abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21967239
Oh fluf, wat een ontzettend mooi begin van de dag Van dit soort momenten worden jullie alleen maar sterker, ga zo door
Ik ben nu aan het werk, maar ik denk constant aan jullie en in gedachten brandt er een kaarsje...
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_21967365
Ow fluf, wat een heerlijk moment moet dat geweest zijn, lekker met Danyel op je lijf
En als het goed is, is papa nu van hem aan het genieten

Ook hier worden uiteraard de kaarsjes gebrand voor een goede uitslag vanmiddag. Ik ben blij te lezen dat het lichamelijk ook beter met je gaat en dat de borstvoeding op gang komt.

Veel knuffels vanaf hier
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_21967545
Wat ontzettend fijn dat jullie saampjes zo hebben kunnen kroelen. Fijn ook dat je je steeds beter voelt Phluphy!
Als het goed is, ligt Jeroen nu met Danyel te kroelen!
The waves you made will always be
pi_21967560
Heerlijk dat mannetje zo lekker dicht bij je
  woensdag 15 september 2004 @ 13:35:38 #55
103793 kozakken
Living the life
pi_21967608
Wilde even zeggen dat ik met jullie drietjes en jullie familie en vrienden meeleef.
Kan alleen maar een kaarsje opsteken en voor jullie bidden.
((((((((((((Phluphy, jeroen en Danyel))))))))))))))))
pi_21967628
Spannende dag vandaag maar met een heerlijk begin zo te lezen.
* miss_bleu duimt met jullie mee voor positieve uitslagen!
pi_21967705
heb de topics doorgelezen en ben er stil van.

wens jullie allemaal heel veel sterkte en kracht toe.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Licht Ontvlambaar woensdag 15 september 2004 @ 13:45:52 #58
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_21967797
Wat een heerlijk nieuws!!! Ik hoop dat Danyel nu lekker ligt te slapen bij papa. En wat fijn dat de borstvoeding zo goed loopt, ben gewoon helemaal trots

Ik heb hier op de kast bij de foto van de mama van vriendjelief een kaarsje staan, daarnaast ligt het aardenwerken ei waaruit een baby kruipt. Ik heb in gedachten de mama van vriendjelief (die in de hemel is) gevraagd om daarboven een goed woordje te doen voor Danyel. En in mijn gedachten is Danyel de baby die uit het ei kruipt...

Kus en Knuffel
Sjeen
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_21967821
quote:
Op woensdag 15 september 2004 13:36 schreef miss_bleu het volgende:
Spannende dag vandaag maar met een heerlijk begin zo te lezen.
* Dreamgirl duimt met jullie mee voor positieve uitslagen!
Hier ook flink aan het draaien.
In my dreams I fly around the world and visit many places.
  † In Memoriam † woensdag 15 september 2004 @ 13:49:53 #60
37843 lady-wrb
kortaf
pi_21967874
lieve phluphy, wat fijn dat danyel de nacht weer zonder stuipjes is doorgekomen.
heerlijk dat je hem vanochtend hebt kunnen vasthouden en verzorgen. en wat fijn dat op dit moment je man mag genieten van danyel tegen zijn blote borst.
en nu maar duimen voor positieve uitslagen van de testen.
pi_21968583
Hopelijk komen ze snel met wat uitslagen, want dat onzekere wachten lijkt mij ook vreselijk moeilijk voor jullie.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_21968898
Wat heerlijk dat het wat beter gaat..hopen op nu nog alleen maar goed nieuws !
Ik zal blijven "lurken" naar goed nieuws...dikke knuffel voor jullie alledrie !!

*duimen draait*
  woensdag 15 september 2004 @ 14:44:00 #63
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_21969168
Toen we net thuiskwamen direct weer het kaarsje aangestoken.
En zie, er is een berichtje van Phluphy.
Danyel, je kan het wel.
Als je niet lacht, ben je dood.
  woensdag 15 september 2004 @ 14:47:21 #64
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_21969239
Phluphy wat een heerlijk begin van de dag
Ik hoop zo dat ze jullie niet de hele dag in spanning laten.
Kaarsje brand weer.

Dikke knuf Jessicaa
pi_21969551
Heel erg fijn begin van de dag! Hopelijk komen de uitslagen snel, dat afwachten is ook maar niks..
  woensdag 15 september 2004 @ 15:25:03 #66
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_21970105
Danyel wat lekker voor je dat je het rustig hebt s'nachts, kan je even lekker bijtanken van al dat gedoe. Phlup en Jeroen wat moet dat een heerlijk gevoel zijn om zo van je zoon te mogen genieten zo heerlijk dichtbij op de blote huid

nog steeds duimendraaiend en veel knuff van hier
pi_21970698
Wat een mooi begin van een dag Hopelijk komen er nog veel meer van dat soort dagen. Hopelijk zijn er snel positieve uitslagen.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_21970877
Lieve Fluf en Jeroen wat mooi...ik hoop dat deze dag zo voortgezet kan worden...We zijn nog altijd in onze gedachten bij jullie.

Dikke kus Claudia
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  Jubileum moderator woensdag 15 september 2004 @ 16:03:57 #69
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_21970989
Wat een mooi begin van de dag Deze positieve dingen houden we vast, lekker bij je liggen, de bv die goed loopt

*nieuw kaarsje aansteekt*
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 15 september 2004 @ 16:11:46 #70
91373 Blumchen
Your body is a wonderland
pi_21971206
Ik wil jullie heel veel strekte en kracht wensen om dit te doorstaan... !

* steekt weer een nieuw kaarsje aan
And if you want love, We'll make it
Swimming a deep sea, Of blankets
Take all your big plans, And break 'em
pi_21971368
Een super mooi begin van de dag, nu nog hopen op goede uitslagen
Danyel je kunt het

sterkte barbara en marco

* Bar_en_Mar steken weer een kaars aan
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_21972259
Ik leef erg met jullie 3tjes mee

Danyel, lief dapper ventje, vecht door
Je gaat zo een mooie toekomst tegemoet met je lieve ouders.

ik zou zoveel meer willen zeggen, maar kan de juiste woorden niet vinden
Don't walk in front of me, I may not follow... Don't walk behind me, I may not lead...
Just walk beside me and be my friend.
Games
  woensdag 15 september 2004 @ 16:51:19 #73
32614 bastardhost
prettig gestoord
pi_21972289
Ik heb lang getwijfeld, maar als je het leest wil ik je niet het verhaal van mijn nichtje onthouden.

Mijn nichtje werd geboren uit een moeder met zwaar suikerziekte, door complicaties werd ze in het academisch ziekenhuis in Nijmegen behandeld. Voeding via de sonde, maar omdat dat niet goed ging hebben ze besloten een sonde direct in de bloedbaan in te brengen. Die gaat via een hand omhoog door de aderen tot de sonde een slagader bereikt.

Bij Christien ging het inbrengen niet goed, ongemerkt, en doorboorde haar hart. Het gevolg was een lange periode zonder zuurstof door een acute (en wederom onopgemerkte) hartstilstand.

Bij Christien was de diagnose 'kasplantje'. Mijn oom een tante zouden zich gelukkig moeten prijzen wanneer ze ooit zou reageren op hun stemmen bij wijze van herkenning.

Christien is nu in de 20. Een brok hollangs glorie. Ze heeft wel een geestelijke handicap en is spastisch, maar ze woont op zichzelf in een leefgemeenschap. Trek de wereld rond met haar vader in een camper en staat met beide benen in het leven.

Moraal: Wees heel kritisch in je beslissing en vertrouw vooral op je hart en je eigen gevoel. Kleine kinderen zijn extreem flexibel en extreem sterk. Medici zijn niet al weten en maken ook fouten. Dat laatste is jullie helaas al duidelijk....

Mijn vrouw en ik leven heel erg met jullie mee, kennen het gevoel maar al te goed. Het kaarsje brand, de handen ineengeslagen...
Shaven..... not furred
  woensdag 15 september 2004 @ 16:58:25 #74
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_21972490
Ik denk aan jullie pluphy , jeroen en danyel
doei
pi_21972650
quote:
Op woensdag 15 september 2004 11:38 schreef phluphy het volgende:
Een spannende dag ... met een heel fijn begin. Allereerst het nieuws dat hij weer een rustige nacht heeft gehad zonder stuipjes. Daarna een sessie van bijna 1,5 uur waarin we hem verzorgd hebben, en waarbij hij heel lang op mijn blote borst heeft mogen slapen. Ik kan jullie niet zeggen hoe geweldig dat was. Om 13.00 uur willen we dat weer doen, maar dan op pappa's blote borst.

Met mij gaat het steeds beter. Borstvoeding nu ca. 45 ml per keer (voeding gaat vandaag omhoog naar 6 x 40 ml). Geestelijk voelen we ons ondanks alles sterk en rustig al zijn we erg gespannen voor de uitslagen natuurlijk.

Dank jullie wel voor jullie niet nalatende steun
Mooi
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')