Wie is de acteur achter hem eigenlijkquote:Op vrijdag 17 september 2004 19:44 schreef Iwan1976 het volgende:
Arme Fredje![]()
Alicia is nóg leuker dan Iris.quote:Op vrijdag 17 september 2004 19:48 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hey BVO! Alicia Keys!.
Ja, als ie Tara kan versierenquote:Op vrijdag 17 september 2004 19:48 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind Eric trouwens wel goed spelen, eigenlijk.
Ik hoop dat Joyce haar in de rechtszaal gaat verdedigen en dat ze samen tegen Fred gaan vlammen!quote:Op vrijdag 17 september 2004 19:46 schreef BVO het volgende:
Iris wordt echt steeds beter..
Inderdaad, verschrikkelijk zeg.quote:Op vrijdag 17 september 2004 19:48 schreef weet_ik_veel het volgende:
Shirina kruipt er steeds in.
Is het je niet opgevallen dat ze niet "Bram" zegt, maar "Bwlam"?quote:Op vrijdag 17 september 2004 19:49 schreef BVO het volgende:
Inderdaad, verschrikkelijk zeg..
Bram ging toch de serie uit?
Zij mag toch alleen nog maar Dokter de Boei zeggen?quote:Op vrijdag 17 september 2004 19:51 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Is het je niet opgevallen dat ze niet "Bram" zegt, maar "Bwlam"?
Hij gaat er niet uit! Wij smijten 'm er uit!quote:Op vrijdag 17 september 2004 19:49 schreef BVO het volgende:
Inderdaad, verschrikkelijk zeg..
Bram ging toch de serie uit?
Ff testen of je nog wakker bent.....quote:Op vrijdag 17 september 2004 19:52 schreef BVO het volgende:
Zij mag toch alleen nog maar Dokter de Boei zeggen?.
2Pac - All BItches Die.mp3quote:Op vrijdag 17 september 2004 19:53 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hey, welk nummer is dit ookalweer? Bij de Claire/Niels scene?
Frozen.quote:Op vrijdag 17 september 2004 19:55 schreef pberends het volgende:
Madonna - nogiets.
Ik vond 2Pac toch toepasselijker bij die scene.quote:Op vrijdag 17 september 2004 19:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Frozen.
Die ken ik wel..
Die is al lang op weg naar Brazilië ... of gaat hij eerst de laatste Couwenbergs nog killen? Renée missen we niet en Joyce is toch al bejaard, dus kan zij ook weg. Of spoort hij The Fink (Huug) op? Hij heeft 'm immers verraden. En je kunt nu ook wel op je tien vingers aftellen hoe Claire aan haar einde komt: Redrum. ("The Shining"- fans begrijpen de hint.....)quote:Op vrijdag 17 september 2004 19:58 schreef pberends het volgende:
Arthur comes back!
Zolang er maar geen freaky tweelingmeisjes komen.quote:Op vrijdag 17 september 2004 20:02 schreef weet_ik_veel het volgende:
Redrum. ("The Shining"- fans begrijpen de hint.....)
Of een "Here's Johnny!!!!!!! "quote:Op vrijdag 17 september 2004 20:10 schreef Tom_Tom- het volgende:
Zolang er maar geen freaky tweelingmeisjes komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |