abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 17 augustus 2005 @ 11:28:56 #151
11682 Moonah
Jolie femme
pi_29714167
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 14:39 schreef Bluezz het volgende:
Ehm.. ja.. maar dat soort dingen zeggen hem niet zoveel.
Maar jou/jullie toch wel?
quote:
En zijn broertje is getuige, dat maakt veel goed
Mooi zo.

Goed te lezen dat er nu (de intentie tot) meer contact is.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_29714550
Ik had hem er graag bij gehad natuurlijk
Hij zit overigens al in Cairns op plaats van bestemming, dus veilig aangekomen
pi_29726371
Klinkt goed allemaal Bluezzie, ik zal hem in de gaten houden via z'n site
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_38886640
Aangezien er de afgelopen tijd een paar mensen vroegen om een update

Hij zit nog steeds in Cairns woont en werkt met en bij 'de groep'.
Is very happy en druk bezig.
Heeft inmiddels zijn auto-rijbewijs en is druk bezig zijn motor-rijbewijs te halen....
Is op zoek naar een horeca-baan, want hij heeft zich (als het lukt om al het geld dat nodig is bij elkaar te vergaren) ingeschreven voor een 2 jarige internationale opleiding als commercial cook
Dan leer je 1 jaar koken (en werken/leren dus) en een jaar gastheer.

Hij zou in aug. terugkomen, omdat zijn visum dan afliep, maar nu hij naar school gaat is dat weer verlengd. Hij moet alleen nog iets regelen voor zijn terugvlucht.
(omzetten in een open ticket o.i.d.)
Ik hoop dat het allemaal lukt voor hem, al mis ik hem onwijs
pi_38886717
Wat grappig, ik moest toevallig een paar dagen geleden nog aan jullie verhaal denken!
Fijn dat het goed met hem gaat!
  donderdag 15 juni 2006 @ 19:56:03 #156
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_38894828
Wat fijn dat ik dit topic teruggevonden heb, ik zat regelmatig te denken hoe het nou met je zoon zou gaan, Bluezz. Het klinkt allemaal heel positief!

[ Bericht 2% gewijzigd door Spuuglokje op 15-06-2006 20:26:01 ]
pi_38895465
Heee hartstikke leuk om te lezen hoe het gaat met je zoon
#geen
pi_39711304
Hij is aangenomen op de internationale school
Koken, horeca

Ben benieuwd naar zijn baantje (s) die hij erbij zal moeten vinden qua schoolkosten
  dinsdag 11 juli 2006 @ 07:29:56 #159
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_39713547
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 01:43 schreef Bluezz het volgende:
Hij is aangenomen op de internationale school
Koken, horeca
't Bloed kruipt.... Leuk Bluezz, klinkt positief allemaal. Afgezien van de afstand, dan....
pi_39714368
Wow gaaf Bluezzie! Hij is goed bezig!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_39731273
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 07:29 schreef Gaoxing het volgende:

't Bloed kruipt.... Leuk Bluezz, klinkt positief allemaal. Afgezien van de afstand, dan....
Ja idd, dat blijft (voor ons dan) wat minder.
  dinsdag 11 juli 2006 @ 20:13:36 #162
30488 coolbabe
My little pwny
pi_39732020
Dus het gaat god met hem? Heel fijn!
Jammer dat hij niet op 'naast de deur, ff een bakkie doen' afstand woont maar wie weet heeft hij na zijn 2 jaar school wel genoeg avontuur opgedaan en komt hij weer naar huis
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
pi_39733015
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 20:13 schreef coolbabe het volgende:
Dus het gaat god met hem? Heel fijn!
Jammer dat hij niet op 'naast de deur, ff een bakkie doen' afstand woont maar wie weet heeft hij na zijn 2 jaar school wel genoeg avontuur opgedaan en komt hij weer naar huis
De achterliggende gedachte van hem is, dat ie daar permanent wil wonen, dus dat denk ik niet
Als ie het voor elkaar krijgt een baan te vinden na school, heeft ie genoeg punten bij elkaar om iig een werkvisum te krijgen.

Wij zijn van plan om (als de financiën het toelaten) volgend jaar of het jaar daarop hem op te gaan zoeken.
pi_51720791
We zijn inmiddels een jaar verder, hoe gaat het met Q. in Australië?
pi_51721027
quote:
Op zondag 22 juli 2007 16:12 schreef Leintjeuh het volgende:
We zijn inmiddels een jaar verder, hoe gaat het met Q. in Australië?
Wat lief dat je daarnaar vraagt
Hij is very happy
Woont nog in de 'woongroep', is inmiddels gedoopt en heeft een nieuwe naam aangenomen - de naam van een of andere profeet.
Hij werkt in een restaurant als kok, heeft het eerste jaar café kok gedaan op deze international school en is nu bezig aan zijn 2e jaar, hospitality management.
Druk baasje dus, en houdt ons d.m.v. brieven en af en toe een mail op de hoogte. Verplaatst zich meestal met de motor (heeft auto- en motorrijbewijs gehaald).

Voorlopig de komende jaren zal ie daar dus nog steeds wonen/werken, want dan is het vrij simpel om je visum te verlengen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Blues op 22-07-2007 16:32:46 ]
pi_51721185
Zijn jullie hier ook happy mee?
pi_51721329
quote:
Op zondag 22 juli 2007 16:24 schreef Leintjeuh het volgende:
Zijn jullie hier ook happy mee?
Nou weet je, het is heel dubbel, moeilijk en ingewikkeld allemaal.
We missen hem heel erg, maar zijn ook blij dat hij zo intens geniet en gelukkig is. Bovendien 'doet' ie wat met zijn leven, en zit ie niet alleen maar in die groep maar ook naar school en werken.

Het is wat moeilijk uit te leggen, in het begin van het jaar heb ik een soort 'overspannen' periode gehad door wat andere dingen die samenkwamen, en ik voelde me toen ook heel slecht wat betreft Q.
Na deze klote-periode gaat dit ook beter, en kan ik het wat meer accepteren hoe het allemaal gelopen is.
pi_51721964
Ik kan me heel goed voorstellen dat het zo moeilijk is voor jullie! Toen hij terug kwam, was ie een soort van brainwashed, en nu is ie weer terug daarheen. En als je op zo'n moment al niet helemaal lekker in je vel zit, hoe gek is het dan dat je een beetje overspannen ben? Het is wel heel sterk dat je blij voor hem kan zijn, ondanks dat je er zelf niet helemaal vrede mee kan hebben.
pi_51722315
Kan me voorstellen dat dit lastig is. Ik heb zelf twee jaar in een Hare Krishna-gemeenschap gewoond, van mijn achttiende tot mijn twintigste. Mijn ouders hebben me in die tijd volledig gesteund en hebben altijd interesse getoond en respect gehad voor mijn opvattingen (die voor een buitenstaander op sommige vlakken misschien ook extreem zouden lijken). Ben erg blij met hoe ze ermee om zijn gegaan en ik had die tijd voor geen goud willen missen.
pi_51723780
quote:
Op zondag 22 juli 2007 16:56 schreef Isegrim het volgende:
Kan me voorstellen dat dit lastig is. Ik heb zelf twee jaar in een Hare Krishna-gemeenschap gewoond, van mijn achttiende tot mijn twintigste. Mijn ouders hebben me in die tijd volledig gesteund en hebben altijd interesse getoond en respect gehad voor mijn opvattingen (die voor een buitenstaander op sommige vlakken misschien ook extreem zouden lijken). Ben erg blij met hoe ze ermee om zijn gegaan en ik had die tijd voor geen goud willen missen.
Hey, wat goed van je ouders idd.
En bedankt voor je reaktie, ook eens iemand die het van de andere kant beschrijft
Hoe kwam je daar zo in verzeild geraakt?
pi_51724069
quote:
Op zondag 22 juli 2007 17:39 schreef Bluezz het volgende:
Hey, wat goed van je ouders idd.
En bedankt voor je reaktie, ook eens iemand die het van de andere kant beschrijft
Hoe kwam je daar zo in verzeild geraakt?
Zie je PM.

Het begon met een TV-programma erover. Het trok me meteen omdat ik veel van hun denkbeelden toen sowieso al deelde.

Ik was destijds niet erg gelukkig, wist niet wat ik met mijn leven aanmoest en vond daarin mijn bestemming. Dacht ik toen althans. Ik heb er deels een zeer gelukkige tijd gehad, maar na twee jaar was het genoeg. Wel een zeer waardevolle ervaring.
pi_51724207
Gaat dit over die Q. van fok of een andere
pi_51724441
quote:
Op zondag 22 juli 2007 17:52 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Gaat dit over die Q. van fok of een andere
Het gaat over heel iemand anders, mijn zoon en hij is nog nooit op fok geweest
pi_55621048
Update :
We gaan in sept/okt voor een vakantie van ruim 3 weken naar Australië en hopen hem dan te zien
  zaterdag 29 december 2007 @ 12:25:54 #175
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_55621227
Wat fijn Bluezz! Hoe lang is het dan geleden dat je hem zag?
... ♥ ik mis je ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')