Ah je was net op tijd met edittenquote:Op vrijdag 17 september 2004 16:17 schreef VoreG het volgende:
Mitea - Sonck - Rosales
Sneijder - VDV - Pienar
Maxwell! - De Jong - Hetinga - Trablesi
Wordt het dan?
Klopt.quote:Op vrijdag 17 september 2004 16:15 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Zijn rugnummer is nog steeds 2 volgens mij
quote:Op vrijdag 17 september 2004 16:19 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ah je was net op tijd met editten
Niks zielig. Ajax is nog altijd een profclub.quote:Op vrijdag 17 september 2004 16:03 schreef jimjim1983 het volgende:
en dat trabelsi weer terug is is ook goed voor Pienaar, die 2 konden altijd goed samen spelen.
maar wat mij betreft blijft ie op de bank zitten, het is natuurlijk wel zielig voor De Jong om hem opeens op de bank te zetten.
Goede opstelling. Enkel Van der Vaart en Sneijder omdraaien. Stekelenburg in de goal dan nog.quote:Op vrijdag 17 september 2004 16:17 schreef VoreG het volgende:
Mitea - Sonck - Rosales
Sneijder - VDV - Pienar
Wordt het dan?
Galásek voor Van der Vaart en het is toppie.quote:Op vrijdag 17 september 2004 16:17 schreef VoreG het volgende:
Mitea - Sonck - Rosales
Sneijder - VDV - Pienar
Wordt het dan?
Nee klopt dan gaat VDV naar links en Galasek voor Sneijder...quote:Op vrijdag 17 september 2004 16:24 schreef Nashje het volgende:
[..]
Galásek voor Van der Vaart en het is toppie.
Maar Van der Vaart zal er wel niet uit gaan.
Ook niet slecht natuurlijk maar ik zie Sneijder liever dan Van der Vaart.quote:Op vrijdag 17 september 2004 16:25 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nee klopt dan gaat VDV naar links en Galasek voor Sneijder...
Ajax heeft juist een speler als Galásek nodig in de basis.quote:Op vrijdag 17 september 2004 16:29 schreef gras het volgende:
Géén Galasek. Een echte nummer '10' lijtk me noodzaak om die Belg voorin goed te kunnen bereiken. Galasek speelt toch als een laffe 5e vedediger, wat mij betreft gaat hij er dan ook uit!
In de HCE kan je prima af zonder hem.quote:Op vrijdag 17 september 2004 16:33 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ajax heeft juist een speler als Galásek nodig in de basis.
Leuk! Lijkt me zeerzeker de moeite waard om uit te proberen, maar dan al Heitinga toch echt meer 'man' moeten worden.quote:Op vrijdag 17 september 2004 16:31 schreef Da_Sandman het volgende:
--------------Stekelenburg----------------
-----------------Heitinga-------------------
--- Trabelsi ----------------- Maxwell ---
------------------Galasek------------------
Pienaar----------------------Van de Vaart
------------------Sneijder-------------------
Rosales--------------------------Mitea-----
-------------------Sonck--------------------
Ja oke. Maar tegen psv en feyenoord kan Galásek echt wel een steun zijn.quote:Op vrijdag 17 september 2004 16:34 schreef gras het volgende:
[..]
In de HCE kan je prima af zonder hem.
quote:Op vrijdag 17 september 2004 16:31 schreef Da_Sandman het volgende:
En zorgen dat een De Boertje een De Boertje blijft en niet een Heitingatje gaat heten...quote:Op vrijdag 17 september 2004 16:35 schreef gras het volgende:
[..]
Leuk! Lijkt me zeerzeker de moeite waard om uit te proberen, maar dan al Heitinga toch echt meer 'man' moeten worden.
Die beschouw ik dan ook als 'CL-tegenstanders'.quote:Op vrijdag 17 september 2004 16:36 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ja oke. Maar tegen psv en feyenoord kan Galásek echt wel een steun zijn.
Mooie opstelling. 3-4-3 lukt uitstekend hebben ze woensdag bewezen dus gewoon proberen zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 17 september 2004 16:31 schreef Da_Sandman het volgende:
Gelukkig geeft Koeman hem wél de kans om fouten te maken...quote:Op vrijdag 17 september 2004 16:37 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En zorgen dat een De Boertje een De Boertje blijft en niet een Heitingatje gaat heten...
Ook tegen underdog clubjes als AZ en Heerenveen kan ie wel belangrijk zijn hoor. Maar ik ben het wel met je eens dat hij niet persé in de basis hoeft tegen de kleinere clubjes. Dat kun je prima af met andere spelers. Dan moet je Galásek gewoon sparen.quote:Op vrijdag 17 september 2004 16:37 schreef gras het volgende:
[..]
Die beschouw ik dan ook als 'CL-tegenstanders'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |