Jullie hebben de illegale versiequote:Op donderdag 16 september 2004 23:44 schreef Ereshkigal het volgende:
vanalles al geprobeerd....zal moeten wachten en dan kunnen we hem bij mijn vriend thuis op de pc installeren...waarschijnlijk ligt het echt aan onze verrotte puter....ARG
![]()
![]()
Je moet niet "ohh jaa" kiezen maar "proberen een kind te maken" Als ze de volgende dag gaat kotsen in de pot, dan krijgt ze een wolkje boven der hoofd met een kind en een vraagteken.quote:Op vrijdag 17 september 2004 00:12 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Hey mensen, ik heb net weer gedaan met mijn vrouwtje. Waar zie ik of ze zwanger is of neit?
Volgens mij moet je bepaalde Aspiration-points halen en op een gegeven moment kun je ze bij je SIM unlocken....quote:Op vrijdag 17 september 2004 00:26 schreef Enchanter het volgende:
Waar haal je die levens-elixer vandaan ?
Je hoort tevens een kinderdeuntje.quote:Op vrijdag 17 september 2004 00:20 schreef Markster het volgende:
[..]
Je moet niet "ohh jaa" kiezen maar "proberen een kind te maken" Als ze de volgende dag gaat kotsen in de pot, dan krijgt ze een wolkje boven der hoofd met een kind en een vraagteken.
bedankt, ze is zwangerquote:Op vrijdag 17 september 2004 00:20 schreef Markster het volgende:
[..]
Je moet niet "ohh jaa" kiezen maar "proberen een kind te maken" Als ze de volgende dag gaat kotsen in de pot, dan krijgt ze een wolkje boven der hoofd met een kind en een vraagteken.
Ik ken mensen die er echt zo uit zienquote:Op vrijdag 17 september 2004 00:48 schreef Tijn het volgende:
Ik heb heel wat games gespeeld, maar ik geloof niet dat m'n character er ooit zo belachelijk heeft bijgelopen.
[afbeelding]
Het kind van Michael Jacksonquote:
quote:Op vrijdag 17 september 2004 00:53 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Het kind van Michael Jackson [afbeelding]
Ik had em een paar blz, geleden gepost...quote:Op vrijdag 17 september 2004 01:07 schreef Master-Tealc het volgende:
Er is nog steeds geen nude patch voor Sims 2. En hij is al 2 dagen uit. [afbeelding]
quote:Op vrijdag 17 september 2004 01:20 schreef Master-Tealc het volgende:
Heb het net de nude patch gevonden. Werkt alleen op de retail versie helaas..hij patched de orginele Sims2.exe.
Dan toch maar kopen volgende week.
En de Body Shop zit gewoon bij The Sims 2.
Heb het nog niet zoveel gespeeld, maar kan je niet een muur eruit rammen...de kamer groter maken?quote:Op vrijdag 17 september 2004 01:23 schreef Markster het volgende:
Ik heb al een paar keer meegemaakt dat ik objecten niet kan verplaatsen, ook al worden ze niet gebruikt. Naja, niet zo heel erg, dan laat ik hem gewoon staan, maar nou blijkt dat mijn sims het niet kunnen gebruiken. Nu zit ik dus met 2 WC's waarvan ze er 1 niet kunnen geburiken, en ik niet kan deleten
Kun je het zelfs met de move objects cheat niet deleten? Daarmee kon je in Sims 1 zelfs je brievenbus verwijderen.quote:Op vrijdag 17 september 2004 01:44 schreef Markster het volgende:
Ja maar, dan blijft het object alsnog staan. En ik had het ook een keer met een stoel, en die stond midden in de kamer
Hij zegt "object in gebruik, kan niet verplaatsen" iets in die zin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |