Homoquote:Op woensdag 15 september 2004 16:09 schreef mr_Brown het volgende:
we moeten voor de gein eens polsen wat men van dat gay beautyfarm idee vindt.
quote:Op woensdag 15 september 2004 16:13 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Homo
ik zat met die manager van me te lullen en die werd meteen enthousiast en kwam meteen met ideetjes enzoquote:Op woensdag 15 september 2004 16:15 schreef silver-surfer het volgende:
Ik weet zeker dat zoiets echt goed loopt... als je het een beetje exclusief maakt ...
Ik zie het neon bord al boven de deur hangen: GAY BEAUTYFARM BOMATHE
quote:Op woensdag 15 september 2004 16:15 schreef silver-surfer het volgende:
Ik weet zeker dat zoiets echt goed loopt... als je het een beetje exclusief maakt ...
Ik zie het neon bord al boven de deur hangen: GAY BEAUTYFARM BOMATHE
Hahahahaha meen je niet... wat zei ie dan...quote:Op woensdag 15 september 2004 16:17 schreef mr_Brown het volgende:
ik zat met die manager van me te lullen en die werd meteen enthousiast en kwam meteen met ideetjes enzo![]()
Inderdaad... we heersenquote:Op woensdag 15 september 2004 16:20 schreef Chocobo het volgende:
We hebben gewoon een fantastisch idee bedacht
ik zat een beetje met die dingen te gooien waar we het gisteren over hadden en hij zat echt met die gay glinsteroogjes.... hahahahahaquote:Op woensdag 15 september 2004 16:20 schreef Chocobo het volgende:
We hebben gewoon een fantastisch idee bedacht
quote:Op woensdag 15 september 2004 16:21 schreef Chocobo het volgende:
Het wordt ook opzekers gezien als ontmoetingsplaats........Maakt niet uit in principe... Hoop geld
Laten we het er niet meer over hebben.... we bespreken het zondag wel !
Klinkt lekker gay hequote:Op woensdag 15 september 2004 16:19 schreef Chocobo het volgende:
[..]![]()
Die naam !!
Heb je mijn nummer ?quote:Op woensdag 15 september 2004 16:23 schreef Strolie75 het volgende:
Kutland, iedereen wil hier geld van me!![]()
![]()
Weer voor 200 euro acceptgiro's in de bus!
Ik wil ook wel wat van je hoorquote:Op woensdag 15 september 2004 16:23 schreef Strolie75 het volgende:
Kutland, iedereen wil hier geld van me!![]()
![]()
Weer voor 200 euro acceptgiro's in de bus!
Whahahahaha... dus hij vond het wel watquote:Op woensdag 15 september 2004 16:22 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik zat een beetje met die dingen te gooien waar we het gisteren over hadden en hij zat echt met die gay glinsteroogjes.... hahahahaha![]()
![]()
![]()
Zijn Limburgse bolle anus zekerquote:Op woensdag 15 september 2004 16:24 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Ik wil ook wel wat van je hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |