Stoerquote:Op woensdag 15 september 2004 21:34 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat merk je inderdaad als je ze een paar flinke rotschoppen geeft.
Neen.quote:Op woensdag 15 september 2004 21:40 schreef Cerbie het volgende:
Mag ik je aanraken![]()
niet te hard heh, hij heeft ook gevoelensquote:Op woensdag 15 september 2004 21:40 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Stoer
Mag ik je aanraken![]()
ben jij nou een metalhead?quote:Op woensdag 15 september 2004 21:34 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat merk je inderdaad als je ze een paar flinke rotschoppen geeft.
Is dit een strikvraag?quote:Op woensdag 15 september 2004 21:44 schreef nightdaughter het volgende:
[..]
ben jij nou een metalhead?
zou zoiets als dit topic niet verboden moeten worden op n forum?quote:Op woensdag 15 september 2004 19:20 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Is 1 zo'n topic niet genoeg?
Ik weet dat het vervelend, smerig, depressief, a-sociaal, kinderachtig, lelijk, stinkend kutvolk is, maar ik vind dit toch een beetje overdreven.
ff offtopic:quote:Op woensdag 15 september 2004 21:45 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
zou zoiets als dit topic niet verboden moeten worden op n forum?
ik vind he tbelachelijk dat er gewoon met zn alle een groep mense omlaag gehalat worden zonder enkele argumentatie die klopt..t is allemaal laster...
kutmense die menen dat ze normaal zijn als ze gothics haten
kdenk t niet,quote:Op woensdag 15 september 2004 21:47 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
ff offtopic:
O M G @ jouw userid, zijn er al zoveel fokkers?
Nee.quote:Op woensdag 15 september 2004 21:45 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
Even offtopic over jouw taalgebruik: Goddomme! Dat is toch amper leesbaar?quote:Op woensdag 15 september 2004 21:45 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
ik vind he tbelachelijk dat er gewoon met zn alle een groep mense omlaag gehalat worden zonder enkele argumentatie die klopt..t is allemaal laster...
kutmense die menen dat ze normaal zijn als ze gothics haten
Jaquote:Op woensdag 15 september 2004 21:48 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Nee.
ja dat is wle waar natuurlijk, maar toch...quote:Op woensdag 15 september 2004 21:48 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
kdenk t niet,
di sme 2e en dr zijn er veel die er stukken meer hebben dan 2![]()
Ik geef toe dat het flauw is, maar je krijgt er zoveel voor terug.quote:Op woensdag 15 september 2004 21:49 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ja![]()
* ThE_ED post in FB maakt
ik ben het weer eens eenschquote:Op woensdag 15 september 2004 21:50 schreef nietzman het volgende:
Goed topic.
Dood aan de doden!
dan lees je het toch lekker nietquote:Op woensdag 15 september 2004 21:49 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Even offtopic over jouw taalgebruik: Goddomme! Dat is toch amper leesbaar?
Begin een nieuwe reeks met hardcore als pispaal met bijbehorende vooroordelenquote:Op woensdag 15 september 2004 21:50 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ik geef toe dat het flauw is, maar je krijgt er zoveel voor terug.
zoals?quote:Op woensdag 15 september 2004 21:50 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ik geef toe dat het flauw is, maar je krijgt er zoveel voor terug.
Ja, dat zal de mods en fa's wel op andere gedachten brengen.quote:Op woensdag 15 september 2004 21:49 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ja![]()
* Angel_of_Dth post in FB maakt
quote:Op woensdag 15 september 2004 21:51 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Begin een nieuwe reeks met hardcore als pispaal met bijbehorende vooroordelen
goed ideequote:Op woensdag 15 september 2004 21:51 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Begin een nieuwe reeks met hardcore als pispaal met bijbehorende vooroordelen
Weten de zwakbegaafde gothic-afzeikende Fok!kers ook hoe het is om afgezeken te wordenquote:Op woensdag 15 september 2004 21:52 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
...![]()
hebje tzelfde....
Goed idee.quote:Op woensdag 15 september 2004 21:51 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
dan lees je het toch lekker niet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |