Dat ligt er ook maar aan... welke baanquote:Op vrijdag 24 september 2004 16:18 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik zit in de aanvliegroute van Zestienhoven.![]()
ey niet zo kritischquote:Op vrijdag 24 september 2004 16:20 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Dat ligt er ook maar aan... welke baan
Ja uhhh ik zit morgen praktisch NAAST Schipholquote:Op vrijdag 24 september 2004 16:34 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
ey niet zo kritisch
als het regent kom ik ook niet, he maar dat wist je alquote:Op vrijdag 24 september 2004 15:49 schreef Patrick281 het volgende:
Dus dan hop je maar even naar een nieuwe afspraak?
Dit was al even besproken natuurlijk. Maar mij maakt het (bijna*) niets uit hoor.![]()
Het zou wat anders zijn al er 2-3 ineens niet komen.![]()
* Blijft uiteraard altijd jammer dat je niet komt.
Net het journaal gezien en die kans is erg groot morgen.quote:Op vrijdag 24 september 2004 18:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
als het regent kom ik ook niet, he maar dat wist je al
gewoon morgen even afwachten, ik verwacht nu eigenlijk dat het droog zal zijn morgen gezien de voorspellingen deze zomer...quote:Op vrijdag 24 september 2004 19:26 schreef Patrick281 het volgende:
Net het journaal gezien en die kans is erg groot morgen.
nee, ik heb geen zin om afhankelijk te zijn van iemandquote:Kan je niet gaan carpoolen met R&M?![]()
Je had toch ook nog zelf een autoquote:Op vrijdag 24 september 2004 19:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
nee, ik heb geen zin om afhankelijk te zijn van iemand
Alle motoren passen in de tuin.quote:Op vrijdag 24 september 2004 21:25 schreef PatrickM het volgende:
Kan ik trouwens wel m'n motor voor je deur kwijt Pep?
.....en voor de omvang van het achterwerk van je buurmeisje die je als introducee meeneemt.quote:Op vrijdag 24 september 2004 21:33 schreef PatrickM het volgende:
Dan hoop ik wel dat je ingang breed genoeg is voor m'n bankstel![]()
en weg is zequote:Op vrijdag 24 september 2004 21:36 schreef hollander172 het volgende:
[..]
.....en voor de omvang van het achterwerk van je buurmeisje die je als introducee meeneemt.![]()
Zien we d'r morgen ook een koppie bij?quote:
hoho, eerst maar es het weer afwachten morgenquote:Op vrijdag 24 september 2004 21:14 schreef Patrick281 het volgende:
Blijft weinig over van de Fok! MC BBQ meet zo ..
.. en praten over vakantieplannen heeft ook weinig zin he.
Zoveel breder is'ie toch niet dan een supersport (met beperkte stuuruitslag) en een te dikke demper ernaast.quote:Op vrijdag 24 september 2004 21:33 schreef PatrickM het volgende:
Dan hoop ik wel dat je ingang breed genoeg is voor m'n bankstel![]()
quote:Op vrijdag 24 september 2004 21:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
en ja, ik heb een auto maar die heeft mijn vriendin morgen nodig...
quote:Op vrijdag 24 september 2004 21:57 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Als we in Arabie woonden mochten die vrouwen niet voorin een auto zitten, laat staan een rijbewijs hebben.
Soms hebben die lui dus wel goede dingen.![]()
![]()
quote:Circuittrainingen 2005
Waar
Bijzonderheden Wanneer
Pau Arnos Voorjaarstraining Woensdag 16 maart t/m vrijdag 18 maart 2005
Val de Vienne
Voorjaarstraining Maandag 21 maart t/m woensdag 23 maart 2005
Combinatie voorjaarstraining
Pau Arnos & Val de Vienne Woensdag 16 maart t/m woensdag 23 maart 2005
Klik op de circuits voor meer informatie en lees ook de verslagen van de voorgaande trainingen
Het eenvoudigste niveau heeft al 5 sessie's van 20 minuten ..quote:NIVEAU 1
Niveau 1 is een cursus circuitgewenning die gericht is op piloten met weinig of geen circuitervaring.
De cursus begint met een briefing van een half uurtje. Daarna verzamelen de deelnemers in de pitlane van Circuit Zolder waar ze worden opgedeeld in groepjes van maximum 10 deelnemers. De deelnemers verkennen gedurende de ganse namiddag samen met de instructeurs het circuit. De instructeurs tonen aan een laag tempo de ideale lijnen zodat de deelnemers snel vertrouwd raken met het circuit.
Het circuitrijden (5 sessies van 20 minuten) wordt afgewisseld met enkele theoriesessies. Hier ligt het accent vooral op veilig circuitrijden, zowel actief als passief. Deze lessen bieden ook de gelegenheid om vragen te stellen aan de instructeurs. Op deze manier wordt het leerproces van de cursisten versneld.
DATA:
woensdag 14 april 2004
woensdag 12 mei 2004
woensdag 26 mei 2004
woensdag 30 juni 2004
PRIJS: ¤ 100
NIVEAU 1+
Omdat we uit ervaring weten dat voor veel motorrijders de stap van niveau 1 naar niveau 2 of het vrij rijden iets te groot is, hebben we vanaf 2004 een tussenstop ingelast: niveau 1+.
De cursus niveau 1+ begint waar de cursus niveau 1 stopt. Deze cursus wordt gegeven over een ganse dag. We beginnen met 3 sessies (van elk 20 minuten) onder begeleiding, waar er gereden wordt aan een tempo dat te vergelijken is met het eindtempo van niveau 1.
Daarna volgen er 2 sessies 'vrij rijden' (ook weer telkens 20 minuten) waarbij de instructeurs nog wel op de baan blijven om de deelnemers te begeleiden.
De theoriesessies zijn bij bij niveau 1+ al iets specifieker dan bij niveau 1.
DATA:
vrijdag 16 april 2004
maandag 3 mei 2004
vrijdag 26 mei 2004
vrijdag 9 juli 2004
vrijdag 6 augustus 2004
PRIJS: ¤ 105
NIVEAU 2
Niveau 2 staat open voor alle deelnemers met aantoonbare circuitervaring, die bij voorkeur het niveau 1+ met succes hebben beeindigd.
Tijdens niveau 2 zal aan de hand van een vademecum meer aandacht worden besteed aan rijtechnieken. Gedurende 6 theoriesessies worden alle aspecten van het motorrijden grondig doorgelicht. We werken in groepjes van ongeveer 10 deelnemers. Elke groep wordt begeleid door een theorie-instructeur en 2 praktijkinstructeurs.
Deelnemers aan niveau 2 rijden 7 sessies van 20 minuten en aan het einde van de dag is er nog eens 1 uur vrij rijden voorzien.
DATA:
maandag 19 april 2004
vrijdag 21 mei 2004
vrijdag 4 juni 2004
vrijdag 11 juni 2004
maandag 12 juli 2004
vrijdag 30 juli 2004
maandag 9 augustus 2004
maandag 6 september 2004
vrijdag 24 september 2004
PRIJS: ¤ 160
Zodra de data bekend zijn reserveren voor April 2005?quote:Op dinsdag 28 september 2004 10:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
count me in, pepijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |