Dit brengt me op een idee, met de opties van Sims 2 kun je hele gedetailleerde sims maken. Dus als we nu allemaal eens een pic van onze eigen sim look-a-like posten?quote:
Die kerel lijkt niet eens op me...quote:Op donderdag 16 september 2004 11:14 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Dit brengt me op een idee, met de opties van Sims 2 kun je hele gedetailleerde sims maken. Dus als we nu allemaal eens een pic van onze eigen sim look-a-like posten?
quote:Op donderdag 16 september 2004 08:00 schreef FritsFlits het volgende:
M'n Sims hebben gisteren sex gehad in een openbaar pashok. Dat vond m'n vrouwelijk sim zo geweldig (is familiemens) dat ze nog wel met 3 andere sims wilde... terwijl ze zwanger was!!
Ik weet dat je in de buurt woont en je zou best een keer langs mogen komen om te spelen....quote:Op donderdag 16 september 2004 08:42 schreef Qarinx het volgende:
Ik heb echt spijt dat ik destijds m'n laptop heb gekocht!!!!!!
Maar denk gewoon dat m'n studie me meer is gegund dit jaar
Die van mij welquote:Op donderdag 16 september 2004 11:15 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Die kerel lijkt niet eens op me...
Echt wel , ik zou je in het zwembad tiefen en de trap weghalenquote:Op donderdag 16 september 2004 11:14 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Dit brengt me op een idee, met de opties van Sims 2 kun je hele gedetailleerde sims maken. Dus als we nu allemaal eens een pic van onze eigen sim look-a-like posten?
Ik begin wel:
[afbeelding]
Nou als je daar niet mee zou willen spelen!
Dat vind ik dus ook een GROOT nadeel. Woon je met z'n 3en (ik en 2 zusjes die me allabei willen) dan ben je constant naar de plee aan het gaan / aan het douchen / aan het eten, en heb je totaal geen tijd voor leuke dingen te doen.quote:Op donderdag 16 september 2004 09:50 schreef Mister_T het volgende:
Ik vindt het ecth geweldig! Zoveel optiesVooral alle opties met je vriendin(nen)
Alleen vindt ik eht wel jammer dat de sims nog steeds niet veel uit zichzelf doen. Dat maakt het erg moeilijk om een gezin van 3 mensen te ondehouden! Maar voor de rest is ie super!
Omdat er zo veel kleuren zijn zijn er minder meubels denk ik..quote:Op donderdag 16 september 2004 13:11 schreef Markster het volgende:
Waarom zo weinig meubels?
quote:Op donderdag 16 september 2004 11:40 schreef Master-Tealc het volgende:
Nou, dit loopt voor geen meter bij mij. Het laden duurt vrij lang. En het beweegt schokkend.
Heb toch een redelijk systeem:
Athlon XP2500+
512MB PC-3200 DDR
Radeon 9600XT 128Mb
2xSeagate ATA V 7200.7 80 Gb HD's, RAID0
ATI Catalyst versie 6.14.10.6467
Het is gewoon constant aan het laden, als ik inzoom of outzoom of als een sim zich verkleed in badpak.
Heb net defragged, helpt niet veel. Ik draai op 1024x768, medium.
Misschien ligt het aan mn RAID. Ik heb er games op staan, maar ook grote files Enterprise eps van 425 Mb. En er was iets met raiden van grote files, ben het vergeten.
Ruilen met mijne..? Ik heb net gister 6 uur gedaan over 3 dagen ofzo...quote:Op donderdag 16 september 2004 13:21 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
![]()
Ik heb AMD XP 2800+
768MB DDR RAM
Radeon 9600 Pro 256MB
En loopt soepel!
een familie in je huis nemen met zoveel geld, gister ookgedaan, een meisje met 20.000 euro geneukt en bij me laten intrekkenquote:Op donderdag 16 september 2004 13:20 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Hoe krijg ik in 1 klap 50.000 euro?
1. Tuurlijk gewoon met ctrl en de muur wegslepenquote:Op donderdag 16 september 2004 13:27 schreef Boink het volgende:
Hey,
alles draait goed hier op 1800xp met gf4 440mx af en toe hapering maar daar merk je niks van.
Nu mijn vraag is het mogelijk om bestaande muren eruit te rammen en zo je huis te vergroten?
En als je een zwembad heb gemaakt hoe kan je die dan weer verwijderen? Ze zijn er niet blij mee namelijk, ze willeen en tuin.. gays
Ow, control ik zat allemaal knopjes te rammen enzo whehe, kwilde een jacuzzi neerrammen maar dat was te klein vandaarquote:Op donderdag 16 september 2004 13:29 schreef Markster het volgende:
[..]
1. Tuurlijk gewoon met ctrl en de muur wegslepen
2. Zie 1. Vervang muur met zwembad.
Lees voortaan even de handleidingquote:Op donderdag 16 september 2004 13:31 schreef Boink het volgende:
[..]
Ow, control ik zat allemaal knopjes te rammen enzo whehe, kwilde een jacuzzi neerrammen maar dat was te klein vandaar. Mijn mannetje is een uber dief verdient geld bij het leven. wehhe
Welkequote:Op donderdag 16 september 2004 13:31 schreef Markster het volgende:
[..]
Lees voortaan even de handleiding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |