Dat kreeg ik meteen al mee, heb er niet extra voor op en neer gemoeten... Ik ben veel te blij met mijn huidige jobke helaas, dat motiveert niet echt wat betreft verder zoeken naar een fulltime baan..quote:Op dinsdag 21 september 2004 13:49 schreef komrad het volgende:
@ Arinna, dat wel erg breed, in het kader van jezelf voldoende kansen bieden. HEb je je diploma al opgehaald?
Ik heb toch liever een 7 of een 8 dan een 6.quote:Op dinsdag 28 september 2004 12:56 schreef komrad het volgende:
Precies en dan feestvieren. Het is toch niet zo dat je afstudeercijfer erg zwaar telt. De meeste mensen interesseert het ook niet, gehaald is gehaald
Ik ook... maar dat gaat niet meer lukken denk ik, al dat gezeik hier...quote:Op dinsdag 28 september 2004 14:38 schreef Sovereign het volgende:
[..]
Ik heb toch liever een 7 of een 8 dan een 6.
Ach zo zwaar til ik er niet aan, maar het zou wel leuk zijn.quote:Op dinsdag 28 september 2004 14:40 schreef melismay het volgende:
Ik ook... maar dat gaat niet meer lukken denk ik, al dat gezeik hier...
Maar ik hoop zeker dat jij wel je 8 of hoger krijgt
Pfff, dat is irritant ja. Ik hoop niet dat dit mij gebeurd, want de 2e lezer heeft bij mij het laatste hoofdstuk ook nog niet gezien zover ik weet. Zal blij zijn als ik de goedkeuring in handen heb.quote:Op dinsdag 28 september 2004 23:50 schreef Neuralnet het volgende:
Mijn begeleider is echt irritant. De uiteindelijke versie van de scriptie was goed. Totdat het plotseling naar een andere docent moest voor een andere keuring. Die vond (natuurlijk) een aantal "fouten". Zegt de begeleider tegen mij: "Ja, dat had je kunnen weten en moeten zien." Nogal bij de hand, want als het zo overduidelijk was, waarom gaf hij het dan zelf nooit aan?
Het nadeel is ook nog eens dat ik de laatste tijd nogal veel van die dagen hebquote:Op woensdag 29 september 2004 10:33 schreef komrad het volgende:
@melismay, je hebt zo van die dagen dat het gewoon nietwil. Probleem is als je in tijdnood komt als je zo'n dag hebt. OOk bv als je gewoon bezig bent en er komt niet uit, zooooo frustrerend
Goed bezig!!quote:Op woensdag 20 oktober 2004 17:31 schreef Sovereign het volgende:
Maandag praten met docent en een datum prikken.
Ik kan geen scriptie meer zien eigenlijk.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 17:34 schreef melismay het volgende:
Goed bezig!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |