Niet alleen dat, ook dat gehuil als een stel wijven over dat van zondag met de spreekkoren. Hypocriet en laf, als je hoorde wat die ajax supporters riepen zoals "Steek het mes in het vlees van die kanker Hagenees" en andere racistische spreekkoren.quote:Op woensdag 15 september 2004 22:53 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ja van Juve verliezen.
wil je hier nou mee eens ophoudenquote:Op woensdag 15 september 2004 23:12 schreef Compile het volgende:
[..]
Niet alleen dat, ook dat gehuil als een stel wijven over dat van zondag met de spreekkoren. Hypocriet en laf, als je hoorde wat die ajax supporters riepen zoals "Steek het mes in het vlees van die kanker Hagenees" en andere racistische spreekkoren.En dan zitten sommigen hier zich druk te maken als er banaan word geroepen, hypocriete lui!
Heb je dat niet al ergens gepost?quote:Op woensdag 15 september 2004 23:12 schreef Compile het volgende:
[..]
Niet alleen dat, ook dat gehuil als een stel wijven over dat van zondag met de spreekkoren. Hypocriet en laf, als je hoorde wat die ajax supporters riepen zoals "Steek het mes in het vlees van die kanker Hagenees" en andere racistische spreekkoren.En dan zitten sommigen hier zich druk te maken als er banaan word geroepen, hypocriete lui!
Dat bepaal jij?quote:Op woensdag 15 september 2004 23:13 schreef DjDev het volgende:
[..]
wil je hier nou mee eens ophouden
Je valt in herhaling.quote:Op woensdag 15 september 2004 23:12 schreef Compile het volgende:
jij ookquote:Op woensdag 15 september 2004 23:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Je valt in herhaling.
het wordt toch eens tijd voor therapie furby, want ik heb al tijden niets zinnigs uit jouw keyboard gezien, Zlatan speelde precies zoals ie bij Ajax speelde. Ik weet dat ik hap op jouw knullige pogingen tot trollen, maar zo be itquote:
anders maak je er een champions league topic van...quote:Op woensdag 15 september 2004 23:18 schreef HeatWave het volgende:
Dit gaat over Ajax-Juve toch
Voor andere wedstrijden zijn er andere topics.quote:Op woensdag 15 september 2004 23:19 schreef DjDev het volgende:
anders maak je er een champions league topic van...
Alsof niet ander te noemen spelers ook zo geweldig warenquote:Op woensdag 15 september 2004 23:20 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Hadden de Ado-supporters een reden om te gaan lopen schelden over kankerjoden?
Nedved was gewoon een hondenlul in het veld, en ik denk niet dat Nedved goed nederlands kan.
Laten we die lach op zijn grijns maar ff vergetenquote:Op woensdag 15 september 2004 23:18 schreef Compile het volgende:
[..]
Ach kom op, ik vind ajax op dit punt hypocriet, zoals vanavond ook weer werd gescholden tegen nedved (hee, t gaat toch over de wedstrijd van vanavond? ) Dusja...
Beetje achterlijk om met je slome internet elke topic langs te gaan om daar een post te plaatsen over die wedstrijd.quote:Op woensdag 15 september 2004 23:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Voor andere wedstrijden zijn er andere topics.
Alsof het hier ergerns over gaatquote:Op woensdag 15 september 2004 23:22 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Beetje achterlijk om met je slome internet elke topic langs te gaan om daar een post te plaatsen over die wedstrijd.
Is een centrale CL topic niet een stuk handiger?
Haha, Nedved kon er ook wat van.quote:Op woensdag 15 september 2004 23:21 schreef Spideyman het volgende:
Slechte beurt van Juventus, ik heb ze dit seizoen beter zien spelen. Was deels te danken aan het vechtvoetbal van ajax. Aan de ene kant goed van de Amsterdammers dat ze eindelijk eens wat ballen tonen, aan de andere kant jammer dat een prachtvoetballer als Nedved tot drie keer een doodschop krijgt. Hopelijk komt ajax de volgende cl-wedstrijd wat meer aan echt voetballen toe.
Ik quote deze post.quote:Op woensdag 15 september 2004 23:20 schreef Furby het volgende:
Ach ach ach, ajax speelt thuis en moeten dus de wedstrijd maken. De 10 Juvenezen (of hoe je ze ook noemt) freewheelen een beetje en maken dan de 0-1. Sonck zijn schot in het begin was een gelukskans en als die had gezeten hadden die Juvedingesen gewoon wat eerder al even aangezet. Daarna lieten ze ajax gewoon wat komen en ALS ajax een doelpunt had gemaakt is de gedachte dat ze even wat moeite doen voor een 2e of dat een uitdoelpunt bij gelijkspel in de CL al een voldoende resultaat is.
Als neutrale toeschouwer wil ik graag een mooi spannend voetbal zien. Dat konden beide partijen niet opbrengen. Ik ergerde me dood aan al die overtredingen.quote:Op woensdag 15 september 2004 23:22 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Slechte beurt? Ze pakken 3 punten in een uitwedstrijd in de CL. Dan heb je niets te klagen.
Ik vraag me af of jij nou een andere wedstrijd hebt gezien?quote:Op woensdag 15 september 2004 23:25 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Als neutrale toeschouwer wil ik graag een mooi spannend voetbal zien. Dat konden beide partijen niet opbrengen. Ik ergerde me dood aan al die overtredingen.
Wat gewoon weer niet genoeg. Jij zit met vorig jaar in je maag. Ajax wint ieder decenium minstens 1 europese beker. Dit decennium is nog niet halverwegen.quote:Op woensdag 15 september 2004 23:24 schreef HeatWave het volgende:
Juve speelde precies zoals ze moesten, niets op af te dingen. Ajax deed precies wat ze konden, en dat was gewoon weer niet genoeg.
Volgens mij heb je niet goed gekeken, als je zag hoevaak ie onderuit werd gehaald bij t strafschopgebied, vind ik t niet zo gek dat ie n keer van zich aftrapt! Echt laf hoe er telkens niets werd gedaan door de scheidsquote:Op woensdag 15 september 2004 23:24 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Haha, Nedved kon er ook wat van.
Waren meer afrekeningen van al die keren dat die "prachtevoetballer"(die een krant van een wedstrijd speelde) Ajax een oor aan had genaaid.
Of is het je ontslipt dat Nedved ook een paar keer een doodschop heeft gegeven?
Dan kan je al zijn posts wel quotenquote:Op woensdag 15 september 2004 23:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik quote deze post.
Ik vraag aan andere ajacieden het ook te doen.
Zoveel domheid in 3 zinnen verzin je gewoon niet.
Het was van beide kanten.quote:Op woensdag 15 september 2004 23:27 schreef Compile het volgende:
[..]
Volgens mij heb je niet goed gekeken, als je zag hoevaak ie onderuit werd gehaald bij t strafschopgebied, vind ik t niet zo gek dat ie n keer van zich aftrapt! Echt laf hoe er telkens niets werd gedaan door de scheids
Je hebt het mis,was een aardige pot,niet meer dan datquote:Op woensdag 15 september 2004 23:27 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Ik vraag me af of jij nou een andere wedstrijd hebt gezien?
Technisch sterk voetbal dacht ik zelf... kan het mis hebben natuurlijk.
Het wedstrijdje breek het been van Nedvced vond ik niet echt mooi van ajax. Evenmin als de revanche van Nedved zelf.quote:Op woensdag 15 september 2004 23:28 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Het was van beide kanten.
Nedved was stront irritant en ging sneller liggen dan een leprapatiënt met kramp.
Wat let je.quote:Op woensdag 15 september 2004 23:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan kan je al zijn posts wel quoten.
In de categorie 'doodschop' heb ik alleen de overtreding van Nedved op De Jong gezien. Verder was hij toch echt een van de betere aan de kant van Juventus (volgens Capello iig). Briljante goal overigens! Buitenkantje in de bovenhoek dwars door de verdediging, daar kan iedereen toch alleen maar van genieten?quote:Op woensdag 15 september 2004 23:24 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Haha, Nedved kon er ook wat van.
Waren meer afrekeningen van al die keren dat die "prachtevoetballer"(die een krant van een wedstrijd speelde) Ajax een oor aan had genaaid.
Of is het je ontslipt dat Nedved ook een paar keer een doodschop heeft gegeven?
Ik kon Sneijder wel kussen toen hij Nedved er eindelijk uit haalde...quote:Op woensdag 15 september 2004 23:30 schreef placebeau het volgende:
[..]
Het wedstrijdje breek het been van Nedvced vond ik niet echt mooi van ajax. Evenmin als de revanche van Nedved zelf.
En ook fysiek stak Juve er met kop en schouders bovenuit. Bijna heel ajax had krampen.quote:Op woensdag 15 september 2004 23:29 schreef golfer het volgende:
Technisch gezien was het van beide partijen attractief.
Tactisch was Juve gewoon een maatje te groot, maar op grond van de vertoonde inzet in de 2e helft had ik een gelijkspelletje wel een juiste uitslag gevonden.
De wissel van Sneijder in de 2e helft vond ik een vreemde, maar misschien wilde Koeman hem wel behoeden voor een rode kaart?
Dat moet ik toegeven, zo'n mooi uitgespeelde goal zie je zelden.quote:Op woensdag 15 september 2004 23:32 schreef Spideyman het volgende:
[..]
In de categorie 'doodschop' heb ik alleen de overtreding van Nedved op De Jong gezien. Verder was hij toch echt een van de betere aan de kant van Juventus (volgens Capello iig). Briljante goal overigens! Buitenkantje in de bovenhoek dwars door de verdediging, daar kan iedereen toch alleen maar van genieten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |