Je wilt je kind gelukkig en tevreden zien. Klaar dus.quote:Op zondag 30 januari 2005 16:52 schreef Moonah het volgende:
Hey Bluezzke!
Wat fijn te lezen!![]()
Kennelijk heeft die gemeenschap wel een heel erg definitieve invloed op hem gehad.
Goed te lezen dat jullie daar vrede mee hebben.
Uiteraard!quote:Op zondag 30 januari 2005 16:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je wilt je kind gelukkig en tevreden zien. Klaar dus.
Ik hoop van harte dat jullie dat oprecht kunnen accepteren.quote:Het enige nadeel met die sabbath is dat je geen gezellige weekend afspraken met hem kan maken.
(Hij blijf dan van vrijdagsavonds tot zaterdagsavonds meest van de tijd in zijn kamer, leest blijkbaar de bijbel en schrijft die brieven)
Ik vind het gewoon jammer, maar dat is meer het egoistische gezelligheidsaspect van mezelf zeg maarquote:Op zondag 30 januari 2005 17:04 schreef Moonah het volgende:
Ik hoop van harte dat jullie dat oprecht kunnen accepteren.
Dan ga je op zaterdagavond toch gezellig samen de bijbel lezen...quote:Op zondag 30 januari 2005 17:08 schreef Bluezz het volgende:
het egoistische gezelligheidsaspect van mezelf zeg maar
quote:Op zondag 30 januari 2005 17:12 schreef Moonah het volgende:
Dan ga je op zaterdagavond toch gezellig samen de bijbel lezen...
Beetje creatief zijn Bluezz.
Kijk..al een heel verschil met de vorige keer.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:24 schreef Bluezz het volgende:
Hij heeft trouwens net gemaild dat ie in Singapore was (tussenstop/tanken) en wat vertraging had en hij kwam snel even op msn
Het klinkt erg goed Bluezz!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:24 schreef Bluezz het volgende:
Daar heeft ie het niet meer over... hij is de afgelopen dagen bezig geweest om zijn baan hier in NL veilig te stellen enzo, wat heel goed lukte qua aanbiedingen van de werkgevers kant
Hij heeft trouwens net gemaild dat ie in Singapore was (tussenstop/tanken) en wat vertraging had en hij kwam snel even op msn
Doet mijn stoere moederhart wel weer goed
had ik al gelezen jaquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:01 schreef Bluezz het volgende:
Wat flauw nou....
hij mocht zijn tulpenbollen niet invoeren
Was net zo'n leuk kadoo-idee om mee te nemen... hij moest bijna een boete betalen ook nog
van zijn site
Australie is een crime om 'levende' goederen in te voeren idd. En dat is idd om ziektes die ze in Australie niet hebben ook niet binnen te krijgen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:31 schreef Bluezz het volgende:
Ja dat scheelt weer een hoop voor een "arme" backpacker
Overigens heeft het niets te maken met terrorisme natuurlijk, maar meer met ziektes die ze niet willen denk ik.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |