Dat is een beginnetje, houd je daar maar aan vast.quote:Op vrijdag 24 september 2004 13:44 schreef Bluezz het volgende:
Xena mag zelfs op schoot
Ik geloof dat ie het wel een moeilijk iets vond, voor het eerst heel duidelijk in het openbaar afwijkend gedrag vertonen. Ik zag/voelde zijn spanning.quote:Op vrijdag 24 september 2004 15:05 schreef SCH het volgende:
Die opvattingen over vrouwen zijn wel erg orthodox - die vind je eigenlijk alleen terug bij de wat orthodoxere groeperingen in de diverse religies. En het lijkt er op alsof de groep de bijbel dus op sommige punten heel erg letterlijk neem (meestal vooral als ze dat zelf goed uitkomt). Ben wel benieuwd hoe dat precies met de leider van de groepering zit - hoe democratisch het allemaal is enzo.
p.s. wel positief dat je denkt dat hij zich er ook een beetje voor schaamt
100 porcent mee eensquote:Op vrijdag 24 september 2004 18:15 schreef Tinkepink het volgende:
Bluezz en golfer: ik reageer eigenlijk nooit in dit topic, maar ik volg alles op de voet.
Ik wilde alleen even zeggen dat ik, voor zo ver ik het in kan schatten, veel respect heb voor de manier waarop jullie met elkaar omgaan. Ja, ook voor je zoon, al ben ik het met zijn denkbeelden grotendeels niet eens verwacht ik.
Ik heb zelf gemerkt dat je als je in het buitenland zit en je een heel ander ritme hebt dan hier, dat je er dan minder aan denkt om te bellen. En de momenten dat je er wel aan denkt, komen ook niet altijd goed uit. (en dan heb je in Ozzie ook nog eens tijdverschil, waardoor bellen nog lastiger wordt). Tel daarbij alle nieuwe indrukken op en misschien schaamde hij zich of was hij bang voor jullie reactie. Kortom zijn verhaal is niet zo heel vreemd.quote:"weet je, als je niet met thuis bezig bent, maar je zo met vanalles bezig bent, zijn uren, dagen niets.
de weken vliegen voorbij, ik nam me steeds voor om deze week te bellen... maar dan realiseerde ik me, shit, dat was alweer bijna 2 weken geleden.. en zo ging het maar door, ik werd wel eens aangespoord, zo van, wat heb je nodig om kontakt met thuis te leggen, we brengen je naar een pc, zeg het maar, maar ik heb gewoon weinig aan thuis gedacht."
Dat was me juist heel erg duidelijk. Daarom vind ik het zo eng dat zijn mening over die dingen in zo'n korte tijd veranderd kan zijn. Het maakt de groep voor mij weer wat enger.quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:59 schreef Bluezz het volgende:
Wij hebben hem uiteraard niet zo opgevoed.
Gelijkheid van, en respect voor ieder mens staat bij ons voorop (uiteraard zou ik bijna willen zeggen)
Durf je dat te vragen aan hem? Miscchien in de vorm dat je wel geschrokken bent van zijn manier van kijken naar vrouwen en of je nog meer dat soort "verrassingen" staan te wachten. Hij weet zelf ook wel wat anders is en wat niet.quote:Ik heb geen idee of er ons nog meer extreme, die tegen onze gewoontes en opvattingen in gaan staan te wachten.
ik zou het niet beter kunnen zeggen !quote:Op vrijdag 24 september 2004 18:15 schreef Tinkepink het volgende:
Bluezz en golfer: ik reageer eigenlijk nooit in dit topic, maar ik volg alles op de voet.
Ik wilde alleen even zeggen dat ik, voor zo ver ik het in kan schatten, veel respect heb voor de manier waarop jullie met elkaar omgaan. Ja, ook voor je zoon, al ben ik het met zijn denkbeelden grotendeels niet eens verwacht ik.
quote:Op maandag 27 september 2004 00:17 schreef Bluezz het volgende:
Sommige dingen vind ik wel eng, niet alleen hoe ie over vrouwen denkt, maar ook hoe in godsnaam (...) een of andere groep je in maar 10 maanden zo snel/makkelijk heeft kunnen hersenspoelen.
En dit woord zeg ik nu maar eens hardop ja
Hij weet naar welke film we gaan (The Terminal) en hij heeft er zin inquote:Op maandag 27 september 2004 10:06 schreef Bolletje... het volgende:
Maar jullie gaan naar de film..mag hij die film wel zien dan? gezien die leider in Aussie alle dvd censureerde enzo ?
zoals al eerder gemeld, je hebt het over de Amish.quote:Op vrijdag 17 september 2004 09:03 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Hoe meer ik lees erover hoe meer ik denk, dit is nou niet echt wat je noemt een sekte. De leefwijze heeft ook wel wat weg van de (gloeiende nou kan ik er weer niet opkomen, ze leven in america. Allemaal in zwart gekleed, rijden rond in zwarte koetsjes.) am....... Nou ja ik kan er niet opkomen.
Ja jeetje zeg, je zoon is niet zoals je wil dat hij is.quote:Op donderdag 23 september 2004 20:40 schreef Bluezz het volgende:
Voor het eerst dat ie thuis is was ik gewoon boos op hem. Mijn haren gingen hiervan overeind staan in mijn nek![]()
![]()
Gadverdamme zeg
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |