quote:Op dinsdag 21 september 2004 09:52 schreef hollander172 het volgende:
Ben ik niet meer welkom?
quote:Op dinsdag 21 september 2004 10:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik stem voor beter weer, tis geen pretje om zeiknat te BBQ-en en dan ook weer terug in die natte kleding...en ik ben nog niet eens het langst onderweg.
Nou vergeet je mijn introducee ook.quote:Op dinsdag 21 september 2004 11:17 schreef Patrick281 het volgende:
[..]En Hollander dan ..
Verdomt dacht toch niemand te vergeten.![]()
quote:Op dinsdag 21 september 2004 11:25 schreef hollander172 het volgende:
Nou vergeet je mijn introducee ook.
Het is toch geen stille hint he?
Tja...quote:Op dinsdag 21 september 2004 11:17 schreef Patrick281 het volgende:
Afgelopen zondag zou ook bar en boos worden, was perfect weer.
En dan te bedenken dat ik een aanbod van Luc afsloeg om daar te blijven slapen en zondag een rit te rijden.![]()
quote:Op dinsdag 21 september 2004 13:03 schreef Mercy_symbol het volgende:
( vindt dat het hoort op een MC BBQ)
Waarschijnlijk moeten wij wel met de auto komen, dame van de stepjes redt het waarschijnlijk niet om ze op tijd op te sturen.quote:Op dinsdag 21 september 2004 13:25 schreef Patrick281 het volgende:
[..]![]()
Voorlopig wachten we wel even het weer af ..
quote:.. maar het merendeel van de dusver uitgebrachte stemmen vind dus dat we het uitstellen bij heel slecht weer.
Als we met auto komen nemen we wel electrische BBQ mee kunnen we gewoon binnen verder gaanquote:Op dinsdag 21 september 2004 13:34 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk moeten wij wel met de auto komen, dame van de stepjes redt het waarschijnlijk niet om ze op tijd op te sturen.
[..]Het weer wordt er waarschijnlijk niet beter op als het uitgesteld wordt. Ik snap best dat de meeste geen zin hebben om in de stromende regen op de motor te zitten maar daar kan wel wat voor geregeld worden. Heb nog twee zitplaatsen over in de auto.
BBQ'en in de stromende regen onder een zeiltje is trouwens best geinig.
Hoeven we ook geen emmers water te tappen voor die miss wet t-shirt verkiezing.quote:Op dinsdag 21 september 2004 13:34 schreef hollander172 het volgende:
BBQ'en in de stromende regen onder een zeiltje is trouwens best geinig.
Ik ga al voor kippenpoten kijken .. overige zaken mag je best zelf meenemen.quote:Op dinsdag 21 september 2004 14:21 schreef Rietvaerder het volgende:
Pepijn, kan je ook Big Tasty's makenLekker hemburgertjes grillen en dan BT's maken
![]()
That's the spirit.quote:Op dinsdag 21 september 2004 15:08 schreef Patrick281 het volgende:
Hoeven we ook geen emmers water te tappen voor die miss wet t-shirt verkiezing.![]()
Zit je maar te stangen manquote:Op dinsdag 21 september 2004 15:08 schreef Patrick281 het volgende:
Ik ga al voor kippenpoten kijken .. overige zaken mag je best zelf meenemen.![]()
Sla en brood .. hamburgers en saus aanwezig.
Ik weet het.quote:Op dinsdag 21 september 2004 20:16 schreef Rietvaerder het volgende:
Zit je maar te stangen man![]()
Ik zie wel wat er is....
iddquote:Op vrijdag 24 september 2004 08:42 schreef Mercy_symbol het volgende:
eh correctie 30%
maar ZX9R heeft een party tent![]()
![]()
![]()
![]()
Zo groot is Hoogvliet niet en het is een BBQ dus volg je neus en oren want Luc en Ralf gaan aan het bier.quote:Op vrijdag 24 september 2004 08:45 schreef PatrickM het volgende:
Ennuh, hoe gaan we weten waar we in Hoogvliet moeten zijn?
Hoe laat steek je hem aan ? dan weet ik wanneer ik moet snuffenquote:Op vrijdag 24 september 2004 10:24 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zo groot is Hoogvliet niet en het is een BBQ dus volg je neus ..
.. en oren want Luc en Ralf gaan aan het bier.![]()
PatM komt later dus jij moet de bbq helpen aansteken ..quote:Op vrijdag 24 september 2004 10:29 schreef Mercy_symbol het volgende:
Hoe laat steek je hem aan ? dan weet ik wanneer ik moet snuffen![]()
Woon je ergens in de buurt van ALcontrol?quote:Op vrijdag 24 september 2004 10:24 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zo groot is Hoogvliet niet en het is een BBQ dus volg je neus en oren want Luc en Ralf gaan aan het bier.![]()
En als ze te luidruchtig zijn slapen ze na de bbq in de auto voor de deur..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |