Zwakste schakel bij Ajax deze wedstrijd, sorry!quote:Op woensdag 15 september 2004 20:14 schreef methodmich het volgende:
Als Pienaar maar speelt!
Onzin, deze wedstrijd was 'ie niet zo goed, maar zeker een paar wedstrijden terug was Pienaar in bloedvorm, met name op de nummer 10 positie. Let maar op, die Steven gaat belangrijk zijn voor Ajax in de komende periode. Een wereldvoetballer is het en blijft het. Zeker naast een van der Vaart in vorm. Als je dan aan de zijkanten van een 4-4-2 systeem van der Vaart en Pienaar hebt die naar binnen trekken, heb je een hemels talentrijk elftal, met Sneijder in de punt naar voren en Galasek in de punt naar achterenquote:Op donderdag 16 september 2004 01:32 schreef Radegast het volgende:
[..]
Zwakste schakel bij Ajax deze wedstrijd, sorry!
Ik vind eigenlijk toch al een tijdje dat de ontwikkeling van Pienaar stagneert, laat ik het anders zeggen; ik vind hem niet meer de Pienaar van voor z'n zware blessure.
Wellicht komt hij snel weer terug op z'n oude niveau, maar als bij Pienaar een beetje de motor blijft haperen vind ik dat (in de HCE) dan wel eens de kans gegeven mag worden aan De Ridder op die positie aangezien Koeman De Ridder niet ziet als alternatief op rechtsvoor.
Onzin, van der Vaart speelde prima. Soms leuke balletjes van 'm, en heb 'm nauwelijks wat verkeerd zien doen. Hij was ook erg gretig, rende een hoop voor sommige ballen. Zeker die bal waarbij van der Vaart richting Buffon sprint, erg on-van-der-Vaarts (althans, de afgelopen anderhalf jaar).quote:Op donderdag 16 september 2004 02:15 schreef DaMayan het volgende:
van der Vaart schoot ook weer voor geen meter op. Heeft volgens mij geen enkele bal echt goed geraakt en ook veel te statisch op het middenveld, die loop acties waar de nos het over had waren er maar een paar.
Ik zag het ook. Sterker nog, het leek wel of hij wat kilootjes kwijt is. Vooral in z'n gezicht kun je zien dat hij iets dunner en afgetrainder is geworden.quote:Op donderdag 16 september 2004 08:28 schreef twi het volgende:
[..]
Hij was ook erg gretig, rende een hoop voor sommige ballen. Zeker die bal waarbij van der Vaart richting Buffon sprint, erg on-van-der-Vaarts (althans, de afgelopen anderhalf jaar).
Begin echt ernstig te twijfelen aan de trainer Koeman.quote:Op donderdag 16 september 2004 09:23 schreef The_Hives het volgende:
Wat een armoede als je een De Mul moet inzetten.
Verder spannende wedstrijd. Jammer van de blessure van Nedved en de daarop volgende wissels. Daar ging ons offensief.
Verder geweldig gewerkt.
Ik ben benieuwd tegen wie we in de 2e ronde moeten spelen.
wie nietquote:Op donderdag 16 september 2004 10:03 schreef PyTh het volgende:
[..]
Begin echt ernstig te twijfelen aan de trainer Koeman.
ik had het idee dat Sneijder aan het einde van zijn latijn was, en daarom gewisseld werd. Weet niet of het echt zo was. Nog wat over gehoord op tv?quote:Hij wisselt gisteren zijn beste man (Sneijder) die constant voor dreiging zorgt voor een onvolgroeide jeugdspeler De Mul die nog geen pot heeft kunnen breken.
Sneijder speelde gewoon een goede pot hoor, VDV was weer erg matig.quote:Op donderdag 16 september 2004 10:12 schreef Stpan het volgende:
Sorry hoor, maar deze wedstrijd heeft bewezen dat het duo Vd Vaart/Sneijder toch echt niet werkt tegen topclubs.
Fysiek komen ze tekort, en zo geweldig goed dat ze dat voetballend compenseren zijn ze natuurlijk niet tegen topmiddenvelders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |