Boukhari heeft toch niets te willen. Wat mij betreft staat overigens Soetaers op drie.quote:Op donderdag 16 september 2004 19:53 schreef VoreG het volgende:
Nu zal Soetaers er wel weer inkomen ipv Mitea..... Boukhari komt op een 3e plaats, wordt boos en gaat weg
Ruud Krol zit hem al een jaar erg intensief aanwijzingen te geven. Alsof hij doof is, de volgende keer begaat Antonioooo weer dezelfde fout. Wat mij betreft geven ze nu Maduro de kans, maarja.quote:Op donderdag 16 september 2004 19:53 schreef mbn het volgende:
Obodai leek een beetje overmoedig deze wedstrijd. Het is een speler die echt vanuit zijn taak moet voetballen. Als hij teveel wil, dan gaat hij domme dingen doen.
Zal Krol wel zijn geweest. Die scheld wel vaker sommigen de huid vol.quote:Op donderdag 16 september 2004 19:59 schreef methodmich het volgende:
Julien kreeg ook erg veel aanwijzingen na zijn invalbeurt. Ik hoorde zelfs iemand flink vloeken op gegeven moment. Hij schoof niet in.
wat denk je van de aansluiting bij sonck? Hij stond steeds in zijn 1tje (btw die schotkans in de 2de helft had idd wel beter gemoeten)quote:Op donderdag 16 september 2004 19:55 schreef methodmich het volgende:
En Babel had het gisteren denk ik niet slechter gedaan dan Sonck.
Hij was passief. Als Mitea aanzet voor een dribbel, bleef Sonck achter hem hangen.quote:Op donderdag 16 september 2004 20:05 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
wat denk je van de aansluiting bij sonck? Hij stond steeds in zijn 1tje (btw die schotkans in de 2de helft had idd wel beter gemoeten)
Mido bleek ook géén linksbuiten. Chivu bleek ook géén linksback. Dat voorspelt dus wel wat goeds.quote:Op donderdag 16 september 2004 20:05 schreef methodmich het volgende:
Gelijk heeft ie. Julien keek wat verdwaasd. Wel grappig, Grygera speelde als mandekker redelijk solide, terwijl hij zo niet gescout was.
Als derde keus op zijn positie mag ie van mij voor een mooi prijsje wel weg.. Of verwachten we nog wonderen van hem in de toekomst?quote:Op vrijdag 17 september 2004 00:39 schreef F1Bas het volgende:![]()
![]()
"Ook De Mul op watchlist Inter"
Nu de transferdeadline is verstreken is Inter nadrukkelijk jonge spelers aan het scouten die op termijn de club mogelijk zouden kunnen versterken. De club bekeek al een aantal malen Feyenoord, volgens Italiaanse media voor Castelen, volgens het AD voor Lazovic, die de Italianen opviel op het EK U21. Volgens Caltanet staat op dat lijstje nu ook Tom de Mul die op 3 september zou zijn bekeken in een duel van Belgie U21.
Inderdaad: hij zou ook niet gescoord hebben ...quote:Op donderdag 16 september 2004 19:55 schreef methodmich het volgende:
Een Mitea in Juve vorm ja, anders is wmb gewoon Boukhari nummer 1quote:Op donderdag 16 september 2004 19:55 schreef methodmich het volgende:
Als je al een linksbuiten opstelt, dan Mitea, dan Boukhari, dan Soetaers.
Dit is zijn eerste jaar bij de grote jongens, ik zou nog even wachtenquote:Op vrijdag 17 september 2004 07:36 schreef devv05 het volgende:
[..]
Als derde keus op zijn positie mag ie van mij voor een mooi prijsje wel weg.. Of verwachten we nog wonderen van hem in de toekomst?
Nee, Rosales speelt toch wel een seizoen of drie bij Ajax, en De Ridder vind ik belangrijker dan een of ander Belgje wat direct uit "Antz" weg lijkt te zijn gelopen. Ik zou zeggen, verkopen. Al is 't maar voor twee miljoen.quote:Op vrijdag 17 september 2004 07:36 schreef devv05 het volgende:
[..]
Als derde keus op zijn positie mag ie van mij voor een mooi prijsje wel weg.. Of verwachten we nog wonderen van hem in de toekomst?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |