Maar jou/jullie toch wel?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:39 schreef Bluezz het volgende:
Ehm.. ja.. maar dat soort dingen zeggen hem niet zoveel.
Mooi zo.quote:En zijn broertje is getuige, dat maakt veel goed
't Bloed kruipt....quote:Op dinsdag 11 juli 2006 01:43 schreef Bluezz het volgende:
Hij is aangenomen op de internationale school
Koken, horeca
Ja idd, dat blijft (voor ons dan) wat minder.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 07:29 schreef Gaoxing het volgende:
't Bloed kruipt....Leuk Bluezz, klinkt positief allemaal. Afgezien van de afstand, dan....
De achterliggende gedachte van hem is, dat ie daar permanent wil wonen, dus dat denk ik nietquote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:13 schreef coolbabe het volgende:
Dus het gaat god met hem? Heel fijn!
Jammer dat hij niet op 'naast de deur, ff een bakkie doen' afstand woont maar wie weet heeft hij na zijn 2 jaar school wel genoeg avontuur opgedaan en komt hij weer naar huis
Wat lief dat je daarnaar vraagtquote:Op zondag 22 juli 2007 16:12 schreef Leintjeuh het volgende:
We zijn inmiddels een jaar verder, hoe gaat het met Q. in Australië?
Nou weet je, het is heel dubbel, moeilijk en ingewikkeld allemaal.quote:Op zondag 22 juli 2007 16:24 schreef Leintjeuh het volgende:
Zijn jullie hier ook happy mee?
Hey, wat goed van je ouders idd.quote:Op zondag 22 juli 2007 16:56 schreef Isegrim het volgende:
Kan me voorstellen dat dit lastig is. Ik heb zelf twee jaar in een Hare Krishna-gemeenschap gewoond, van mijn achttiende tot mijn twintigste. Mijn ouders hebben me in die tijd volledig gesteund en hebben altijd interesse getoond en respect gehad voor mijn opvattingen (die voor een buitenstaander op sommige vlakken misschien ook extreem zouden lijken). Ben erg blij met hoe ze ermee om zijn gegaan en ik had die tijd voor geen goud willen missen.
Zie je PM.quote:Op zondag 22 juli 2007 17:39 schreef Bluezz het volgende:
Hey, wat goed van je ouders idd.
En bedankt voor je reaktie, ook eens iemand die het van de andere kant beschrijft
Hoe kwam je daar zo in verzeild geraakt?
Het gaat over heel iemand anders, mijn zoon en hij is nog nooit op fok geweestquote:Op zondag 22 juli 2007 17:52 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Gaat dit over die Q. van fok of een andere
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |