Alleen al het feit dat je in de zelfde ruimte bent als W.Freggle zou voor mij reden genoeg zijn me minimaal 14 keer volledig te schrobben.quote:Op vrijdag 17 september 2004 01:50 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ik heb 'm niet aangeraakt ofzo hoor... een paar mensen van de groep gingen met hem op de foto, maar Niels en ik weigerden vanwege een afkeer van die man.
quote:Op vrijdag 17 september 2004 01:51 schreef paultjuhhh het volgende:dit is toch petraatjuh ?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
krijg ik nu een tekening van petra
Kruisjes.quote:Op vrijdag 17 september 2004 01:51 schreef paultjuhhh het volgende:dit is toch petraatjuh ?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
krijg ik nu een tekening van petra
Nu ineens bij mij ookquote:Op vrijdag 17 september 2004 01:54 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Kruisjes..
picserver is weer ff down ofzoquote:Op vrijdag 17 september 2004 01:54 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Kruisjes..
quote:Op vrijdag 17 september 2004 01:55 schreef Chirma het volgende:
mooie caps hoor paultjuhhh
quote:Op vrijdag 17 september 2004 01:57 schreef mien-moeke het volgende:picserver
Aldi...???
?? Ehmmm...
Ach okayALDI
ik heb zo'n hekel aan de aldi, maar mijn monitor (19" tft) en de energie om nachten door te leren (blikjes golden power) komen er wel vandaan. De krentenbollen en het lamsvlees is ook zeker wel te doenquote:Op vrijdag 17 september 2004 01:59 schreef p-etr-a het volgende:
Aldi is op zich niks mis mee, daar heb ik laatst een hoop Pinkeltje-boeken gekocht. Maar voor de wekelijkse boodschappen kan je niet alleen naar de Aldi en het is er ook nog eens altijd bomvol op het parkeerterrein.
Tsja, dat verwacht je ook wel bij mij.quote:Op vrijdag 17 september 2004 02:01 schreef Markster het volgende:
Dikke kop !
Kan er meer in !quote:Op vrijdag 17 september 2004 02:03 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Tsja, dat verwacht je ook wel bij mij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |