* kabelmodem openschroeft *quote:Op donderdag 16 september 2004 13:43 schreef Markster het volgende:
[..]
Zat ie niet in het doosje?![]()
Whehehequote:Op donderdag 16 september 2004 13:46 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
* kabelmodem openschroeft *
Ik zie het al..bij iedereen die veel geheugen heeft loopt ie soepel dus.quote:Op donderdag 16 september 2004 13:27 schreef Boink het volgende:
Hey,
alles draait goed hier op 1800xp met gf4 440mx en 1024mb ram af en toe hapering maar daar merk je niks van.
Of gewoon een bonus van werk, die kunnen NOG hoger uitvallen.quote:Op donderdag 16 september 2004 13:25 schreef Markster het volgende:
[..]
een familie in je huis nemen met zoveel geld, gister ookgedaan, een meisje met 20.000 euro geneukt en bij me laten intrekken
Wat voor werk heb je dan?quote:Op donderdag 16 september 2004 13:59 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Of gewoon een bonus van werk, die kunnen NOG hoger uitvallen.
M'n fortuin is overigens tot de 5 ton gegroeid inmiddels door alle bonussen van werk.
Denk dat ik m'n sim binnenkort maar eens laat trouwen en kindjes laat krijgen. Hij woont nu al 120 dagen single ofzo.
(btw, levenselixer roeleert)
Crimineel Meesterbrein, daarvoor was ik Burgemeester.quote:Op donderdag 16 september 2004 14:17 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Wat voor werk heb je dan?
Volgens mij heeft hij geen originelequote:Op donderdag 16 september 2004 13:43 schreef Markster het volgende:
[..]
Zat ie niet in het doosje?![]()
Moet ik de handleiding overtikken en online zetten?quote:Op donderdag 16 september 2004 13:47 schreef Markster het volgende:
[..]
Whehehe![]()
Ik zocht een online handleiding, want ik heb alleen de franse
Is inscannen niet makkelijker?quote:Op donderdag 16 september 2004 14:45 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Moet ik de handleiding overtikken en online zetten?
Neequote:Op donderdag 16 september 2004 14:50 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Is inscannen niet makkelijker?
Hoe kom je aan zo'n baan dan? Waar begon het mee etc..?quote:Op donderdag 16 september 2004 14:36 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Crimineel Meesterbrein, daarvoor was ik Burgemeester.
Twijfel nu welke carriere ik eens zal nemen, zit te denken aan zakenleven. Verdient dat nog een beetje?
En nee dat kan niet, iig de hele buurt leeft nog en kinderen zijn nog kind terwijl ik al 120 dagen ofzo gespeeld heb.
Zakkenroller ofzo.quote:Op donderdag 16 september 2004 14:55 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Hoe kom je aan zo'n baan dan? Waar begon het mee etc..?
Aha crimineelquote:Op donderdag 16 september 2004 15:03 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Zakkenroller ofzo.
Ging zo supersnel, iig de criminele carriere.
Whehehe idd. Maar ik blijf SSX3 het leukste vinden.quote:Op donderdag 16 september 2004 15:07 schreef Markster het volgende:
Leuk detail:
Je kan spellen kopen in de winkel (openbare kavel) Simcity4 en Sims erop uit, ik besloot sims erop uit tekopen :
[afbeelding]
Kan je op je console kiezen welk spel![]()
lol hoe dan? Ben jij alles aan het inscannen?quote:Op donderdag 16 september 2004 15:26 schreef NFSUndergroundII het volgende:
De handleiding voor de illegale gebruikers komt er z.s.m aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |