Inderdaad, bizar.quote:Op donderdag 16 september 2004 18:17 schreef Dentist het volgende:
En overigens: waarom waren er zoveel spelers die na 70 minuten kramp kregen?! Lijkt me toch niet echt normaal zo na een maandje of 2,5 voorbereiding...
Nah, het was de bedoeling dit seizoen vol voor de CL te gaan.quote:Op donderdag 16 september 2004 18:21 schreef gras het volgende:
Niet vergelijkbaar met het aantal meters wat je aflegt tegen de gemiddelde HCE-club.
Laatste tijd worden er veel positie-spelletjes gedaan. Standaardsituaties worden ook getraind, maar niet echt intensief met de hele groep. Enkel de spelers met een goede trap en een paar 'koppers' bemoeien zich ermee. Het resultaat is elke week wel te zien, zelden een goal uit standaardsituatie. Lijkt me tijd dat even iemand anders de corners neemt in plaats van Sneijder met z'n slechte corners. Vrije trappen is overigens Ronald Koeman het best van allemaal. Hij schiet nog meer raak dan Van der Vaart en Sneijder...quote:Op donderdag 16 september 2004 18:30 schreef Bayer het volgende:
[..]
Inderdaad, bizar.
Bij standaard situaties vraag ik me ook weleen af: jongens, trainen jullie daar wel op?
Wat doen jullie de hele week? Rondootjes? Vijf tegen vijf?
*Alweer een tijd niet bij een training geweest.
Had volgens mij mede met het gekozen 3-4-3 systeem te maken waarbij de middenvelders zowel verdedigers, als aanvallers waren, afhankelijk van de spelsituatie en continu vreselijk veel meters moesten overbruggen.quote:Op donderdag 16 september 2004 18:17 schreef Dentist het volgende:
En overigens: waarom waren er zoveel spelers die na 70 minuten kramp kregen?! Lijkt me toch niet echt normaal zo na een maandje of 2,5 voorbereiding...
Tja, bij Juve zitten ze aan de 'dope'. Dat is toch alom bekend. Het heeft Ajax zelfs één CL-finale gekost.quote:Op donderdag 16 september 2004 18:33 schreef Bayer het volgende:
[..]
Nah, het was de bedoeling dit seizoen vol voor de CL te gaan.
Bereid je daar dan op voor. Serieus, ik vind kramp in de zeventigste minuut bij meerdere spelers echt niet passen bij die doelstelling. Bij Juve had niemand last.
Ja, Nedved.
Obodai, Maxwell. Misschien nog wel meer.quote:Op donderdag 16 september 2004 18:38 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Wie had er dan nog meer last van kramp? Volgens mij had alleen Grygera daar last van.
Eerst even bellen met Supporterszaken he.quote:Op donderdag 16 september 2004 18:38 schreef Bayer het volgende:
Ik zat laatst tussen twee klanten in , ik denk, ik ga even een uurtje kijken.
Trainden ze in de zaal.
Denk je echt dat dat twintig minuten scheelt in een wedstrijd?quote:Op donderdag 16 september 2004 18:37 schreef gras het volgende:
'dope'.
Ach, midden jaren negentig zat Juve er wel massaal aan. Ik heb géén idee of het nu nog daadwerkelijk speelt, maar je weet het nooit. Ik tast ook gewoon in het duister zoals iedereen eigenlijk.quote:Op donderdag 16 september 2004 18:44 schreef Bayer het volgende:
[..]
Denk je echt dat dat twintig minuten scheelt in een wedstrijd?
Vanaf de zeventigste minuut vielen ze als witjes.
Die dope, noem me naïef, is dat nu nog steeds zo? En die UEFA dan, en plasjes doen enzo. Flauwekul? Ik heb het gevoel dat ik achterloop.
Met Sneijder de beste man van het veld bij Ajax...quote:Op donderdag 16 september 2004 01:03 schreef mitt het volgende:
Ja, Pienaar was weer goed
Wat vond je dan van Antoniooo?quote:Op donderdag 16 september 2004 19:21 schreef methodmich het volgende:
Ik kan me voorstellen dat als je alleen individueel naar balbezit kijkt, dat je dan een ander idee hebt, omdat hij inderdaad een paar ballen verloor. Maar goed, dat deed heel Ajax. Helaas net te vaak.
Tactisch niet de slimste? Goed understatement.quote:Op donderdag 16 september 2004 19:25 schreef methodmich het volgende:
Obodai? Die werkt altijd hard, maar is tactisch niet altijd de slimste. Moet ie vaak veel eigen foutjes goedmaken. Zie ook korte beschrijving in Ajax - Juve topic.
Tja, maar zo is het wel. Hij is overigens wel sympatiek, leuke jongen echt. Maar hij komt gewooon duidelijk tekort voor Ajax, helaas. Wel leuk als invaller voor op de bank.quote:Op donderdag 16 september 2004 19:37 schreef methodmich het volgende:
Een domme draver klinkt zo onsympathiek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |