Ja dat klopt wel. Hehe, passie is een wel bekend fenomeen hierquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 16:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ach ja de passie voor de motor heeft toch overheerst.. boven de rationaliteit dat de auto op dat moment verstandiger was. Want het stond al vanaf 2 uur s'middags duidelijk op regen .. althans in de beschaafde wereld.![]()
Waarom zeg je dat dan niet gewoon i.p.v. zo'n stomme smoes te bedenken?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 17:01 schreef Rietvaerder het volgende:
Tja, normaal is 250km geen probleem, maar 250km voor een stel betweters die je altijd de les proberen te lezen zie ik toch niet zo zitten
het is niet eens de afstand die het m doet, kijk maar naar de BBQ
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 17:01 schreef Rietvaerder het volgende:
Tja, normaal is 250km geen probleem, maar 250km voor een stel betweters die je altijd de les proberen te lezen zie ik toch niet zo zitten
Dit is wel rotsmoes, je wilde eerst niet komen omdat Jesse ook zou komen en daarna had je ineens wat anders van het vliegclubje. 1 smoes is voldoende hoor.quote:het is niet eens de afstand die het m doet, kijk maar naar de BBQ
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 17:01 schreef Rietvaerder het volgende:
het is niet eens de afstand die het m doet, kijk maar naar de BBQ
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 19:01 schreef Rietvaerder het volgende:
Smoes
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 19:01 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik ga het niet eens meer utleggen
Precies, net zoals vanmiddag:quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 19:15 schreef Rietvaerder het volgende:
Nou, mijn dank is enorm groot voor het reageren op mijn post.......
Ik laat je nu wel verder met rust, en hoop dat je er morgen anders over denkt.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 19:21 schreef Rietvaerder het volgende:
Krijg toch allemaal de tering
Smoesje zo, smoesje zus, ga geen woorden in mn mond leggen die ik niet gezegd heb.... heb het nu uitgelegd en toch door blijven gaan dat het een smoesje was
Laatste ding wat jullie van mij zien:
[afbeelding]
Nou bedankt dan maar.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 19:21 schreef Rietvaerder het volgende:
Krijg toch allemaal de tering
Ik leg je geen woorden in de mond hoor, weet alleen wat er toen voor de BBQ gezegd is en wat jouw aandeel daarin was.quote:Smoesje zo, smoesje zus, ga geen woorden in mn mond leggen die ik niet gezegd heb.... heb het nu uitgelegd en toch door blijven gaan dat het een smoesje was
Laatste ding wat jullie van mij zien:
[afbeelding]
Jij hebt ook geen grenzen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 00:06 schreef ZX9R het volgende:
bij mij thuis
In grunn!
Heb je zin om te komen?
Slaapplek zat!
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 00:00 schreef ZX9R het volgende:
Riet, voor wat het waard is.
Je bent van harte welkom, er is slaapplek en het zal gezellig worden!
Kom jij ook? de 13e?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 00:13 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Jij hebt ook geen grenzen.
Who the fuck is stinkie.![]()
[..]
![]()
Mee eensz.
Daar heb ik op gestemd .. en ook graag overnachten.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 00:16 schreef ZX9R het volgende:
Kom jij ook? de 13e?
vierde plek vergeven!quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 00:36 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Daar heb ik op gestemd .. en ook graag overnachten.![]()
![]()
Pfoei.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 00:39 schreef ZX9R het volgende:
de volgende moeten luchtbedden meenemen!
is inderdaad wel ver jaquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 00:06 schreef ZX9R het volgende:
bij mij thuis
In grunn!
Heb je zin om te komen?
Slaapplek zat!
Moet je wel met PatM in bed liggen!quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 00:41 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Pfoei.![]()
Grunn is niet ver!quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 00:49 schreef stinkie het volgende:
[..]
is inderdaad wel ver jaIk denk er nog over na
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |