abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22001210
Ja. Géén echte buitenspeler met voorzet, maar vult het toch leuk in. Verademing ten opzichte van die Boukhari.
pi_22001220
Obodai leek een beetje overmoedig deze wedstrijd. Het is een speler die echt vanuit zijn taak moet voetballen. Als hij teveel wil, dan gaat hij domme dingen doen.

Geweldig gestreden door de spelers, met een spelconcept dat enorm veel loopvermogen vroeg, maar ook veel snelheid van de bal in balbezit. Prima wedstrijd. Jammer dat Ajax verloor, maar ik denk dat als Ajax deze lijn doorzet ze kunnen laten zien waarom ze voor het seizoen zo geprezen werden.
pi_22001239
quote:
Op donderdag 16 september 2004 19:53 schreef VoreG het volgende:
Nu zal Soetaers er wel weer inkomen ipv Mitea..... Boukhari komt op een 3e plaats, wordt boos en gaat weg
Boukhari heeft toch niets te willen. Wat mij betreft staat overigens Soetaers op drie.
pi_22001272
Als je al een linksbuiten opstelt, dan Mitea, dan Boukhari, dan Soetaers.

En Babel had het gisteren denk ik niet slechter gedaan dan Sonck.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_22001342
quote:
Op donderdag 16 september 2004 19:53 schreef mbn het volgende:
Obodai leek een beetje overmoedig deze wedstrijd. Het is een speler die echt vanuit zijn taak moet voetballen. Als hij teveel wil, dan gaat hij domme dingen doen.
Ruud Krol zit hem al een jaar erg intensief aanwijzingen te geven. Alsof hij doof is, de volgende keer begaat Antonioooo weer dezelfde fout. Wat mij betreft geven ze nu Maduro de kans, maarja.
pi_22001398
Julien kreeg ook erg veel aanwijzingen na zijn invalbeurt. Ik hoorde zelfs iemand flink vloeken op gegeven moment. Hij schoof niet in.
www.thuisuiteten.nl
pi_22001539
quote:
Op donderdag 16 september 2004 19:59 schreef methodmich het volgende:
Julien kreeg ook erg veel aanwijzingen na zijn invalbeurt. Ik hoorde zelfs iemand flink vloeken op gegeven moment. Hij schoof niet in.
Zal Krol wel zijn geweest. Die scheld wel vaker sommigen de huid vol.
pi_22001558
quote:
Op donderdag 16 september 2004 19:55 schreef methodmich het volgende:
wat denk je van de aansluiting bij sonck? Hij stond steeds in zijn 1tje (btw die schotkans in de 2de helft had idd wel beter gemoeten)
pi_22001569
Gelijk heeft ie. Julien keek wat verdwaasd. Wel grappig, Grygera speelde als mandekker redelijk solide, terwijl hij zo niet gescout was.
www.thuisuiteten.nl
pi_22001590
quote:
Op donderdag 16 september 2004 20:05 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

wat denk je van de aansluiting bij sonck? Hij stond steeds in zijn 1tje (btw die schotkans in de 2de helft had idd wel beter gemoeten)
Hij was passief. Als Mitea aanzet voor een dribbel, bleef Sonck achter hem hangen.
www.thuisuiteten.nl
pi_22001639
quote:
Op donderdag 16 september 2004 20:05 schreef methodmich het volgende:
Gelijk heeft ie. Julien keek wat verdwaasd. Wel grappig, Grygera speelde als mandekker redelijk solide, terwijl hij zo niet gescout was.
Mido bleek ook géén linksbuiten. Chivu bleek ook géén linksback. Dat voorspelt dus wel wat goeds.
pi_22008725

"Ook De Mul op watchlist Inter"
Nu de transferdeadline is verstreken is Inter nadrukkelijk jonge spelers aan het scouten die op termijn de club mogelijk zouden kunnen versterken. De club bekeek al een aantal malen Feyenoord, volgens Italiaanse media voor Castelen, volgens het AD voor Lazovic, die de Italianen opviel op het EK U21. Volgens Caltanet staat op dat lijstje nu ook Tom de Mul die op 3 september zou zijn bekeken in een duel van Belgie U21.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_22010606
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 00:39 schreef F1Bas het volgende:

"Ook De Mul op watchlist Inter"
Nu de transferdeadline is verstreken is Inter nadrukkelijk jonge spelers aan het scouten die op termijn de club mogelijk zouden kunnen versterken. De club bekeek al een aantal malen Feyenoord, volgens Italiaanse media voor Castelen, volgens het AD voor Lazovic, die de Italianen opviel op het EK U21. Volgens Caltanet staat op dat lijstje nu ook Tom de Mul die op 3 september zou zijn bekeken in een duel van Belgie U21.
Als derde keus op zijn positie mag ie van mij voor een mooi prijsje wel weg.. Of verwachten we nog wonderen van hem in de toekomst?
pi_22011213
waarom zouden ze een De Mul kopen, als ze al swerelds beste rechtsbuiten hebben lopen?
  vrijdag 17 september 2004 @ 09:21:27 #165
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_22011341
Wat zit je dom te lachen.

Is toch normaal voor een club om te "scouten" naar spelers.
A.M.A.B
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 17 september 2004 @ 09:38:04 #166
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_22011532
quote:

Inderdaad: hij zou ook niet gescoord hebben ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_22011986
quote:
Als je al een linksbuiten opstelt, dan Mitea, dan Boukhari, dan Soetaers.

Een Mitea in Juve vorm ja, anders is wmb gewoon Boukhari nummer 1
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_22011995
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 07:36 schreef devv05 het volgende:

[..]

Als derde keus op zijn positie mag ie van mij voor een mooi prijsje wel weg.. Of verwachten we nog wonderen van hem in de toekomst?
Dit is zijn eerste jaar bij de grote jongens, ik zou nog even wachten
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
  vrijdag 17 september 2004 @ 11:00:33 #169
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_22012968
Rebel Hatem Trabelsi keert terug bij Ajax

Hatem Trabelsi keert terug bij Ajax. De Tunesiër leefde lange tijd in onvrede met het bestuur, maar zag deze zomer een transfer naar Arsenal mislukken. De problemen tussen club en speler zouden nu zijn uitgesproken.
Ajax en Trabelsi zaten de laatste week met elkaar om tafel om te proberen de onderlinge problemen op te lossen. De club had al laten weten dat het zowel voor de speler als voor de club beter zou zijn als de rechtsback zich weer meldde in de spelersgroep, ook al had coach Ronald Koeman vorig jaar laten weten dat het volgens hem beter was als Trabelsi zou vertrekken. En ook al beweerde de Tunesiër dat hij nooit meer voor Ajax kon spelen.

Bijna een jaar lang lagen Trabelsi en Ajax met elkaar overhoop, nadat de Amsterdamse club besloot een eenzijdige optie in het contract van de Tunesische international te lichten. Dit tegen de zin in van Trabelsi. De speler zelf had gehoopt na afloop van het vorige seizoen transfervrij te zijn, maar zag zich door het lichten van die optie tot medio 2005 aan Ajax verbonden.

Trabelsi schakelde onder meer de arbitragecommissie in, die echter Ajax in het gelijk stelde. En nadat de beoogde transfer naar Arsenal niet doorging en ook Newcastle United afhaakte, meldde hij zich ziek bij Ajax.

Omdat Trabelsi hat afgelopen seizoen tevens kampte met een blessure kwam hij slechts acht duels in actie. In de twee voorgaande seizoenen was de 27-jarige verdediger uitgegroeid tot een vaste waarde, als gevaarlijk opkomende rechtsback.

Vrijdagmiddag organiseert Ajax een persconferentie, waarin de clubleiding en Trabelsi uitleg geven.

van vi.nl
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_22013812
Laten we hopen dat de brommer nog als te voren loopt en niet is vast geroest. En dat hij echt gemotiveerd is.
...drop it like it's hot...
  vrijdag 17 september 2004 @ 12:22:12 #171
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_22014656
Ik ben benieuwd, en hou m'n hart vast hoe het publiek ermee om zal gaan. Maar een van de beste rechtsbacks van de wereld erbij hebben is geen groot probleem voor me
  vrijdag 17 september 2004 @ 12:24:27 #172
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_22014702
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 07:36 schreef devv05 het volgende:

[..]

Nee, Rosales speelt toch wel een seizoen of drie bij Ajax, en De Ridder vind ik belangrijker dan een of ander Belgje wat direct uit "Antz" weg lijkt te zijn gelopen. Ik zou zeggen, verkopen. Al is 't maar voor twee miljoen.
pi_22014722
Hij is toch wel speel gerechtigt voor CL? En weet iemand zijn rugnummer?
Let yourself go and enjoy the bassline...
pi_22014770
Trabelsi terug. Stel dat hij bewijst weer in vorm te zijn, wie wordt er dan voor hem opgeofferd?
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  vrijdag 17 september 2004 @ 12:33:11 #175
51679 Mar10Segovia
Interspectacular
pi_22014892
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 12:27 schreef Cheiron het volgende:
Trabelsi terug. Stel dat hij bewijst weer in vorm te zijn, wie wordt er dan voor hem opgeofferd?
Ik mag hopen dat het niet zover komt.
Hij heeft echt afgedaan voor mij...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')