Zoenen! Zoenen! Maak me gek!!!quote:Op vrijdag 17 september 2004 20:04 schreef Iwan1976 het volgende:
Claire & Niels
quote:Op vrijdag 17 september 2004 20:26 schreef babette21 het volgende:
ik denk dat ik 'm maandagmiddag maar ff opneem om alsnog te kunnen zien...
had ook het idee dat ze apporteren zijn, maar weet 't niet zeker.
het kwam er iig beroerd uit!
Heb ik een oplossing voor:quote:Op vrijdag 17 september 2004 20:17 schreef babette21 het volgende:
Gdvrdmm eerste helft gemist... en tijdens de tweede helft werd ik ernstig afgeleid
de muziek was iig weer uitstekend! van het verhaal heb ik teveel gemist om enig oordeel te kunnen geven
Tja, zo'n kind ga je africhten, hè?quote:Op vrijdag 17 september 2004 20:24 schreef MirSus het volgende:
Ligt het nou aan mij of zei Claire echt 'ik kan het altijd nog laten aPPorteren?'Scene aantal keer terug gespoeld maar volgens mij zei ze het echt met een p!
(tja of ze wil het kind echt laten apporteren , kan ook zijn)
Ik dacht al dat het aan mij lag, maar ik ben dus niet de enige die dat gehoord heeft.quote:Op vrijdag 17 september 2004 20:24 schreef MirSus het volgende:
Ligt het nou aan mij of zei Claire echt 'ik kan het altijd nog laten aPPorteren?'
indd!quote:Op vrijdag 17 september 2004 20:44 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik dacht al dat het aan mij lag, maar ik ben dus niet de enige die dat gehoord heeft.![]()
* MirSus hoopt stiekem nog steeds dat Kyra z.s.m gewoon via de achterdeur verdwijnt!quote:Op vrijdag 17 september 2004 19:01 schreef dunn0w het volgende:
Hebben ze nou nog steeds niets beters voor Kyra .. dan zich met ander man zaken te bemoeien?
* weet_ik_veel hoopt stiekem nog steeds dat Bram z.s.m gewoon via 't raam verdwijnt!quote:Op vrijdag 17 september 2004 21:08 schreef MirSus het volgende:
* MirSus hoopt stiekem nog steeds dat Kyra z.s.m gewoon via de achterdeur verdwijnt!![]()
Ja maar dat vertrek zit er tenminste aan te komen! Dat van Kyra helaas nog steeds niet!quote:Op vrijdag 17 september 2004 21:10 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
hoopt stiekem nog steeds dat Bram z.s.m gewoon via 't raam verdwijnt!
Jawel. Vlak voor het einde van dit seizoen keert Kyra terug naar de Antillen.quote:Op vrijdag 17 september 2004 21:21 schreef MirSus het volgende:
Ja maar dat vertrek zit er tenminste aan te komen! Dat van Kyra helaas nog steeds niet!![]()
Het einde van het seizoen is tegenwoordig een erg rekbaar begrip.quote:Op vrijdag 17 september 2004 21:29 schreef weet_ik_veel het volgende:
Jawel. Vlak voor het einde van dit seizoen keer Kyra terug naar de Antillen.
Halleluja!!!quote:Op vrijdag 17 september 2004 21:29 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Jawel. Vlak voor het einde van dit seizoen keer Kyra terug naar de Antillen.
quote:Op vrijdag 17 september 2004 21:33 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Het einde van het seizoen is tegenwoordig een erg rekbaar begrip.
Het is de waarheid. Ik heb Jasmine Sendar vanmiddag nog voor VM geïnterviewd. Ze liet doorschemeren dat ze in maart 2005 haar laatste draaidagen heeft.quote:Op vrijdag 17 september 2004 21:33 schreef Iwan1976 het volgende:
Het einde van het seizoen is tegenwoordig een erg rekbaar begrip.![]()
Een lijntje coke of de strop?quote:Op vrijdag 17 september 2004 21:37 schreef dunn0w het volgende:
Ach .. als ze een leuk lijntje krijgt.. mag ze blijven van mij.
van mijn part..... ook best...quote:Op vrijdag 17 september 2004 21:39 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Een lijntje coke of de strop?
Gezellig??!quote:Op vrijdag 17 september 2004 21:38 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik heb Jasmine Sendar vanmiddag nog voor VM geïnterviewd.
Hopelijk doet ze voldoende inspiratie op om te vertrekken, niks geen verhaallijn meer voor Kyra!quote:Op vrijdag 17 september 2004 21:40 schreef dunn0w het volgende:
[..]
maar als ze maar inspiratie opdoet voor een eigen verhaallijn....
Irl is ze heel erg leuk en vriendelijk.quote:Op vrijdag 17 september 2004 21:41 schreef MirSus het volgende:
Gezellig??!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |