De optie is toch niet of dit of Bert Maalderink?quote:Op vrijdag 17 september 2004 01:10 schreef tong80 het volgende:
Nee we zijn zo gewend geraakt dat de sporters met fluwelen handschoentjes worden ondervraagd.
quote:Op vrijdag 17 september 2004 01:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Cooke
Denk je ouderwets tegendraads te kunnen zijn blijk je alwéér de populaire volksmening te volgenquote:Op vrijdag 17 september 2004 10:19 schreef SCH het volgende:
Oh hij doet het ook goed in de peiling zie ik al.
Ja, ik moet die topics even lezen voor ik mij in het gepeupel schaar - had alleen paar keer tering voorbij zien komen maar dat bleken de posts van vriend Digger te zijnquote:Op vrijdag 17 september 2004 10:46 schreef Doc het volgende:
[..]
Denk je ouderwets tegendraads te kunnen zijn blijk je alwéér de populaire volksmening te volgen
quote:Op vrijdag 17 september 2004 16:29 schreef SCH het volgende:
Joep Schreuder
Meen je dit als voetballiefhebber serieus?quote:Op vrijdag 17 september 2004 18:18 schreef tong80 het volgende:
Wie is Schreuder ?
Oh die. Is toch niks mee ?quote:Op vrijdag 17 september 2004 18:19 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Meen je dit als voetballiefhebber serieus?
Die kwal die Hiddink een dag voor Arsenal-uit op de Herdgang interviewde.
Is mij nooit echt opgevallen. Ik vind hem vrij goed, ik ben sowieso wel tevreden over de nieuwe lichting studio sport mensen - ook die andere krullebol die nu veel in de studio staat.quote:Op vrijdag 17 september 2004 17:03 schreef Da_Sandman het volgende:
Maar jij als journalist moet toch beamen dat ie te camerageil is en bij elk item, interview of een reportage met zn bek in beeld wilt?
Belachelijk vind ik dat.
Het idee dat ik bij hem krijg is dat ie een interview voor zichzelf afneemt. Veel proza, mooie woorden en dergelijke om te laten zien hoe goed hij zichzelf wel niet vind.quote:Op vrijdag 17 september 2004 19:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Is mij nooit echt opgevallen. Ik vind hem vrij goed, ik ben sowieso wel tevreden over de nieuwe lichting studio sport mensen - ook die andere krullebol die nu veel in de studio staat.
Ik vind een journalist vooral goed als hij op zijn doel afgaat en antwoord op vragen wil krijgen en niet teveel ontzag heeft, en dat zie ik de laatste tijd weer meer.
Nederlandse pers had hem ook al afgeschreven na zijn eerste seizoen. Dat ze er vervolgens geen moeite mee hebben alsof er niets aan de hand is met een andere wind mee te waaien, zegt meer over het journaille dan over onze psychopatische vriend.quote:Op vrijdag 17 september 2004 20:44 schreef tong80 het volgende:
Ja mag ie naar de Italiaanse pers die hem afschrijven als ie twee wedstrijden niet heeft gescoord. En hem na 4 wedstrijden de miskoop van de eeuw zullen noemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |