abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21994444
quote:
Op donderdag 16 september 2004 15:13 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Deze wedstrijd bewees het juist niet een drama te zijn. Verreweg Ajax beste wedstrijd qua verdediging. Met name Grygera blonk uit.
Ik vond het wel een drama, omdat ze thuis verloren hebben en gelijk al weer achter de feiten aan lopen.
pi_21994452
Nja, inderdaad overheerst nu het positivisme, over vooral het geleverde spel en de geleverde inzet
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  donderdag 16 september 2004 @ 15:25:26 #103
82589 S-Two
barba macacu
pi_21994671
toen de wedstrijd begon en Ajax verdedigend even wankelde (vooral grygera en obodai die zich erna heel goed herstelden) dacht ik dat het een hele moeilijke avond zou gaan worden, maar het viel toch wel mee

het spel was behoorlijk goed en we hebben zelfs wat kansen gecreeerd jammer van dat wonderschone tegendoelpunt, maarja...

en ik blijf erbij dat Sonck niet de spits is voor Ajax, heeft veel te veel ruimte nodig bij een bal-aanname is langzaam en niet de killer die hij moet zijn, ook de Mul speelde idd slecht en tjah... die wissel van Koeman lijkt mij voor iedereen een raadsel
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_21996514
Ik heb het nu echt wel gehad met die Italiaanse tegenstanders. Het is elke keer weer het zelfde liedje; veel balbezit, weinig kansen weggeven, zelf paar goede kansen creëren en dan toch weer zo'n teleurstellend resultaat. Gisteren hadden we ook weer een punt moeten hadden, maar helaas.
pi_21996590
quote:
Op donderdag 16 september 2004 15:25 schreef S-Two het volgende:
ook de Mul speelde idd slecht en tjah... die wissel van Koeman lijkt mij voor iedereen een raadsel
Die wissel in volstrekt logisch, er moest gewoon een buitenspeler in. Wel jammer dat Koeman dan de verkeerde eruit haalt. Obodai moest eruit, en niet Sneijder. Nog jammerder was het dat De Mul niet echt lekker speelde, maar zijn tijd komt zeker nog wel!
pi_21996641
quote:
Op donderdag 16 september 2004 16:38 schreef gras het volgende:

[..]

Die wissel in volstrekt logisch, er moest gewoon een buitenspeler in. Wel jammer dat Koeman dan de verkeerde eruit haalt. Obodai moest eruit, en niet Sneijder.
Dus is die wissel niet logisch. Wie je wisselt hoort ook bij de logica van een wissel.
Wmb had hij Pienaar er trouwens uitgehaald........
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_21996711
quote:
Op donderdag 16 september 2004 16:40 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Dus is die wissel niet logisch. Wie je wisselt hoort ook bij de logica van een wissel.
Wmb had hij Pienaar er trouwens uitgehaald........
Het was logisch dat hij er een buitenspeler inbrengt. Het was echter niet slim om Sneijder eruit te doen, alhoewel die had een gele kaart...

Pienaar eruit? Ben je gek, die speelde een fantastische wedstrijd!
pi_21996738
quote:
Op donderdag 16 september 2004 16:42 schreef gras het volgende:

[..]

Het was logisch dat hij er een buitenspeler inbrengt. Het was echter niet slim om Sneijder eruit te doen, alhoewel die had een gele kaart...

Ik vond Pienaar niet erg sterk spelen, de Mul erin... tjah veel keus heb je niet
pi_21996756
Sorry gras? Een geweldige wedstrijd?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_21996801
De wissel van Sneijder was niet erg gelukkig uitgekozen. Ajax was eigenlijk net begonnen met de wedstrijd naar zijn hand te zetten, onder leiding van Sneijder. Na de wissel zag je gelijk dat de grip op de wedstrijd weer minder werd.
En van mij had Pienaar er wel uitgemogen, ik vond hem geen geweldige wedstrijd spelen (ik heb na zijn blessure geen enkele goede wedstrijd van Pienaar kunnen ontdekken, maar goed)
pi_21996833
quote:
Op donderdag 16 september 2004 16:42 schreef gras het volgende:

[..]

Het idee was goed en de uitvoering dramatisch, laten we het daar op houden

En ik vond Pienaar echt slecht ja, hij heeft imo weinig ballen goed geraakt/gegeven. Kon je ook zien nadat Sneijder eruit was, hij gaf alleen maar balletjes breed en terug, terwijl Mitea nog steeds genoeg rumte had.
pi_21996910
quote:
Op donderdag 16 september 2004 16:44 schreef Suijk het volgende:
Sorry gras? Een geweldige wedstrijd?
Ja. Hij heeft keihard gewerkt, stond overal en was bij vele aanvallen betrokken. Prima dus. Dat Zambrotta een paar keer door kwam, kan je niet aan hem alleen verwijten.
pi_21996972
Hard gewerkt is een vanzelfsprekendheid, geen criterium of iemand goed heeft gespeeld. Verder heb ik (vooral in europese wedstrijden) vaak van Pienaar genoten, dat ie echt goed was, dat miste ik nu nog. Maar dat komt wel weer terug, gewoon veel meer van dit soort wedstrijden spelen, dat is alleen maar goed.
Klik dan als je durft
pi_21996998
quote:
Op donderdag 16 september 2004 16:51 schreef Suijk het volgende:
Hard gewerkt is een vanzelfsprekendheid, geen criterium of iemand goed heeft gespeeld. Verder heb ik (vooral in europese wedstrijden) vaak van Pienaar genoten, dat ie echt goed was, dat miste ik nu nog. Maar dat komt wel weer terug, gewoon veel meer van dit soort wedstrijden spelen, dat is alleen maar goed.
Helemaal mee eens.
pi_21997080
quote:
Op donderdag 16 september 2004 16:51 schreef Suijk het volgende:
Laten we het erop houden dat hij relatief goed was dan. Als je ziet wat bijvoorbeeld een Van der Vaart uitvoerde...
pi_21997105
Ok.
Klik dan als je durft
pi_21997114
quote:
Op donderdag 16 september 2004 16:49 schreef gras het volgende:
Hij heeft keihard gewerkt, stond overal en was bij vele aanvallen betrokken.
Sonck ook.
Hij rende iedere keer keihard ergens heen, bij voorkeur daar waar de bal niet kwam.
Ik vond Pienaar trouwens helemaal niet slecht, hij sleurde en sleepte maar werd gewoon ijzersterk verdedigd.
pi_21997178
quote:
Op donderdag 16 september 2004 16:56 schreef Bayer het volgende:

[..]

Sonck ook.
Hij rende iedere keer keihard ergens heen, bij voorkeur daar waar de bal niet kwam.
Ik vond Pienaar trouwens helemaal niet slecht, hij sleurde en sleepte maar werd gewoon ijzersterk verdedigd.
Pienaar is toch niet te vergelijken met spits Sonck. Overigens na vandaag lijkt het me wel duidelijk dat een nieuwe spits in de winterstop een vereiste is, wat een drama.
pi_21997233
quote:
Op donderdag 16 september 2004 16:58 schreef gras het volgende:
Pienaar is toch niet te vergelijken met spits Sonck.
Nee natuurlijk niet, het ging over het werken. Het werken van Pienaar zag er op het eerste gezicht niet nuttig uit, dat was het wel. Sonck werkte ook hard, liep zich de tering, maar steeds verkeerd. Niet nuttig dus.
quote:
Overigens na vandaag lijkt het me wel duidelijk dat een nieuwe spits in de winterstop een vereiste is, wat een drama.
Duidelijk.
pi_21997341
quote:
Op donderdag 16 september 2004 17:01 schreef Bayer het volgende:

[..]

Nee natuurlijk niet, het ging over het werken. Het werken van Pienaar zag er op het eerste gezicht niet nuttig uit, dat was het wel. Sonck werkte ook hard, liep zich de tering, maar steeds verkeerd. Niet nuttig dus.
Tja, tekenend dat spits Sonck zich moet verlagen als Ajax-spits om te gaan lopen sleuren als een echte Dirkie Kuyt betaamd. Lijkt me niet bepaald de bedoeling. Maar Pienaar was echt goed bezig, jammer dat niet iedereen dat zo inziet.
pi_21997666
Jullie vergeten dat Sonck (vooral in de eerste helft) steeds de hoge bal aangespeeld kreeg en dan 1 tegen 3 stond...
pi_21997788
quote:
Op donderdag 16 september 2004 17:15 schreef De_Ananas het volgende:
Jullie vergeten dat Sonck (vooral in de eerste helft) steeds de hoge bal aangespeeld kreeg en dan 1 tegen 3 stond...
Ja, kwam door de zwakke opbouw. Van der Vaart en Sneijder speelden anoniem de eerste helft, terwijl zij juist degene waren die de ballen moesten opeisen.
pi_21998273
Het middelveld werd gewoon overklast imo, op de ene fase in de tweede helft na dan.
  donderdag 16 september 2004 @ 18:17:43 #124
9756 Dentist
Toept over...
pi_21999082
En overigens: waarom waren er zoveel spelers die na 70 minuten kramp kregen?! Lijkt me toch niet echt normaal zo na een maandje of 2,5 voorbereiding...
pi_21999184
quote:
Op donderdag 16 september 2004 18:17 schreef Dentist het volgende:
En overigens: waarom waren er zoveel spelers die na 70 minuten kramp kregen?! Lijkt me toch niet echt normaal zo na een maandje of 2,5 voorbereiding...
Vond ik ook wel opvallend, maarja het was toch wel een erg zware wedstrijd. Niet vergelijkbaar met het aantal meters wat je aflegt tegen de gemiddelde HCE-club.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')