ik hoef dat niet op te zoeken hoor......ik weet wel wie dat zijn. Luister er alleen niet naar. Ik hoef echt niks op te zoekenquote:Op woensdag 15 september 2004 22:05 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Flikker op, jij leest het nu voor het eerst en gaat zometeen snel Joy Division en Siouxsie opzoeken.
Nee, stel je eens voor dat iemand na jaaaaaaren van muziek luisteren, met mensen praten en informatie lezen het samengevat op kan schrijven. Nee, dat zou vreeeeselijk zijn.quote:Op woensdag 15 september 2004 22:03 schreef nightdaughter het volgende:
[..]
heb je vast niet van jezelf
Doro mijn houseachtige achtergrond kan ik darkwave en noise op zijn tijd ook wel waarderen, ookkal ken ik er vrij weinig van en heb ik nog minder. Alleen van weleens horen zegmaar.quote:Op woensdag 15 september 2004 22:07 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik niet. Ultraviolence is três cool. Ik schrok wel toen ik het voor het eerst hoorde, op een cd waar eerst zo'n 15 harde metalnummers voorbij kwamen. Op zondagmiddag, de dag na mijn verjaardag.
die zijn het eens met onsquote:Op woensdag 15 september 2004 22:10 schreef Ingrate het volgende:
valt me op dat er nog geen moderator gepost heeft hier
de vraag is dan natuurlijk;quote:Op woensdag 15 september 2004 22:09 schreef nightdaughter het volgende:
[..]
ik hoef dat niet op te zoeken hoor......ik weet wel wie dat zijn. Luister er alleen niet naar. Ik hoef echt niks op te zoeken
Je moet eens op zoek gaan naar Ultraviolence. Al is het geen darkwave, en geen noise. In ieder geval niet voor zover ik bekend ben met die termen.quote:Op woensdag 15 september 2004 22:10 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Doro mijn houseachtige achtergrond kan ik darkwave en noise op zijn tijd ook wel waarderen, ookkal ken ik er vrij weinig van en heb ik nog minder. Alleen van weleens horen zegmaar.
kutgothics :r :rquote:Op woensdag 15 september 2004 22:10 schreef Ingrate het volgende:
valt me op dat er nog geen moderator gepost heeft hier
of ze slapen ...quote:Op woensdag 15 september 2004 22:10 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
die zijn het eens met ons
of beidequote:Op woensdag 15 september 2004 22:14 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
of ze slapen ...![]()
Verstandige mensen.quote:Op woensdag 15 september 2004 22:14 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
of ze slapen ...![]()
we hebben allebei geen bewijsquote:Op woensdag 15 september 2004 22:09 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nee, stel je eens voor dat iemand na jaaaaaaren van muziek luisteren, met mensen praten en informatie lezen het samengevat op kan schrijven. Nee, dat zou vreeeeselijk zijn.
Als je niet gelooft dat ik het zelf geschreven heb, uit memorie, dan daag ik je uit thans de URL te presenteren waar ik van gekopiëerd zou hebben.
Nightdaughter vertelt het je zo. Die hoeft immers niks op te zoeken.quote:Op woensdag 15 september 2004 22:15 schreef Witchfynder het volgende:
Viel New Order nou stiekem ook onder gothic? Het is immers een nazaat van Joy Division en JD was meer rock in wezen.
jij bent erg zeker van jezelf.quote:Op woensdag 15 september 2004 22:10 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
die zijn het eens met ons
Tolerantie stinkt! net als gothicsquote:Op woensdag 15 september 2004 22:17 schreef Cynic het volgende:
Tolerantie is okay!
Dat heb ik ze in POL en NWS ook wel eens wijs proberen te maken.quote:Op woensdag 15 september 2004 22:17 schreef Cynic het volgende:
Tolerantie is okay!
Inderdaad.quote:Op woensdag 15 september 2004 22:15 schreef nightdaughter het volgende:
[..]
we hebben allebei geen bewijs
Ohja, dat is ook zo!quote:Op woensdag 15 september 2004 22:17 schreef ZixS het volgende:
[..]
Tolerantie stinkt! net als gothics
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |