abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21965623
Phluphy,
Wat goed dat Danyel de nacht rustig is door gekomen!! En wat heerlijk dat je hem op je blote borst heb gehad .
Sterkte met het wachten op de uitslagen.

En ook vandaag branden de kaarsjes voor jullie.

Dikke knuffels
  woensdag 15 september 2004 @ 11:57:30 #27
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_21965627
Oh wat heerlijk, maar vooral ook voor Danyel zelf, zo dicht bij zijn mama, de hartslag, jouw stem, jouw geur, dat moet voor hem ook super zijn, zo tussen alle medici, slangetjes, draadjes en onderzoeken.

Ik hoop zo op goede uitslagen!!!
pi_21965630
Heej Phluphy...

Elke keer als er weer nieuws is, dan lees ik het weer gespannen door..
Maar wat mooi, al die momenten die je beschrijft..
Het is zo onwerkelijk als je leest dat hij het lichamelijk zo goed doet, en dat je dan weet dat hij nog heel veeel onderzoeken moet ondergaan om te zien of hij nog wel kwaliteit van leven heeft...
Het is zo oneerlijk soms..
Ik weet iig 1 ding zeker, wat er ookg aat gebeuren, jullie hebben hem zeker al een hoop meegegeven..
Hoop,kracht, vechtlust, liefde..

Heel veel sterkte.

Knuffel teigan
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_21965645
Gelukkig, geen slecht nieuws, maar juist mooie momenten!

woensdag 15 september 2004 @ 11:59:31 #30
100034 Beaker12345.....etc
Bas & Jopie zijn kicken ho
pi_21965670
Owh....Plhuphy, wat klinkt dat goed!

Frummelbekkie

Kom op Danyel!

Liefs, Beaker
Dit zijn Bas & Jopie
pi_21965672
Phluphy

Natuurlijk blijf je doorgaan zolang je kleine mannetje doorgaat, geef je niet op zolang hij niet opgeeft. Maar je doet het toch maar mooi, en dat is echt niet zo vanzelfsprekend! Bewijst maar weer wat een sterke vrouw je bent, en mag je best een beetje trots op zijn!

Ik vind de berichten over Danyel ook wel positief klinken. Geweldig van de borstvoeding!
En alle mooie momenten die je al met hem hebt mee gemaakt. Die pakt inderdaad niemand je meer af. Ik blijf duimen dat de positieve lijn zich voortzet, dat de hersenfilmpjes een positieve uitslag geven.

Heel veel sterkte nogmaals!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_21965676
Phluphy wat klinkt dat goed en lief

Ik hoop dat deze dag, die zo mooi is begonnen, alleen nog maar mooier wordt en de uitslagen goed zijn. Weet dat er velen met jullie meewachten en aan jullie denken
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 15 september 2004 @ 12:00:09 #33
42661 DrFonk
Dealer of Funky Music
pi_21965685
Ben zo blij dat jullie in ieder geval ook zulke mooie momenten beleven met Danyel. Heb gisteren en vandaag constant aan jullie gedacht. Ik hoop zo dat het menneke zo sterk is als je hem beschrijft. Ik duim voor jullie!
They say you jive and game but can't be changed. On the positive side, you are my piece of the rock and I love you CC
pi_21965688
Wat een heerlijk begin van de dag Pluph!
Dat er nog maar oneindig veel van dat soort momenten mogen komen.

Sterkte met het afwachten van de uitslagen.
Do you lead, or are you led?
Are you sure that you don't care?
pi_21965731
Wat ontzettend fijn voor jullie dat jullie op deze erg spannende dag nog zulke mooie momenten met Danyel hebben gehad.

Hier brandt weer een kaarsje en denken heel veel aan jullie drieën.
pi_21965876
Een spannende dag, ik wacht vol spanning en hoop op de uitslagen.
Wat ontzettend fijn dat je zulke mooie momenten met hem hebt mogen delen!
pi_21965915
Fijn dat de dag zo mooi is begonnen!
Sterkte bij het afwachten van de uitslagen en de onderzoeken.
pi_21965917
Wat een heerlijke berichten!

Er is toch niets fijner dan lekker bij papa en mama te liggen als kleine hummel, te gek dat jullie dit nu kunnen meemaken met Danyel.

Ik word wel erg nieuwsgierig naar jullie kleintje hoor!
Zolang er was is, is er leven.
  woensdag 15 september 2004 @ 12:11:04 #39
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_21965920
Zeker spannend maar zeker ook met een goed begin!!!!!

pi_21966164
wat een mooi nieuws zeg!! geweldig!!!
Nu afwachten inderdaad op de uitslagen, heel veel sterkte!!!!
A dream is a wish your heart makes, when you're fast asleep.
In dreams you will lose your heartache, whatever you wish for you keep.
No matter how your heart is grieving, if you keep on believing, the dream that you wish will come true.
pi_21966414
pfoe, wat spannend! Wat een goed nieuws eigenlijk en wat kostbaar, zo/n kindje op je blote borst....joe go Danyel!!!
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_21966543
Wat klinkt dat positief zeg, hopenlijk blijft het zo goed gaan.
Danyel is echt een vechtertje.

En jullie trouwens ook.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_21966571
Phluphy wat goed om te lezen joh, wat heerlijk voor je dat je steeds weer van die mooie momenten mag beleven!
Danyel, wat doe je het goed joh, eerst lekker bij mama liggen en strakjes lekker tegen papa aan! Geniet maar lekker van je ouders, dat doen zij ook van jou!
Het voelt goed hè?
A je to!
  woensdag 15 september 2004 @ 12:43:22 #44
3542 Gia
User under construction
pi_21966604
Lees dit nu pas. Wat ontzettend naar dat jullie dit moet treffen.
Zal ook mijn bijdrage geven aan de kaarsen-actie door in de kerk een kaarsje te branden voor Danyel.

Allebei heel veel sterkte.
pi_21966756
Wat heerlijk om te lezen dat er van die geniet momenten zijn in alle duisternis en ellende!!!!

Danyel, wordt maar heel groot en heel sterk! Die 2 mensen die steeds om je heen hangen, zijn je pappie en mammie en zij hebben heel veel liefde voor jou!!! Stel ze niet teleur jongen! Kom op!
Kijk ook eens op de vernieuwde site van Susanne
pi_21966947
Ik hoop dat er nu (13.05) 2 mannen van elkaar genieten; 1 grote en een heel klein mannetje
En mama die geniet van het schouwspel

Danyel, je kunt het!!!!
#geen
pi_21966972
Een goed begin van de dag, gelukkig Fijn dat het met jou lichamelijk steeds beter gaat Esther.
Ben net thuis van mijn werk en heb het kaarsje alweer aangestoken op deze onstuimige dag met gelukkig ook felle opklaringen. Mijn gedachten zijn in Nijmegen, bij jullie drietjes.

Heel veel liefs van Monique (en ook van Jacob)
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
pi_21966977
tvp met kaarsje
  † In Memoriam † woensdag 15 september 2004 @ 13:07:59 #49
43556 miss_dynastie
pi_21967035
Fluf, wat mooi
En wat heerlijk dat ook Jeroen (waarschijnlijk nu ik dit berichtje typ) zijn zoon op zijn borst mag houden, geweldig
Heel veel sterkte met afwachten
pi_21967170
Wat een mooi om je dag zo te kunnen beginnen Pluphy. Ik hoop dat jeroen er op dit moment net zo hard van geniet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')