T'is voor jou net iets veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel dichterbij dan voor mijquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 00:49 schreef stinkie het volgende:
[..]
is inderdaad wel ver jaIk denk er nog over na
ja en met die fiets van mij is vld - grunn - vld genoeg om m'n knieen 2 weken uit de roulatie te halenquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 00:52 schreef PatrickM het volgende:
[..]
T'is voor jou net iets veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel dichterbij dan voor mij![]()
het scheelt toch weer een kilometer of 10 vanuit Vlaardingen![]()
Dan heb je mijn knieën nog niet meegemaakt.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 01:10 schreef stinkie het volgende:
[..]
ja en met die fiets van mij is vld - grunn - vld genoeg om m'n knieen 2 weken uit de roulatie te halen
GSX-F valt toch best mee qua zithouding..quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 01:10 schreef stinkie het volgende:
ja en met die fiets van mij is vld - grunn - vld genoeg om m'n knieen 2 weken uit de roulatie te halen
Of het nu rellen is of niet rietje..... je gedraagt je als een ondankbare hork !quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 17:01 schreef Rietvaerder het volgende:
Tja, normaal is 250km geen probleem, maar 250km voor een stel betweters die je altijd de les proberen te lezen zie ik toch niet zo zitten
het is niet eens de afstand die het m doet, kijk maar naar de BBQ
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 05:10 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Of het nu rellen is of niet rietje..... je gedraagt je als een ondankbare hork !
En geloof me... je mag blij zijn dat men hier zoveel geduld met je heeft
zelfde geld hierquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 05:10 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Of het nu rellen is of niet rietje..... je gedraagt je als een ondankbare hork !
Ongeloveloos !!![]()
Ik heb het gehad !
Je mag ze best met naam en toenaam noemen hoor, dat doe je normaal gesproken ook.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 10:10 schreef Rietvaerder het volgende:
Oh... nog een PS-je
Niet iedereen hoeft zich aangesproken te voelen... integendeel, het gaat maar om een paar figuren, ze weten zelf wel wie ik bedoel...
Weet ik wel.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 10:10 schreef Rietvaerder het volgende:
Oh... nog een PS-je
Niet iedereen hoeft zich aangesproken te voelen... integendeel, het gaat maar om een paar figuren, ze weten zelf wel wie ik bedoel...
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 10:19 schreef ZX9R het volgende:
Maar ik zou het toch nog steeds leuk vinden als jij ook kwam!![]()
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 10:03 schreef ZX9R het volgende:
[..]
zelfde geld hier
Ach ja ik zou iemand veroordelen terwijl ik die zelf als een gelijkwaardig motormaatje beschouwde.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 05:10 schreef ondeugend het volgende:
Ongeloveloos !!![]()
Ik heb het gehad !
Zithouding is prima, maar na een paar uur krijg ik altijd last van mijn knieen..quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 01:24 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
GSX-F valt toch best mee qua zithouding..![]()
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 12:14 schreef stinkie het volgende:
Zithouding is prima, maar na een paar uur krijg ik altijd last van mijn knieen..
quote:Bedacht me overigens dat ik de 13e (en de 20e) helemaal niet kan :'( Intocht SInterklaas, zit weer bij de bewaking dit jaar
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 10:19 schreef hollander172 het volgende:
zijn wij het paar of zijn er meer mensen?![]()
Ja, dat gaat er wel in danquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 12:17 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
[afbeelding] Gelijk een goede smoes voor een tussenstopje.
En ik lust ook wel een bakkie koffie dan.
Schminken hoeft nog net niet, alleen omkledenquote:Die komt weer vroeg .. en moet je jezelf nog schminken?
![]()
[..]
Ow je bent al zwart.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 12:22 schreef stinkie het volgende:
Schminken hoeft nog net niet, alleen omkleden
klopt, invlusief lul van 30 centimeterquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 12:25 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ow je bent al zwart.![]()
![]()
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 12:17 schreef Patrick281 het volgende:
Nooit gedacht dat wij een paar zouden zijn.
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 12:56 schreef hollander172 het volgende:
Ik ook niet.We worden door Stephan alleen vaak genoemd in dezelfde zin waarin ook het woord betweter voorkomt.
Kewl .. als je nu ook nog Marokkaans bloed hebt en homo bent dan hebben we een aardige doornede van de Nederlandse samenleving in de Fok! MC.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 12:40 schreef stinkie het volgende:
klopt, invlusief lul van 30 centimeter
Mwah als ik echt een keertje eenzaam en hunkerend ben dan bel ik wel.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 13:13 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Niet? Ben ik niet knap genoeg? Ik kan lekker koken hoor.
Ik heb even zitten twijfelen maar kon er weinig meer aan toevoegen zonder zelf in herhaling te vallen.quote:En ik had ook nog wel gedacht dat je even uitgebreid op mijn gezever een paar posts terug zou gaan filosoferen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |