Ja dan gaat het hard ineens,quote:Op dinsdag 28 september 2004 10:53 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zodra de data bekend zijn reserveren voor April 2005?
Lijkt dichtbij totdat je gaat tellen ..
Leuk afstandje.quote:Op dinsdag 28 september 2004 23:32 schreef MRPhone het volgende:
Nog even een geheugensteuntje aan alle motorrijders en liefhebbers.
Aanstaande zaterdag 2 oktober de Motormarkt Hardenberg, dit is de grootste markt voor motoren en aanverwanten in Nederland.
Voor meer info en hoe je er moet komen, www.motormarkthardenberg.nl
Eejquote:Op woensdag 29 september 2004 13:54 schreef MRPhone het volgende:
komop hee, en wel toertochten van een paar honderd kilometer rijden en dan is dit ineens te ver? Zijn jullie nou motorrijders of niet, kijk als je nou net als ik aan een 25kw rijbewijs zit en je motor een top van 95 km per uur heeft, tja dan kan ik het begrijpen, maar dat valt bij jullie nog wel mee lijkt me.
Wie zegt dat we dat doen? We praten er alleen maar over hier.quote:Op woensdag 29 september 2004 13:54 schreef MRPhone het volgende:
komop hee, en wel toertochten van een paar honderd kilometer rijden en dan is dit ineens te ver? Zijn jullie nou motorrijders of niet![]()
Niet zo gestresd aubquote:Op woensdag 29 september 2004 13:55 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Eej
Ik zou wel willen maar ik kan niet!
tis mij te ver voor iets wat me niet eens zoveel aan lijktquote:Op woensdag 29 september 2004 14:19 schreef MRPhone het volgende:
[..]
Niet zo gestresd aub, ik doel op die lui die vinden dat het te ver is, als je niet kunt, dan kun je niet.
Don't take it personal.![]()
Jaaaah motorRAI motorRAIquote:Op woensdag 29 september 2004 19:10 schreef PatrickM het volgende:
* Mercy_symbol houdt niet zo van motorbeurzen
Alleen beurzen waar nieuwe motoren staan trekken mij (oftewel alleen de MotorRAI, lekker zitten op verschillende motoren... heerlijk)...
wij gaan ook voor Zaterdag 23 Oktoberquote:Op woensdag 29 september 2004 19:31 schreef PatrickM het volgende:
http://www.motorai.nl/
21 t/m 24 oktober
* Mercy_symbol stemt voor zaterdag 23 oktober
Enne... motor gratis parkeren, alleen wel rijbewijs en kentekenbewijs meenemen, anders krijg je je motor niet terug
Ik ben vorig jaar op zaterdag gegaan... drukte viel reuze mee...quote:Op woensdag 29 september 2004 20:15 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik ga ook naar de RaiMaar niet in het weekend
Veel te druk.....
Donderdag denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |