quote:Op vrijdag 17 september 2004 04:46 schreef Tijn het volgende:
Euh... sorry? Zit ik nou te pissen in de douche ofzo?!
[[url=http://tijn.flabber.nl/fok/sim_pisdoucheklein.jpg]afbeelding][/url]!!
Ja hoor, de key wordt niet via internet gecheckt ofzo, dubbele keys zijn geen enkel probleem.quote:Op vrijdag 17 september 2004 07:23 schreef Dr_Crouton het volgende:
Even een vrijdagochtend n00b vraagje: ik heb hier het spel dat ik heb gekocht voor m'n broer omdat ik er nog even niet aan toe ben om het te spelen. Kan ik om uit te proberen het spel eerst op mijn pc installeren en als m'n broer het komt ophalen het spel dan op zijn pc installeren zonder problemen met de key?
Oe, dat betekent een hele middag verspillen aan Sims 2..quote:Op vrijdag 17 september 2004 07:35 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja hoor, de key wordt niet via internet gecheckt ofzo, dubbele keys zijn geen enkel probleem.
Tis gelukkig geen Half-Life
Die tweede is Wendy Blut en dat is mijn vrouwquote:Op vrijdag 17 september 2004 02:57 schreef Tijn het volgende:
Wat een dilemma!
[[url=http://tijn.flabber.nl/fok/sim_4wijvenklein.jpg]afbeelding][/url]
Maak je niet druk, ik neuk alleen met dr, verder boeit ze me nietsquote:Op vrijdag 17 september 2004 08:24 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Die tweede is Wendy Blut en dat is mijn vrouw
Ja hallo, kan ik er wat aan doen dat je maar 4 wensen tegelijk kan hebbenquote:Op vrijdag 17 september 2004 08:51 schreef Retuobak het volgende:
4 maar?
Je doet het rustig aan Tijn, ik zit op 7
Matennaaierquote:Op vrijdag 17 september 2004 09:00 schreef Tijn het volgende:
Je moet trouwens wel belachelijk veel vrienden hebben voor de Slacker career. Ik had er op een gegeven moment 13 nodig. En dat lukte me ook. Maar toen werd ik ontslagen. Zat ik opgescheept met 13 mensen die me geen zak interesseren, maar me wel elke dag bellen
Ja hallo, ik was aan het netwerkenquote:Op vrijdag 17 september 2004 09:18 schreef patty het volgende:
[..]
Matennaaier
Is het nou zo moeilijk om nog een beetje interesse te tonen? Nu hebben ze niemand, zitten ze de hele dag met dat konijn opgescheeptquote:Op vrijdag 17 september 2004 09:20 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja hallo, ik was aan het netwerken
Sterkte in dat gevalquote:Op vrijdag 17 september 2004 08:27 schreef Tijn het volgende:
[..]
Maak je niet druk, ik neuk alleen met dr, verder boeit ze me niets
Ik wil jou nog wel eens horen als je je wensen niet vervuld krijgt omdat je continu de telefoon moet opnemen omdat iemand zo nodig een lulverhaal tegen je op moet hangen, terwijl je helemaal geen sociale behoefte hebt en dus geen gesprek nodig hebt.quote:Op vrijdag 17 september 2004 09:25 schreef patty het volgende:
[..]
Is het nou zo moeilijk om nog een beetje interesse te tonen? Nu hebben ze niemand, zitten ze de hele dag met dat konijn opgescheept![]()
Hehe.quote:Op vrijdag 17 september 2004 11:01 schreef American_Nightmare het volgende:
Mijn vent (Holden McGroin) is nou crimineel en mijn vrouwtje politieagent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |