abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21999359
quote:
Op donderdag 16 september 2004 18:17 schreef Dentist het volgende:
En overigens: waarom waren er zoveel spelers die na 70 minuten kramp kregen?! Lijkt me toch niet echt normaal zo na een maandje of 2,5 voorbereiding...
Inderdaad, bizar.
Bij standaard situaties vraag ik me ook weleen af: jongens, trainen jullie daar wel op?
Wat doen jullie de hele week? Rondootjes? Vijf tegen vijf?

*Alweer een tijd niet bij een training geweest.
pi_21999425
quote:
Op donderdag 16 september 2004 18:21 schreef gras het volgende:
Niet vergelijkbaar met het aantal meters wat je aflegt tegen de gemiddelde HCE-club.
Nah, het was de bedoeling dit seizoen vol voor de CL te gaan.
Bereid je daar dan op voor. Serieus, ik vind kramp in de zeventigste minuut bij meerdere spelers echt niet passen bij die doelstelling. Bij Juve had niemand last.

Ja, Nedved.
pi_21999449
quote:
Op donderdag 16 september 2004 18:30 schreef Bayer het volgende:

[..]

Inderdaad, bizar.
Bij standaard situaties vraag ik me ook weleen af: jongens, trainen jullie daar wel op?
Wat doen jullie de hele week? Rondootjes? Vijf tegen vijf?

*Alweer een tijd niet bij een training geweest.
Laatste tijd worden er veel positie-spelletjes gedaan. Standaardsituaties worden ook getraind, maar niet echt intensief met de hele groep. Enkel de spelers met een goede trap en een paar 'koppers' bemoeien zich ermee. Het resultaat is elke week wel te zien, zelden een goal uit standaardsituatie. Lijkt me tijd dat even iemand anders de corners neemt in plaats van Sneijder met z'n slechte corners. Vrije trappen is overigens Ronald Koeman het best van allemaal. Hij schiet nog meer raak dan Van der Vaart en Sneijder...
pi_21999469
quote:
Op donderdag 16 september 2004 18:17 schreef Dentist het volgende:
En overigens: waarom waren er zoveel spelers die na 70 minuten kramp kregen?! Lijkt me toch niet echt normaal zo na een maandje of 2,5 voorbereiding...
Had volgens mij mede met het gekozen 3-4-3 systeem te maken waarbij de middenvelders zowel verdedigers, als aanvallers waren, afhankelijk van de spelsituatie en continu vreselijk veel meters moesten overbruggen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_21999474
quote:
Op donderdag 16 september 2004 18:33 schreef Bayer het volgende:

[..]

Nah, het was de bedoeling dit seizoen vol voor de CL te gaan.
Bereid je daar dan op voor. Serieus, ik vind kramp in de zeventigste minuut bij meerdere spelers echt niet passen bij die doelstelling. Bij Juve had niemand last.

Ja, Nedved.
Tja, bij Juve zitten ze aan de 'dope'. Dat is toch alom bekend. Het heeft Ajax zelfs één CL-finale gekost.
  donderdag 16 september 2004 @ 18:38:14 #131
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_21999495
Wie had er dan nog meer last van kramp? Volgens mij had alleen Grygera daar last van.
Last night I saw a man walkin' toward a club in Harlem
He had a black case in his hands
Went through the back door and pulled out his gold companion
He closed his eyes and played all night like a self-taught spiritual man
pi_21999510
Ik zat laatst tussen twee klanten in , ik denk, ik ga even een uurtje kijken.
Trainden ze in de zaal.
pi_21999515
quote:
Op donderdag 16 september 2004 18:38 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Wie had er dan nog meer last van kramp? Volgens mij had alleen Grygera daar last van.
Obodai, Maxwell. Misschien nog wel meer.
pi_21999532
quote:
Op donderdag 16 september 2004 18:38 schreef Bayer het volgende:
Ik zat laatst tussen twee klanten in , ik denk, ik ga even een uurtje kijken.
Trainden ze in de zaal.
Eerst even bellen met Supporterszaken he.
pi_21999622
quote:
Op donderdag 16 september 2004 18:37 schreef gras het volgende:
'dope'.
Denk je echt dat dat twintig minuten scheelt in een wedstrijd?
Vanaf de zeventigste minuut vielen ze als witjes.
Die dope, noem me naïef, is dat nu nog steeds zo? En die UEFA dan, en plasjes doen enzo. Flauwekul? Ik heb het gevoel dat ik achterloop.
pi_21999728
quote:
Op donderdag 16 september 2004 18:44 schreef Bayer het volgende:

[..]

Denk je echt dat dat twintig minuten scheelt in een wedstrijd?
Vanaf de zeventigste minuut vielen ze als witjes.
Die dope, noem me naïef, is dat nu nog steeds zo? En die UEFA dan, en plasjes doen enzo. Flauwekul? Ik heb het gevoel dat ik achterloop.
Ach, midden jaren negentig zat Juve er wel massaal aan. Ik heb géén idee of het nu nog daadwerkelijk speelt, maar je weet het nooit. Ik tast ook gewoon in het duister zoals iedereen eigenlijk.
pi_22000196
quote:
Op donderdag 16 september 2004 01:03 schreef mitt het volgende:
Ja, Pienaar was weer goed
Met Sneijder de beste man van het veld bij Ajax...
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_22000241
Ah, duidelijk. De helft ziet blijkbaar het spel zonder bal niet...

Maar goed, Pienaar heeft door positie kiezen veel aanvallen vroegtijdig afgebroken, heeft van alle Ajacieden de meeste ballen veroverd en stond alleen op de rechterflank tegen 2 man, waar ie steeds tussen moest. Dat deed hij 9 van de 10 keer goed.

Hij was ook betrokken bij een prima kans, waarvoor ie eerst 40 meter had gelopen en zelf eerst een bal had veroverd. Ook één van de laatste kansen, een schot van Raffie meen ik, werd ingeleid door een blok van Pienaar.
www.thuisuiteten.nl
pi_22000353
Ah, nog een medestander. Pienaar speelde inderdaad een fantastische wedstrijd.
pi_22000414
Ik kan me voorstellen dat als je alleen individueel naar balbezit kijkt, dat je dan een ander idee hebt, omdat hij inderdaad een paar ballen verloor. Maar goed, dat deed heel Ajax. Helaas net te vaak.
www.thuisuiteten.nl
pi_22000470
quote:
Op donderdag 16 september 2004 19:21 schreef methodmich het volgende:
Ik kan me voorstellen dat als je alleen individueel naar balbezit kijkt, dat je dan een ander idee hebt, omdat hij inderdaad een paar ballen verloor. Maar goed, dat deed heel Ajax. Helaas net te vaak.
Wat vond je dan van Antoniooo?
pi_22000494
Obodai? Die werkt altijd hard, maar is tactisch niet altijd de slimste. Moet ie vaak veel eigen foutjes goedmaken. Zie ook korte beschrijving in Ajax - Juve topic.
www.thuisuiteten.nl
pi_22000565
Het was een mooie wedstrijd. Jammer van het resultaat. Gelijkspel zat er dik in. En mijn complimenten voor Grygera. Een tijd niet gespeeld en dan in zo'n belangrijke wedstrijd je laten zien. Echt mooi. En Nedved. Wat een huilie
pi_22000631
quote:
Op donderdag 16 september 2004 19:25 schreef methodmich het volgende:
Obodai? Die werkt altijd hard, maar is tactisch niet altijd de slimste. Moet ie vaak veel eigen foutjes goedmaken. Zie ook korte beschrijving in Ajax - Juve topic.
Tactisch niet de slimste? Goed understatement.
pi_22000816
Een domme draver klinkt zo onsympathiek.
www.thuisuiteten.nl
pi_22000935
quote:
Op donderdag 16 september 2004 19:37 schreef methodmich het volgende:
Een domme draver klinkt zo onsympathiek.
Tja, maar zo is het wel. Hij is overigens wel sympatiek, leuke jongen echt. Maar hij komt gewooon duidelijk tekort voor Ajax, helaas. Wel leuk als invaller voor op de bank.
pi_22000987
Precies. Dan vond ik Yakubu net een fractie beter en multifunctioneler. Maar beiden zijn vaak ook te onbesuisd.
www.thuisuiteten.nl
pi_22001124
Beide niet geschikt voor de basis, wel bruikbaar echter.
pi_22001163
Dat is zeker zo. Het kleine Roemeentje deed af en toe ook leuke dingen trouwens.
www.thuisuiteten.nl
pi_22001204
Nu zal Soetaers er wel weer inkomen ipv Mitea..... Boukhari komt op een 3e plaats, wordt boos en gaat weg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')