De community zit op 3 plaatsen in Australië en met kerst is er altijd een "gathering" in Cairns van de drie groepen, ik heb Q niet gehoord over loofhutten, ik zal er eens naar vragenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 20:07 schreef krakkemieke het volgende:
Bluezz, ik heb het gevraagd en die meneer is volgens mij niet van dezelfde groep. Hij heeft zojuist het loofhuttenfeest gevierd, met mensen van allerlei andere groeperingen.
Vergeet daarbij niet dat ze zichzelf niet graag/nooit een "sekte" zullen noemen omdat het over het algemeen een negatieve klank heeft. Toen ik de term liet vallen bij Q. zei hij dat het voor hem niet echt een negatieve klank had overigens.quote:Hij zei dat er wel meerdere groepen in Australie waren, die bv de sabbath houden, ipv de zondag. Maar ik kreeg de indruk, dat het over het algemeen geen sektes waren.
Lief dat je er naar vraagtquote:Op vrijdag 19 november 2004 01:07 schreef Plunderbunny het volgende:
en we zijn alweer een maandje verderWil Q nog steeds zo graag terug naar DownUnder?
Oh maar dat klinkt heel gezond eigenlijk. Het kan niet anders dan dat Australie heel belangrijk voor hem is geweest, kan me voorstellen dat je dan een keer terug wil om weer eens te gaan kijken. Gelukkig dat het zo goed met hem gaat!quote:Op vrijdag 19 november 2004 01:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lief dat je er naar vraagt
Austr. is erg op de achtergrond geraakt qua gesprekken.
Hij zal er nog wel veel aan denken, en schrijft nog regelmatig brieven.
Over teruggaan hebben we het niet, wel over "vakantie houden"
Ik ook hoor.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 07:55 schreef Cutie het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe 't er nu voor staat eigenlijk...
Liev van julliequote:
Ben blij voor jequote:Op zondag 30 januari 2005 15:01 schreef Bluezz het volgende:
Het kind zit onwijs lekker in vel
Heeft het erg naar zijn op zijn werk, heeft zelfs met de andere bakkers de eerste prijs gewonnen van alle filialen, zodat hij aankomend weekend 3 dagen naar Londen gaat
De zaterdag is nog steeds zijn sabbath, dan schrijft hij brieven naar de groep, dus het kontakt is nog steeds in stand. Ook zijn voedingsgewoontes zijn onveranderd.
Ik noem dit er even bij, dit zijn de dingen waar hij blijkbaar echt zelf achter staat, anders was het allang afgezwakt natuurlijk.
Het zijn vind ik ook geen negatieve 'restanten'.
Inmiddels geeft ie vrouwen ook weer gewoon een hand, hij zag denk ik wel in dat dat een vreemd iets is in onze samenleving.
We hebben het er verder niet meer over gehad eigenlijk, ik vind het wel best zo. Ik leef liever in het heden en de toekomst en heb geen zin meer om er over te blijven praten.
We merken verder niets van zijn geloofs overtuiging.
Gaat wel naar feesten met oude vrienden maar geeft wel aan dat ie dat gezuip maar niets vind
Zijn vrienden vinden hem ook veranderd hebben ze me verteld.
Met de vriend waar ie in de eerste instantie mee naar Austr. is gegaan heeft ie erg veel kontakt mee, en ze hebben plannen om samen op vakantie te gaan. 'gewoon naar egypte of zo'
Zijn haar groeit en groeit maar door, heeft een mooi staartje nu en een kort getrimd baardje
Hij is blijvend veranderd vinden wij, volwassen geworden, en alleen maar in zijn voordeel als ik heel eerlijk ben. Deze week ben ik met hem kleding gaan kopen, de hele dag gezellig gewinkeld, dat was 'vroega' bijna onmogelijk omdat ie erg moeilijk was en alleen maar naar speciale merken/winkels wilde, die overigens ook nog eens onbetaalbaar waren.
Nu loopt ie alle winkels af, jaagt op koopjes en laat zich adviseren door zijn moedertje
Met een prima resultaat, getuige de blikken van de dames op straat
En hij speelt inmiddels leuk gitaar, hij is in Austr. ermee begonnen (in de groep werd erg veel muziek gemaakt) heeft hier een goedkoop gitaartje gekocht en ermee doorgegaan
Oh en zijn broer (3 jaar jonger) is inmiddels ook weer gewend aan zijn veranderde broer.
Tot zover de update.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |