dan krijg ik nog meer werk & waardering.quote:Op vrijdag 17 september 2004 02:26 schreef Chirma het volgende:
[..]
Morgen zal ik eens kijken wat ik voor beroep zal nemen, heb jij enig idee?
Ik ga nu slapen.. welterusten zo en droom fijn![]()
wat danquote:Op vrijdag 17 september 2004 10:41 schreef timbob het volgende:
en petra heeft geen dik hoofd
petra heeft dikkee.....quote:Op vrijdag 17 september 2004 10:43 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
wat dan![]()
misschien heeft ze nog wel meer dikquote:Op vrijdag 17 september 2004 10:44 schreef timbob het volgende:
[..]
petra heeft dikkee.....
ogen!
Ja, wie weet.quote:Op vrijdag 17 september 2004 10:45 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
misschien heeft ze nog wel meer dik
Spannendquote:maar dat schijnt chirma heel goed te weten met spannende foto's/filmpjes![]()
quote:Op vrijdag 17 september 2004 10:47 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ja, wie weet.
[..]
Spannend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |