Volgens mij kan dat helemaal niet, want de gezichten zijn geen textures maar gewoon geometrie. In de Body Shop kun je wel een outfit exporteren, deze aanpassen in een bewerkingsprogramma en dan weer importeren als niewe outfit. Maar dat zijn alleen de kleertjes dus. Weet iemand meer?quote:Op donderdag 16 september 2004 12:04 schreef Master-Tealc het volgende:
Hoe kan je trouwens de textures van Sims veranderen? Ik wil mijn eigen gezicht erop plakken.
Als ik in de Sims2 map zoek op afbeeldingen vind ik alleen maar screenshots. De rest van de files zitten als .package verpakt.
Hm...dan moet ik zeker met 3D studio max aan de gang..quote:Op donderdag 16 september 2004 15:38 schreef MrData het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat helemaal niet, want de gezichten zijn geen textures maar gewoon geometrie. In de Body Shop kun je wel een outfit exporteren, deze aanpassen in een bewerkingsprogramma en dan weer importeren als niewe outfit. Maar dat zijn alleen de kleertjes dus. Weet iemand meer?
Maar dat kwam omdat sims 1 wel gebruik maakte van textures, en sims2 niet. (gezichten zijn rechtstreeks uit poser, als ik het zo bekijk)quote:Op donderdag 16 september 2004 15:40 schreef Master-Tealc het volgende:
[..]
Hm...dan moet ik zeker met 3D studio max aan de gang..
Of wachten op de add-ons natuurlijk. Met The Sims 1 kon het ook, Britney Spears als Sim..dus moet het nu ook kunnen.
quote:Op donderdag 16 september 2004 15:36 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
nee overschrijven in Word!
Gaat goedquote:Op donderdag 16 september 2004 15:48 schreef Markster het volgende:
[..]!!
Butler, bewaking ed.quote:Op donderdag 16 september 2004 15:20 schreef Markster het volgende:
wat voor personeel dan ? Vind dat juist wel genoeg eigenlijkEen butler zou leuk zijn
Ik verwachtte er zowiezo wat meer van dan het uiteindelijk geworden is, je kan nog steeds niet op bezoek gaan bij andere sims, of uitgenodigd worden op een feestje. Nou heb ik nog niet echt veel meer bekeken dan een huisje maken en gezinnetje maken, dus misschien ben ik wat snel met een conclusie trekken, maar op dit moment heb ik het idee dat het een beetje teveel sims1 is.
Niks te doen zekerquote:Op donderdag 16 september 2004 15:55 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Hier een voorproefje op mijn tikwerk.
Tot nu toe 5 pagina's
[afbeelding]
Zijn geen scans.quote:Op donderdag 16 september 2004 16:05 schreef American_Nightmare het volgende:
Mooie scans.
sickquote:Op donderdag 16 september 2004 15:36 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
nee overschrijven in Word!
quote:Op donderdag 16 september 2004 16:20 schreef Markster het volgende:
Heb je echt niets beters te doen?
Ik waardeer het zeer hoor, maar om nou een hele handleiding uit te tikken
![]()
Volgens mij moet jij echt eens even eruit, achter die computer vandaan![]()
Ok, ik spreek je niet tegen, anders stop je er zometeen nog meequote:Op donderdag 16 september 2004 16:23 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
:')
Ik doe het voor de mensen![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 september 2004 16:23 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Ik doe het voor de mensen![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |