abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21992428
quote:
Op donderdag 16 september 2004 13:43 schreef Markster het volgende:

[..]

Zat ie niet in het doosje?
* kabelmodem openschroeft *
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_21992454
quote:
Op donderdag 16 september 2004 13:46 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

* kabelmodem openschroeft *
Whehehe

Ik zocht een online handleiding, want ik heb alleen de franse
pi_21992537
Kan iemand alle bekende cheats hier eens posten? Ik denk dat ik maar eens een groot Casa Del American_Nightmare ga bouwen en daar een flinke harem ga beginnen. Dat geploeter met die zusjes ben ik nou ook al zat. De eerste heb ik buiten gezet en de tweede wil me niet. En die 350 $im per dag schiet nou ook niet echt op..
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_21992612
quote:
Op donderdag 16 september 2004 13:27 schreef Boink het volgende:
Hey,
alles draait goed hier op 1800xp met gf4 440mx en 1024mb ram af en toe hapering maar daar merk je niks van.
Ik zie het al..bij iedereen die veel geheugen heeft loopt ie soepel dus.
Morgen maar een reepje mem kopen...
I will serve no false gods!
pi_21992659
Leuk spel, maar hoe reset je een neighborhood helemaal?
"I know you believe that you hunderstand what you think I said, but I am not sure you realize that what you heard is not what I meant..."
pi_21992702
quote:
Op donderdag 16 september 2004 13:25 schreef Markster het volgende:

[..]

een familie in je huis nemen met zoveel geld, gister ookgedaan, een meisje met 20.000 euro geneukt en bij me laten intrekken
Of gewoon een bonus van werk, die kunnen NOG hoger uitvallen.
M'n fortuin is overigens tot de 5 ton gegroeid inmiddels door alle bonussen van werk.
Denk dat ik m'n sim binnenkort maar eens laat trouwen en kindjes laat krijgen. Hij woont nu al 120 dagen single ofzo .

(btw, levenselixer roeleert)
pi_21993153
quote:
Op donderdag 16 september 2004 13:59 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Of gewoon een bonus van werk, die kunnen NOG hoger uitvallen.
M'n fortuin is overigens tot de 5 ton gegroeid inmiddels door alle bonussen van werk.
Denk dat ik m'n sim binnenkort maar eens laat trouwen en kindjes laat krijgen. Hij woont nu al 120 dagen single ofzo .

(btw, levenselixer roeleert)
Wat voor werk heb je dan?
pi_21993175
Als je in dezelfde 'hood' een nieuw gezin begint, leven de andere gezinnen dan gewoon door? Dus kan het dan zijn dat een andere sim van je opeens getrouwd is, en z'n huis heeft verbouwd ofzo?
pi_21993580
quote:
Op donderdag 16 september 2004 14:17 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Wat voor werk heb je dan?
Crimineel Meesterbrein, daarvoor was ik Burgemeester.

Twijfel nu welke carriere ik eens zal nemen, zit te denken aan zakenleven. Verdient dat nog een beetje?

En nee dat kan niet, iig de hele buurt leeft nog en kinderen zijn nog kind terwijl ik al 120 dagen ofzo gespeeld heb.
pi_21993751
quote:
Op donderdag 16 september 2004 13:43 schreef Markster het volgende:

[..]

Zat ie niet in het doosje?
Volgens mij heeft hij geen originele
pi_21993769
quote:
Op donderdag 16 september 2004 13:47 schreef Markster het volgende:

[..]

Whehehe

Ik zocht een online handleiding, want ik heb alleen de franse
Moet ik de handleiding overtikken en online zetten?
pi_21993891
quote:
Op donderdag 16 september 2004 14:45 schreef NFSUndergroundII het volgende:

[..]

Moet ik de handleiding overtikken en online zetten?
Is inscannen niet makkelijker?
sig verwijderd door FA
pi_21993938
quote:
Op donderdag 16 september 2004 14:50 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Is inscannen niet makkelijker?
Nee

Scanner is defect. En wil graag wat voor jullie betekenen.

*begint bij pagina 1*
pi_21994012
quote:
Op donderdag 16 september 2004 14:36 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Crimineel Meesterbrein, daarvoor was ik Burgemeester.

Twijfel nu welke carriere ik eens zal nemen, zit te denken aan zakenleven. Verdient dat nog een beetje?

En nee dat kan niet, iig de hele buurt leeft nog en kinderen zijn nog kind terwijl ik al 120 dagen ofzo gespeeld heb.
Hoe kom je aan zo'n baan dan? Waar begon het mee etc..?
pi_21994196
quote:
Op donderdag 16 september 2004 14:55 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Hoe kom je aan zo'n baan dan? Waar begon het mee etc..?
Zakkenroller ofzo.

Ging zo supersnel, iig de criminele carriere.
pi_21994218
quote:
Op donderdag 16 september 2004 15:03 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Zakkenroller ofzo.

Ging zo supersnel, iig de criminele carriere.
Aha crimineel
pi_21994279
Leuk detail:

Je kan spellen kopen in de winkel (openbare kavel) Simcity4 en Sims erop uit, ik besloot sims erop uit tekopen :

Kan je op je console kiezen welk spel
pi_21994298
quote:
Op donderdag 16 september 2004 15:07 schreef Markster het volgende:
Leuk detail:

Je kan spellen kopen in de winkel (openbare kavel) Simcity4 en Sims erop uit, ik besloot sims erop uit tekopen :

[afbeelding]

Kan je op je console kiezen welk spel
Whehehe idd. Maar ik blijf SSX3 het leukste vinden.

Overigens ook even wat kleren gekocht, was 8000 simdollars lichter ofzo. Toch een aantal dagen werken voor wat kleren
pi_21994407
Vraag me toch ff af waarom niet wat meer spellen, want het is best geinig gedaan zo
pi_21994490
Oeh eindelijk issie er !!!
ik moet alleen nog ehm...3 kwartier wachten tot mijn vriend thuiskomt met het spelletje denk dat ik daarna niet meer voor de pc ben weg te slaan ....

wat duurt wachten trouwens lang zeg pfff
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
pi_21994498
Zal vast wel komen met de add ons. Sowieso let ik er echt niet constant op ofzo.
Heb liever dat ze je wat meer personeel in laten huren, of iig wat meer meubels.

Oh en ik wil aansluitende boekenkasten zodat m'n bibliotheek er wat beter uit ziet. (Ja die heb ik, ruimte teveel enzo )
Daarbij zouden wat meer schilderijen leuk zijn voor m'n art gallery (en nee, ik ga niet die zelfgeschilderde rommel ophangen )
pi_21994570
wat voor personeel dan ? Vind dat juist wel genoeg eigenlijk Een butler zou leuk zijn

Ik verwachtte er zowiezo wat meer van dan het uiteindelijk geworden is, je kan nog steeds niet op bezoek gaan bij andere sims, of uitgenodigd worden op een feestje. Nou heb ik nog niet echt veel meer bekeken dan een huisje maken en gezinnetje maken, dus misschien ben ik wat snel met een conclusie trekken, maar op dit moment heb ik het idee dat het een beetje teveel sims1 is.
pi_21994697
De handleiding voor de illegale gebruikers komt er z.s.m aan
pi_21994718
quote:
Op donderdag 16 september 2004 15:26 schreef NFSUndergroundII het volgende:
De handleiding voor de illegale gebruikers komt er z.s.m aan
lol hoe dan? Ben jij alles aan het inscannen?
pi_21994956
quote:
Op donderdag 16 september 2004 15:27 schreef Markster het volgende:

[..]

lol hoe dan? Ben jij alles aan het inscannen?
nee overschrijven in Word!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')