abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21982245
Hou vol
pi_21982294
Een en een knuffel voor jou
Ik vind je zo sterk overkomen!
Nogmaals sterkte de komende dagen, maar inderdaad, de mooie momenten, die neemt niemand meer van je af!
Wees niet bang om langzaam te groeien, wees alleen bang om stil te staan
pi_21982335
Ik zit hier echt met tranen in mij ogen... weet niet goed wat ik moet zeggen. Behalve heel veel sterkte. Normaal brand ik nooit een kaarsje, maar dat heb ik nu wel gedaan. Ik hoop met heel mijn hart dat het goedkomt. Nogmaals sterkte.
  woensdag 15 september 2004 @ 22:54:19 #104
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_21982354
quote:
Op woensdag 15 september 2004 22:47 schreef phluphy het volgende:
Misschien zal mijn moederschap maar van korte duur zijn, maar ik zal in de rest van mijn leven niet meer zoveel mooie momenten meemaken.
Wat er ook gebeurd je zult altijd de mama van Danyel zijn. Als je eenmaal mama bent kun je het niet meer 'onworden'.

Fluf, wat heb je een dapper jochie... Hij vecht zo ontzettend hard en hij zorgt elke dag voor kleine, maar zulke mooie wondertjes.

Taco en ik blijven aan jullie denken, blijven Danyel aanmoedigen en voor hem duimen en hopen. Pas goed op jezelf
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_21982367
Mijn kaarsje blijft voor jullie branden...
Lieve Danyel... hou vol!
pi_21982371
* mallemeid is ook helemaal stil...

We blijven aan jullie denken en het kaarsje blijft branden lieve fluf en Jeroen...Heel erg veel sterkte weer
pi_21982393
Ik blijf voor jullie hopen en aan jullie denken....
Phluphy, Jeroen en kleine Danyel
pi_21982415
Ach esther en jeroen, wat is het toch een vreselijke nachtmerrie allemaal. Wat zijn jullie opeens in een hele andere wereld terecht gekomen dan jullie hadden verwacht. Ik vind het zo intens gemeen!

Ik heb zoveel bewondering voor jullie, hoe jullie toch weten te genieten van die momenten met Danyel en zo positief blijven. Dat hij zelf wel een beetje kan ademen is al heel wat. Het is natuurlijk allemaal heel zorgelijk en ze proberen je op het ergste voor te bereiden, maar volgens mij is het niet helemaal onrealistisch om te denken dat hij nog enorm kan opknappen en een heerlijk leven kan gaan leiden.

De kaarsjes branden hier nog hoor!
mooi he, alles
pi_21982421
Liefs, kracht en sterkte, de kaarsjes blijven branden

pi_21982435
* Vava is er ook stil van

ik blijf aan jullie denken, sterkte
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
  Jubileum moderator woensdag 15 september 2004 @ 22:57:21 #111
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_21982447
Ik ben er helemaal stil van, zo mooi heb je het opgeschreven. Zo liefdevol en tegelijk zo ernstig. Enne Fluf, je bent nu mama en je blijft het ook hoor, dat neemt niemand je meer af.

*kaarsje nog steeds heeft branden*
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_21982489
Phluphy, ik ben weer helemaal stil

Wat een moeilijke beslissing hebben jullie vandaag genomen, ik duim ontzettend voor jullie dat Danyel de komende dagen goed zelfstandig kan ademhalen

Wat heerlijk dat je weer hebt kunnen kangooroo-en en dat hij zijn oogje open heeft gedaan

Heel veel sterkte en een dikke voor jullie
pi_21982552
Phluphy, ook al is het misschien raar, is het een idee om op te schrijven wat de artsen zeggen? Want ze zeggen vast heel veel.....
Verder brandt er hier weer een kaarsje, dikke knuffel voor jullie!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  woensdag 15 september 2004 @ 23:00:31 #114
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_21982572
Lieve schat, je zult de rest van je leven moeder zijn.....
Ik heb verder eigenlijk gewoon niks te zeggen behalve probeer ervan te genieten voor zover dat het gaat....heel veel sterkte en succes weer!

Danyel, je bent al zo ver.... kom op
pi_21982585
Oh lieve ester ik ben er stil van. het is ook zo oneerlijk allemaal. Het laat ons niet los, naast dat mijn vriend iedere dag informeert hoe het met Danyel is, hebben ook mijn ouders vandaag deze site bekeken. Ze waren erg begaan met jullie en vonden onze kring en brandende kaarsjes een prachtig teken van een hart onder de riem steken. En dat zullen we dan ook blijven doen!

Dikke knuffel van ons allemaal!
pi_21982673
Fluf, moeder zijn duurt je hele leven

Ik weet niet goed wat te zeggen, wel dat ik van ganser harte hoop dat jullie binnenkort ontzettend goed nieuws krijgen.

Hier een neefje wat al opgegeven was, maar nu nederlands kampioen rolstoelrijden is. Misschien troost het iets... ook ademhalingsmoeilijkheden, ernstig waterhoofd, maar toch nu al 14 jaar
Screw them.
We're going home.
  † In Memoriam † woensdag 15 september 2004 @ 23:03:16 #117
81992 Githa
pi_21982674
phluphy .... het gaat van het uiterste geluk naar het uiterste verdriet
Ook ik ben helemaal stil gevallen na het lezen van je bericht en heb even helemaal stil naar het scherm zitten staren denkende wat ik nu nog kon zeggen na alles wat jij al hebt meegemaakt en hebt gekregen met en van Danyel.

* Githa brand een kaarsje voor jullie
pi_21982737
Wat een verontrustend bericht.
Kom op Danyel!!
En phluphy en Jeroen, zoals al eerder gezegd........jullie zullen ALTIJD de ouders van Danyel zijn!
The waves you made will always be
pi_21982769
Lieve Fluf..traantjes hier. Hoop met heel mn hart dat ie sterk genoeg is, dat dapper mannetje van jullie..we blijven aan jullie denken, voor jullie hopen, kaarsjes branden....zou zoveel meer willen zeggen, maar kan het ff niet vinden. Hele dikke
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  woensdag 15 september 2004 @ 23:06:14 #120
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_21982788
Lieve Phluphy, wat een gemengde gevoelens komen boven bij het lezen van je update. Ongelooflijke blijheid, dat jullie zo hebben genoten van jullie kleine ventje, dat hij zijn stemmetje heeft laten horen en dat oogje dat open ging Maar ook verdrietige gevoelens, dat de artsen een sombere prognose geven...
Lieve lieve Phluph, het zinnetje van jou "Misschien zal mijn moederschap maar van korte duur zijn" vond ik zo pijnlijk klinken, want meid, je bent en blijft voor altijd de mama van Danyel, hoe het verder ook loopt. En je laat ook zo goed zien wat een lieve, sterke, zorgzame mama je bent. Ik hoop met heel mijn hart dat je nog heel lang je kindje bij je mag houden, en dat geldt natuurlijk net zo voor Jeroen. Ik denk aan jullie!
Liefs, Xandra
pi_21982828
Deze momenten worden je in elk geval niet meer afgepakt.
Het klinkt zo ontroerend allemaal , maar tegelijk zo oneerlijk en moeilijk...
Sterkte en hopenlijk komt er in de loop van de week weer wat meer goed nieuws....
Alle kleine beetjes helpen!
pi_21982837
Lieve Phluphy wat ben je ontzettend sterk en wat een moeilijke beslissingen moeten jullie nemen. Onze kaarsjes blijven voor jullie branden. Danyel blijf vechten jochie
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  FOK!fossiel woensdag 15 september 2004 @ 23:08:33 #123
2628 Karin
pi_21982866
Phluphy ik weet even niet meer wat ik moet zeggen. Aan de ene kant blijdschap voor die mooie momenten maar aan de andere kant toch wel heel erg verontrustend nieuws.
Een dikke knuffel
pi_21982874
phluphy, ik lees al mee vanaf het eerste topic maar weet eigenlijk niet goed wat ik moet zeggen. ik wens jou en je man iig heel veel sterkte toe en heb een vraagje. Nu Danyel zijn oogjes open heeft gedaan, wat voor kleur zijn zijn ogen?
Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
  woensdag 15 september 2004 @ 23:09:41 #125
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_21982898
Lieve Phluphy,

Je bent de liefste moeder van de wereld hoor
Wat lief dat Danyel zijn stem liet horen en zijn oogje open deed.
En het protesteren met het terugleggen in bedje..... grote tranen hier.
Lieve meid t kaarsje brand weer hoor.
Alle kracht van de wereld,
Ik denk aan je.

Jessicaa
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')