Ik luister nog immer geen hardcore.quote:Op woensdag 15 september 2004 21:54 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Weten de zwakbegaafde gothic-afzeikende Fok!kers ook hoe het is om afgezeken te worden
caught ya...quote:Op woensdag 15 september 2004 21:55 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Goed idee.
Ja, maar deze post heb ik niet gelezen.quote:Op woensdag 15 september 2004 21:57 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
caught ya...
je las t tog...![]()
je bent hier wel mense af aant zeiken maar je usernama is angel_of_Dth, ik neem aan angel of death...nouw dat is erg bemoedigend? als ik geen van je reacties had gezien en alleen je id had geizen zou ik zegge dat je meer gothic bent dan ik...quote:Op woensdag 15 september 2004 21:56 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik luister nog immer geen hardcore.
ikwelquote:Op woensdag 15 september 2004 21:56 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik luister nog immer geen hardcore.
dat is het punt juistquote:Op woensdag 15 september 2004 21:58 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
als ik geen van je reacties had gezien en alleen je id had geizen zou ik zegge dat je meer gothic bent dan ik...
Gericht vragen stellen, jongedame.quote:Op woensdag 15 september 2004 21:36 schreef nightdaughter het volgende:
[..]
vertel maar eens iets over gothics dan als je denkt het allemaal te weten
wow quoten zonder het te lezen en nog weten wat er staat.,....quote:Op woensdag 15 september 2004 21:57 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, maar deze post heb ik niet gelezen.
oh, dat wel, en "gothic" niet?quote:Op woensdag 15 september 2004 22:00 schreef nightdaughter het volgende:
hardcore will die
zeg dat nog eens,.....quote:Op woensdag 15 september 2004 21:59 schreef Witchfynder het volgende:
Omdat het andere topic op inferieure wijze tot een einde is gekomen en ik het geenzins accepteer dat mijn post niet meer geplaatst kan worden, zet ik hem lekker hier neer!
[..]
Gericht vragen stellen, jongedame.
"Iets"? Ok. Gothic Rock begon met bands als Joy Division en Siouxsie & the Banshees, als een voortvloeisel uit de New Wave Punk. In de jaren '80 werd het een zware underground scene en kreeg je vage bands als Sisters of Mercy e.d. en leek door allerlei electro en industrialinvloeden de muziek meer op house soms dan op rock. In de jaren '90 kreeg je na de crossover-manie ineens bands die op Doom Metal gebaseerde Metal gingen maken, met als vernieuwend element de zangeres, wat tot dan ongekend was in die vorm. Bands als Therion en Dreams of Sanity timmerden aan de weg. Volgens sommigen werd de eerste steen gelegd door het Zwitserse Celtic Frost die eind jaren '90 kwamen met het meesterwerkje " To Mega Therion", wat de hoofdinspiratie zou zijn geweest voor Therion (zij coveren het nummer dan ook nog steeds).
Al snel doken er nieuwe bands op, opvallend genoeg erg veel in Polen en de Baltische staten, alleen beïnvloed door hun eigen gothische cultuur van de middeleeuwen.
Nou ja, hier een fractie dan.
Zou kunnen.quote:Op woensdag 15 september 2004 21:58 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
je bent hier wel mense af aant zeiken maar je usernama is angel_of_Dth, ik neem aan angel of death...nouw dat is erg bemoedigend? als ik geen van je reacties had gezien en alleen je id had geizen zou ik zegge dat je meer gothic bent dan ik...
<vooroordeelmodus>quote:Op woensdag 15 september 2004 21:59 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
ikwel
heb je vast niet van jezelfquote:Op woensdag 15 september 2004 21:59 schreef Witchfynder het volgende:
Omdat het andere topic op inferieure wijze tot een einde is gekomen en ik het geenzins accepteer dat mijn post niet meer geplaatst kan worden, zet ik hem lekker hier neer!
[..]
Gericht vragen stellen, jongedame.
"Iets"? Ok. Gothic Rock begon met bands als Joy Division en Siouxsie & the Banshees, als een voortvloeisel uit de New Wave Punk. In de jaren '80 werd het een zware underground scene en kreeg je vage bands als Sisters of Mercy e.d. en leek door allerlei electro en industrialinvloeden de muziek meer op house soms dan op rock. In de jaren '90 kreeg je na de crossover-manie ineens bands die op Doom Metal gebaseerde Metal gingen maken, met als vernieuwend element de zangeres, wat tot dan ongekend was in die vorm. Bands als Therion en Dreams of Sanity timmerden aan de weg. Volgens sommigen werd de eerste steen gelegd door het Zwitserse Celtic Frost die eind jaren '90 kwamen met het meesterwerkje " To Mega Therion", wat de hoofdinspiratie zou zijn geweest voor Therion (zij coveren het nummer dan ook nog steeds).
Al snel doken er nieuwe bands op, opvallend genoeg erg veel in Polen en de Baltische staten, alleen beïnvloed door hun eigen gothische cultuur van de middeleeuwen.
Lievquote:Op woensdag 15 september 2004 21:59 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nou vooruit. Als je Ultraviolence meetelt, luister ik hardcore, zoals hardcore hier bedoeld wordt. Als je hardcore op andere manieren gebruikt, luister ik nog meer hardcore.quote:Op woensdag 15 september 2004 21:59 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
ikwel
wie weetquote:Op woensdag 15 september 2004 22:02 schreef Cerbie het volgende:
[..]
<vooroordeelmodus>
Je bent zeker een zwakbegaafde aggresieve neo-nazi
</vooroordeelmodus>
Daarom is het meteen waardeloos? Stel een serieuze vraag die te beantwoorden isquote:Op woensdag 15 september 2004 22:03 schreef nightdaughter het volgende:
[..]
heb je vast niet van jezelf
het is ook niet gauw goed heh, doet iemand moeite..quote:Op woensdag 15 september 2004 22:03 schreef nightdaughter het volgende:
[..]
Flikker op, jij leest het nu voor het eerst en gaat zometeen snel Joy Division en Siouxsie opzoeken.quote:Op woensdag 15 september 2004 22:03 schreef nightdaughter het volgende:
[..]
beide bedoel ikquote:Op woensdag 15 september 2004 22:03 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Nou vooruit. Als je Ultraviolence meetelt, luister ik hardcore, zoals hardcore hier bedoeld wordt. Als je hardcore op andere manieren gebruikt, luister ik nog meer hardcore.
hardcore als in hardrock =quote:Op woensdag 15 september 2004 22:03 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Nou vooruit. Als je Ultraviolence meetelt, luister ik hardcore, zoals hardcore hier bedoeld wordt. Als je hardcore op andere manieren gebruikt, luister ik nog meer hardcore.
Ik niet. Ultraviolence is três cool. Ik schrok wel toen ik het voor het eerst hoorde, op een cd waar eerst zo'n 15 harde metalnummers voorbij kwamen. Op zondagmiddag, de dag na mijn verjaardag.quote:Op woensdag 15 september 2004 22:05 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
beide bedoel ik
ja ik schaam me soms wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |