" idd... te mutserig gewoon....quote:Op vrijdag 17 september 2004 17:52 schreef babette21 het volgende:
Ik vind nu nog niet zoveel van Shirina. Ik denk dat ze best grappig kan zijn, maar ik vrees dat ze zo'n wandelend geweten gaat worden, zo'n te braaf Sjors (gtst) figuur... Oftewel: zo'n griet die in elke scene gaat vragen of je thee wil.... En zulke figuren zijn niet leuk, zeker niet in een soap...![]()
neuh in gtst vond ik d'r dan wel weer oké... maar dat was misschien omdat ze in vergelijking met haar medespelers (Paskwal, The Chinman) weinig fouts kon doen...quote:Op vrijdag 17 september 2004 17:50 schreef dunn0w het volgende:
in gtst vond ik der nog erger.. moet ik eerlijk bekennen
naast pascal kan iedere maloot acterenquote:Op vrijdag 17 september 2004 17:54 schreef babette21 het volgende:
[..]
neuh in gtst vond ik d'r dan wel weer oké... maar dat was misschien omdat ze in vergelijking met haar medespelers (Paskwal, The Chinman) weinig fouts kon doen...
quote:Op vrijdag 17 september 2004 17:54 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Ik wil Badguys, Psychos en Bitches!
Ach joh dat arme kind hebben ze niets voor niets Bosnisch gemaakt. Ik verwacht een oorlogstrauma-verhaallijntje..quote:Op vrijdag 17 september 2004 17:52 schreef babette21 het volgende:
Ik vind nu nog niet zoveel van Shirina. Ik denk dat ze best grappig kan zijn, maar ik vrees dat ze zo'n wandelend geweten gaat worden, zo'n te braaf Sjors (gtst) figuur... Oftewel: zo'n griet die in elke scene gaat vragen of je thee wil.... En zulke figuren zijn niet leuk, zeker niet in een soap...![]()
nee joh, dat gezeik hebben we een paar jaar geleden al gehad met Sasza...quote:Op vrijdag 17 september 2004 17:57 schreef wizarddragon het volgende:
Ach joh dat arme kind hebben ze niets voor niets Bosnisch gemaakt. Ik verwacht een oorlogstrauma-verhaallijntje..
De schrijvers doen aan recycling?quote:Op vrijdag 17 september 2004 18:03 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee joh, dat gezeik hebben we een paar jaar geleden al gehad met Sasza...
Ze zijn tegenwoordig sowieso al niet erg origineel dus wat dat betreft zou het best kunnenquote:Op vrijdag 17 september 2004 18:05 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
De schrijvers doen aan recycling?
Kan zijn, want GTST komt van het zelfde scenarioproductieteam als ONM.quote:Op vrijdag 17 september 2004 18:11 schreef MirSus het volgende:
Ze zijn tegenwoordig sowieso al niet erg origineel dus wat dat betreft zou het best kunnen
Zal 'de gruwelijke dood' dan toch voor LaClaire zijn weggelegd?quote:Op vrijdag 17 september 2004 18:46 schreef weet_ik_veel het volgende:
Vooruitblik:
Maandag 20 september 2004
Claire krijgt wat ze wil: Niels, maar ook wat ze niet wil: een dreigende junk.
Dinsdag 21 september 2004
Claire eist meer en betere beveiliging op de Eerste Hulp.
Wij waren haar voor!quote:Je zou er bijna iets achter gaan zoeken en dat doet Kyra dan ook.
Terwijl er alleen maar een aura van liefde om Iris hangt.quote:Op vrijdag 17 september 2004 19:41 schreef dunn0w het volgende:
Overal waar jij verschijnt breekt de pleures uit!'
Pleuris moet je inderdaad niet hebben in een ziekenhuisquote:Op vrijdag 17 september 2004 19:41 schreef dunn0w het volgende:
Overal waar jij verschijnt breekt de pleures uit!'
* zuchtquote:Op vrijdag 17 september 2004 19:42 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Terwijl er alleen maar een aura van liefde om Iris hangt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |