*insert pisvlek smileyquote:Op vrijdag 17 september 2004 00:04 schreef -Xerxes- het volgende:
<insert zoutvaaatje.jpg>
De tering, stelletje azijnpissers
quote:Op vrijdag 17 september 2004 00:06 schreef DePresident het volgende:
p-etr-a zou niet willen dat jullie die arme jongen een lul noemen hoor.....![]()
Maar hij is het wel ! HAHAHAHAAHHAHAHAAHAHAHAAHHAA
![]()
Helpt niet in mijn woordeboekquote:Op vrijdag 17 september 2004 00:04 schreef -Xerxes- het volgende:
<insert zoutvaaatje.jpg>
De tering, stelletje azijnpissers
Hallo, lambalquote:Op vrijdag 17 september 2004 00:07 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
*insert pisvlek smiley![]()
Je vond het helemaal niet grappigquote:Op vrijdag 17 september 2004 00:08 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
same here *pisvlek*quote:Op vrijdag 17 september 2004 00:09 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Hallo, lambal
Mijn posts moet je met een kilo zout nemen.
Mijn posts moet je met een kilo zout nemen.
En ik ga het géén twee keer zeggen!
quote:Op donderdag 16 september 2004 23:56 schreef -Xerxes- het volgende:
Ik heb haar straks hier al gezien op fok, wil je me nu godverdomme buiten een kapotte TFT ook nog opzadelen met een defecte breedbeeld?
ik heb gene kabel op mijn kamer, dus heb het helaas niet kunnen doenquote:Op vrijdag 17 september 2004 00:28 schreef Mr.Noodle het volgende:
Heeft iemand haar gecaptured op de computer
Sorry, maar ik werd een beetje ziek van de "Ik heb 10.000 posts' -topicsquote:Op vrijdag 17 september 2004 00:30 schreef Chirma het volgende:
[..]
ik heb gene kabel op mijn kamer, dus heb het helaas niet kunnen doen
maar ja.. ik heb al genoeg andere p-etr-a filmpjes om mijn avond te vullen
owja.. dankzij jou is mijn leuke feest-topic dicht![]()
had dat gezegd.. ik had je best in de OP wilden vermelden hoor..quote:Op vrijdag 17 september 2004 00:38 schreef Mr.Noodle het volgende:
Sorry, maar ik werd een beetje ziek van de "Ik heb 10.000 posts' -topics
Terwijl ik zelf m'n 10.000 posts grens heb gemist om het te vieren
jaaaa.. foto's postenquote:Op vrijdag 17 september 2004 00:58 schreef p-etr-a het volgende:
Nou jongens ik ben er weer, ik zal nog wel foto's gaan posten van mij (en anderen) met Frits Barend en Jan Mulder als bewijs, ik heb het zelf wel op videoband ook maar ik heb geen caps-machine ofzo.
niet op gelet, volgens mij nietquote:Op vrijdag 17 september 2004 01:00 schreef p-etr-a het volgende:
Oh en Chirma, ik had inderdaad verplicht mijn telefoon uit. Alles is zo grappig daar... je had er echt bij moeten zijn.
En die verveelde blik dat deed ik niet expres, maar op sommige stukjes was het gewoon niet grappig. Konden jullie trouwens ook Kim zien (voor de kijker links naast mij)?
Sjezus, woon je om de hoek bij ze ofzoquote:Op vrijdag 17 september 2004 00:58 schreef p-etr-a het volgende:
Nou jongens ik ben er weer, ik zal nog wel foto's gaan posten van mij (en anderen) met Frits Barend en Jan Mulder als bewijs, ik heb het zelf wel op videoband ook maar ik heb geen caps-machine ofzo.
eerlijk gezegd keek je het grootste gedeelte van te tijd niet echt leuk ofzoquote:Op vrijdag 17 september 2004 01:01 schreef p-etr-a het volgende:
Dan zat ik echt op de hot-spot ofzo.
Trouwens, ik had echt niet door dat ik werd gefilmd. Je kon wel lampjes zien branden enzo, maar je moet gewoon de hele tijd leuk kijken omdat je risico loopt op televisie te komen.
Nee weet ik. Jammer wel. Maarja. Ik zeg dat dan ook achteraf, daar dacht ik toen niet almaar aan.quote:Op vrijdag 17 september 2004 01:03 schreef Chirma het volgende:
[..]
eerlijk gezegd keek je het grootste gedeelte van te tijd niet echt leuk ofzo
misschien kan ik als we al vaker hebben afgesproken een keer langskomen voor de uitzending en dan samen gaanquote:Op vrijdag 17 september 2004 01:04 schreef p-etr-a het volgende:
Nee weet ik. Jammer wel. Maarja. Ik zeg dat dan ook achteraf, daar dacht ik toen niet almaar aan.
Oh en ik woon inderdaad zo ongeveer om de hoek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |