Ik ben ook gewoon eerlijk tegen hem, en dat heeft niets met tegenhouden of afkeuren van zijn eigen leven te maken hoor. Damnquote:Op maandag 27 september 2004 14:14 schreef boebiedoe het volgende:
Ja jeetje zeg, je zoon is niet zoals je wil dat hij is.. Of het nou goed of fout is, hij heeft een eigen leven hoor. Damn.
.
Okequote:Op maandag 27 september 2004 14:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ben ook gewoon eerlijk tegen hem, en dat heeft niets met tegenhouden of afkeuren van zijn eigen leven te maken hoor. Damn
Ja, hij wil zoveel mogelijk geld bij elkaar werken om eerst een half jaar terug te gaan als vakantie, dat schijnt te mogen, als je genoeg op je bankrek. hebt en kan aantonen dat het alleen vak. is.quote:Op maandag 27 september 2004 14:23 schreef boebiedoe het volgende:
Oke.
Ik kon het trouwens niet terug vinden, hij moest weg omdat zijn visum was afgelopen, maar heeft hij nog plannen om terug te gaan.. En kan teruggaan überhaupt wel ?
quote:Op maandag 27 september 2004 14:41 schreef SCH het volgende:
Ik heb jullie opgegeven voor Het Familiediner van de EO - ze vonden het meteen een razend interessant project
Maar dan kunnen je haren er nog wel van overeind gaan staanquote:Op maandag 27 september 2004 14:14 schreef boebiedoe het volgende:
Ja jeetje zeg, je zoon is niet zoals je wil dat hij is.. Of het nou goed of fout is, hij heeft een eigen leven hoor. Damn.
.
Ja hoor, en kinderen.quote:Op maandag 27 september 2004 17:06 schreef ChrisJX het volgende:
Zaten er eik ook vrouwen bij dei groep?
Graagquote:Op maandag 27 september 2004 23:33 schreef krakkemieke het volgende:
Als ik hem zie, zal ik eens vragen.
Wij zijn via mensen die in Gunalda wonen op de hoogte gesteld van de precieze verblijfplaats van de groep(en). Deze kennen de groep wel, en ook bij de politie zijn ze bekend omdat de groep drugsverslaafde aboriginals opnemen/helpen en daar komen natuurlijk veel problemen met de politie bij kijken.quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:04 schreef Mistress_Dodo het volgende:
Ik heb dit draadje gevolgd en vind het eigenlijk best eng. Ik woon in Australie, in Ipswich, vlak bij Brisbane. Er is hier eigenlijk nix in het nieuws over sektes en cults, en ik vraag me dus af hoe/waar etc, en of het misschien eens in het nieuws gebracht moet worden hierzo zodat men een beetje waakzamer word.
Mja.. dat weet ik (nog) niet.quote:Op dinsdag 28 september 2004 01:51 schreef egilio het volgende:
hmmm, mag alleen de leider meerdere vrouwen hebben of alle mannelijke leden?
In het eerst geval is het natuurlijk heel erg krom, in het tweede het is het gewoon erg krom...
Alles waar Q. nu in gelooft komt uit de bijbel... tis maar net hoe je dingen interpreteert natuurlijkquote:Op woensdag 29 september 2004 16:14 schreef rooierooie het volgende:
Een leider die er meerdere vrouwen op na mag houden, daar krijg ik dus echt de creeps van. Eén leider met zoveel invloed is sowieso nooit goed, daar ben ik van overtuigd. Iemand die in z'n eentje zoveel verantwoordelijkheid krijgt en invloed heeft op andere mensen, daar komt vrijwel altijd gedonder van. Het is ook niet bijbels, trouwens...
Altijd leuk, je eigen cluppiequote:Op maandag 27 september 2004 22:32 schreef Bluezz het volgende:
De leider mag ook meerdere vrouwen hebben,
Bluezz, ik weet uit ervaring dat "die andere wereld" (thuis dus) zó ver weg kan zijn als je lang op reis bent. Zeker als je nog relatief jong bent, zoals jouw zoon, kan het een hele (positieve) schok zijn om ineens met totaal ándere denkbeelden in aanraking te komen. En dan kunnen die denkbeelden ineens heel verfrissend zijn, het idee van "hier ben ik al heel lang naar op zoek". Bij mij is dat alleen heel kleinschalig en positief geweest (ik bedoel: ook positief voor mensen om mij heen...quote:Op maandag 27 september 2004 00:17 schreef Bluezz het volgende:
....maar ook hoe in godsnaam (...) een of andere groep je in maar 10 maanden zo snel/makkelijk heeft kunnen hersenspoelen.
En dit woord zeg ik nu maar eens hardop ja
Dat was ook zo... zonder geld, slaapplaats, vast doel voor ogen, beinvloedbaar, en op zoek naar wat dan ook is ie door die mensen aangetroffen. Dan ben je allang blij dat er iets gebeurt om je uit die positie te halen. En hij vertelde dat ie al na een paar dagen zich prima op zijn gemak voelde, door de warmte en het vertrouwen van deze mensen en hoe ze met elkaar omgingen.quote:Op zondag 3 oktober 2004 13:47 schreef Hik het volgende:
maar zeker als je niet lekker in je vel zit (en dat zal bij hem ongetwijfeld het geval zijn geweest, toen hij onverwacht alleen op reis moest) kan dat een behoorlijke inpact op je hebben, kan ik me voorstellen.
Precies.quote:Wat ik bedoel te zeggen (want dat lijkt je een beetje aan te geven met je post) is dat er niet noodzakelijk al iets "mis" geweest is met Q. Hooguit een onbestemd gevoel van "is dit alles", waar ze bij die sekte handig op in hebben gespeeld...
Het ís voor ons de enige manier, ik zou geen andere wetenquote:Nogmaals: ik denk dat, zoals jullie ermee omgaan, de enige productieve manier is. Knap hoor!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |