we ontkennen ook niet dat er geen rangorde isquote:Op woensdag 15 september 2004 22:22 schreef Cynic het volgende:
Overigens had dat lijstje er veel erger uit kunnen zien. Ik verkies "stinken" altijd nog boven "moorden" of "stelen", om maar iets te noemen.
moorden en stelen is doo rmiddel van feiten eruit t ehalen dat dat niet klopt...stinken, iedereen heeft zijn eigen smaak dus dat valt moeilijk t ebetwisten..quote:Op woensdag 15 september 2004 22:22 schreef Cynic het volgende:
Overigens had dat lijstje er veel erger uit kunnen zien. Ik verkies "stinken" altijd nog boven "moorden" of "stelen", om maar iets te noemen.
welcome to fok!quote:Op woensdag 15 september 2004 22:23 schreef Ingrate het volgende:
4 pagina's al vol met gezeik. en nog geen 1 nuttige opmerking
quote:Op woensdag 15 september 2004 22:17 schreef ZixS het volgende:
[..]
Tolerantie stinkt! net als gothics
je hebt over die van mij heengelezen...quote:Op woensdag 15 september 2004 22:23 schreef Ingrate het volgende:
Vele topics vol over dit onderwerp zonder nuttige opmerkingenquote:Op woensdag 15 september 2004 22:23 schreef Ingrate het volgende:
dat is dan ook weer zoquote:Op woensdag 15 september 2004 22:30 schreef Cynic het volgende:
T'is maar net waaraan je je tijd wil besteden.
Nee, maar dat wordt duidelijk uit dit en andere topics voor de betrokkenen.quote:Op woensdag 15 september 2004 22:41 schreef Ingrate het volgende:
je praat wel elke keer in de "we" vorm. maar je praat vast niet voor iedereen
Dat zekerquote:Op woensdag 15 september 2004 23:25 schreef =HellFire= het volgende:
Jezus alweer zo'n topique.. het houdt de mensen wel bezig zeg.
d0h, die liggen helemaal dubbel van die niet anti-goth reacties en laten dat maar wat het is en zijn het eens met onsquote:Op woensdag 15 september 2004 22:10 schreef Ingrate het volgende:
valt me op dat er nog geen moderator gepost heeft hier
heb gewoon een beeld van ze en zo zijn ze allemaal, geen uitzonderingen.quote:Op donderdag 16 september 2004 09:27 schreef Morgil het volgende:
Zijn er niet al genoeg topics over dit onderwerp? Ik snap het gezeik niet zo. Accept and be accepted.
En het zijn goths, niet gothics. Jullie hebben het hier trouwens meer over poser blekkies dan over echte goths.
Maar ik denk dat mijn input nietecht nut heeft in dit topic. Blijkbaar oordelen mensen liever eerst, in plaats van te ori๋nteren voordat je iets zegt.
quote:Op donderdag 16 september 2004 09:59 schreef Stiffmaster het volgende:
Het zijn gewoon zielig aandachttrekkende mietjes en dozen...beetje meelopen en trappen tegen de maatschappij omdat papa ze niet zoveel zakgeld geeft. Kots op zulke mensen
En dat topics lang, en dan is het u vraagt, wij draaien hoor.quote:Op donderdag 16 september 2004 09:27 schreef Morgil het volgende:
Maar ik denk dat mijn input nietecht nut heeft in dit topic. Blijkbaar oordelen mensen liever eerst, in plaats van te ori๋nteren voordat je iets zegt.
Moeten we ook nog iets over St. anger zeggen of laten we het maar zoquote:Op donderdag 16 september 2004 10:09 schreef Stiffmaster het volgende:
En het zijn vuile meelopers.....
Zeg het maar.... wat is dat eigenlijkquote:Op donderdag 16 september 2004 10:12 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Moeten we ook nog iets over St. anger zeggen of laten we het maar zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |