EN dan vraag je je nog af waarom we afkeer hebben van Gothics???????quote:Op woensdag 15 september 2004 20:46 schreef Eveli het volgende:
[..]
Ja, zijn we van jullie gezeur af.
Ja. Je weet niks van ze.quote:Op woensdag 15 september 2004 20:51 schreef drelletje het volgende:
[..]
EN dan vraag je je nog af waarom we afkeer hebben van Gothics???????
nouja, ik denk de gothics, lijtk me ook duidelijk, goffiks zijnquote:Op woensdag 15 september 2004 20:51 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Maar wie moeten we nu hebben dan? Gothics of anti-gothics? Ik pas me wel aan hoor.
Dat is wel zo ongeveer het enige dat je er tegenin te brengen hebt, niet?quote:Op woensdag 15 september 2004 20:53 schreef Eveli het volgende:
[..]
Ja. Je weet niks van ze.
anti-gothics. Trieste mensen met het 'kijk-ik-kan-anoniem-over-internet-mensen-bashen-die-er-anders-uitzien-dan-mij-de-zwakbegaafde-hardcore-nazi'quote:Op woensdag 15 september 2004 20:51 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Maar wie moeten we nu hebben dan? Gothics of anti-gothics? Ik pas me wel aan hoor.
Tsja, klinkt logisch, nu je het zo stelt.quote:Op woensdag 15 september 2004 20:53 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
nouja, ik denk de gothics, lijtk me ook duidelijk, goffiks zijn
Ik ben geen zwakbegaafde hardcore nazi.quote:Op woensdag 15 september 2004 20:55 schreef Cerbie het volgende:
[..]
anti-gothics. Trieste mensen met het 'kijk-ik-kan-anoniem-over-internet-mensen-bashen-die-er-anders-uitzien-dan-mij ik -de-zwakbegaafde-hardcore-nazi'
Lees het hele topic nog maar eens na....quote:Op woensdag 15 september 2004 20:54 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat is wel zo ongeveer het enige dat je er tegenin te brengen hebt, niet?
net of gothics er niet als gestapo uitzien met die zwarte leren pakjesquote:Op woensdag 15 september 2004 20:55 schreef Cerbie het volgende:
[..]
anti-gothics. Trieste mensen met het 'kijk-ik-kan-anoniem-over-internet-mensen-bashen-die-er-anders-uitzien-dan-mij-de-zwakbegaafde-hardcore-nazi'
Ik wel.quote:Op woensdag 15 september 2004 20:55 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik ben geen zwakbegaafde hardcore nazi.
Er staat van jou zelden meer dan 'Je weet er niks van' ofquote:Op woensdag 15 september 2004 20:55 schreef Eveli het volgende:
[..]
Lees het hele topic nog maar eens na....
Als je dat niet wil doen, prima, maar ga dan niet van die loze dingen roepen als "dat is zo'n beetje het enige wat je er tegen in hebt te brengen, he?"quote:Op woensdag 15 september 2004 20:57 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Er staat van jou zelden meer dan 'Je weet er niks van' ofals iemand het met je eens is. Dus nee, daarvoor ga ik niet nog eens het topic lezen.
Das wel een goed idee. Iedereen moet zelf doen wat ie wil en denken wat ie wil. Klaar.quote:Op woensdag 15 september 2004 20:59 schreef Cerbie het volgende:
Kan er net zoals de geen allochtonen topics regel (die overigens nergens op slaat, als je allochtoon door nederlander vervangt en hetzelfde topic post is het wel goed) ook een 'geen gothic topics' regel komen, je krijgt de starters toch niet bijgebracht dat het nergens op slaat, het ene na het andere vooroordeel vliegt langs en het wordt een enorme flame (de redenen dat er geen allochtonen topics meer mogen)
Eensch!quote:Op woensdag 15 september 2004 20:59 schreef Cerbie het volgende:
Kan er net zoals de geen allochtonen topics regel (die overigens nergens op slaat, als je allochtoon door nederlander vervangt en hetzelfde topic post is het wel goed) ook een 'geen gothic topics' regel komen, je krijgt de starters toch niet bijgebracht dat het nergens op slaat, het ene na het andere vooroordeel vliegt langs en het wordt een enorme flame (de redenen dat er geen allochtonen topics meer mogen)
En als ik zo'n topic wil openen, danwel erin wil posten?quote:Op woensdag 15 september 2004 21:01 schreef Eveli het volgende:
[..]
Iedereen moet zelf doen wat ie wil
Ik had het niet over topics op Fok.........maar over of je wel of geen gothic wilt zijn.quote:Op woensdag 15 september 2004 21:03 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
En als ik zo'n topic wil openen, danwel erin wil posten?
ok, wie wil er gothic zijn?quote:Op woensdag 15 september 2004 21:06 schreef Eveli het volgende:
[..]
Ik had het niet over topics op Fok.........maar over of je wel of geen gothic wilt zijn.
Dat merk je inderdaad als je ze een paar flinke rotschoppen geeft.quote:Op woensdag 15 september 2004 21:31 schreef kipnuggetje het volgende:
ze zijn zeker niet ongevoelig!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |