denk je dat ik er met me hand bij kom?quote:Op woensdag 15 september 2004 22:06 schreef PRMNS het volgende:
Niet diep. Naast mijn huis tenminste.
ik heb nog wel een schep netje, morgen ff vissen anders .. hoe spoelen die dingen door .. of is dat een domme vraag gaat vanzelf neem ik aan he.. dus als het regent ben ik me sleutel kwijt?quote:Op woensdag 15 september 2004 22:08 schreef BlueEyed het volgende:
nope, red je niet. Hoewel het water best aardig hoog kan staan is de diepte van zo'n put vaak meer dan 1 meter. Succes toch maar...
gewoon zo'n vierkante straat putquote:Op woensdag 15 september 2004 22:12 schreef muurjunky het volgende:
wat voor put? Rioolput? beerput?
Eindigen die dingen niet in het riool?quote:Op woensdag 15 september 2004 22:13 schreef I_LOVE_MATH het volgende:
[..]
gewoon zo'n vierkante straat put
Dan zou ik er een briefje achteraan gooien met mn adres erop, kunnen ze m terugsturen.quote:Op woensdag 15 september 2004 22:21 schreef giscard het volgende:
waarschijnlijk stroomt het water in het riool, kansloos dus.
wat vond je nog meer?quote:Op woensdag 15 september 2004 22:30 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb mijn bos ook wel eens in de put laten vallen, gelukkig was dat ding nog nooit uitgeschept, dus niet zo heel diep.
met een lange huishoudhandschoen was hij goed te pakken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |