Heb ik weer gisteren.
Krijg ik opeens een smsje van Telfort : Geachte meneer ....
Wij hebben geconstateerd dat u nog een rekening open heb staan van 111 euro
Per direct hebben wij u telefoon geblokkeerd voor meer informatie bel bla bla bla
Godverdomme dat is gewoon de rekening van vorige maand
Dat K*nker bedrijf stuurt niet eens een herinnering ofzo nee ze sluiten je gewoon af omdat je verdomme 10 dagen te laat bent ofzo. dit gaat echt nergens over , en dan er nog leuk bijzetten voor meer informatie een 020 telefoonnummer , HOE KAN IK DAT NOU BELLEN ALS ME PHONE IS AFGESLOTEN !!! pff ik daarna bellen met een ander toestel , wat een gezeik, een gozer aan de telefoon , ik zeg doen jullie dat altijd meteen afsluiten als je iets te laat bent ? ehmm nou we zien dat
we u al een herinnering hebben gestuurd bla bla , sodemieter op heb geen moer gehad en echt het is verdomme 10 dagen te laat , gebeuren heus wel meer mensen die effe de rekening vergeten.
nou ik zeg wat een gelul ,, als ik zometeen de rekening betaal sluiten jullie me dan weer aan vandaag??? en toen zegt die gozer .. nou ik zie dat het de 1e keer is dat dit gebeurd ik sluit hem meteen weer aan
![]()
als u ervoor zorgt dat de rekening wordt betaald doet binnen 5 minuten u telefoon het weer , sjonge sjonge , is dat weer een nieuwe dreigmanier van Telfort ofzo ???
wat een schijt bedrijf , opeens kunnen ze hem weer aansluiten , gaat toch nergens over ?