Dan lacht 'ie jaquote:Op woensdag 15 september 2004 10:59 schreef The_Hives het volgende:
[afbeelding]
dit hoofd zal er na vanavond anders uitzien
Dan wilden jullie zeker niet echt tegen Utregquote:Op woensdag 15 september 2004 13:14 schreef VoreG het volgende:
Ajax wint gewoon, we zijn verdomme Ajax of niet! We rollen iedereen op ! als we willen.....
Op de 7e dag nam God rustquote:Op woensdag 15 september 2004 13:53 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dan wilden jullie zeker niet echt tegen Utreg![]()
Zoals altijd dus.quote:Op woensdag 15 september 2004 15:51 schreef methodmich het volgende:
Ik verwacht een optisch overwicht en dan een 0-1 nederlaag, door een dekkingsfout na een corner.
Doet ie mee dan?quote:Op woensdag 15 september 2004 16:21 schreef De_Ananas het volgende:
ik zie Rosales wel schitteren vanavond en dan krijg ik weer erge kriebels in mijn buik![]()
* ThomasBerge ziet de kansen van Ajax dalenquote:Op woensdag 15 september 2004 16:29 schreef jimjim1983 het volgende:
waarschjinlijk niet
Alsof en uberhaupt een rechtsbuiten zal spelen in deze wedstrijd.quote:Op woensdag 15 september 2004 16:31 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
* aldostuta ziet de kansen van Ajax dalen![]()
Loop je nu al weer stemmen te lokken voor de awardsquote:Op woensdag 15 september 2004 16:58 schreef Dylan Dog het volgende:
Ajax met Bouma zou met 2 vingers de titel binnenhalen en de kwartfinale halen. Maar ja...
Toch was hij betrokken bij een tegengoal (weet niet precies meer welke) die Haagse rechtsbuiten stoomde op, en het was typerend voor Ajax hoe Maxwell angstig omzich heen keek en naar achteren liep, waardoor de Haagse rechtsbuiten naar voren kon stomen en zo de bal voorbrengen en het tegengoal was een feit.quote:Op woensdag 15 september 2004 17:04 schreef methodmich het volgende:
Maxwell had een 7 tegen ADO...
Heb ik gezien afgelopen Zondagquote:Op woensdag 15 september 2004 13:14 schreef VoreG het volgende:
Ajax wint gewoon, we zijn verdomme Ajax of niet! We rollen iedereen op ! als we willen.....
Nee dat is tegen AC milan in de finalequote:Op woensdag 15 september 2004 18:09 schreef Dizzee het volgende:
1 - 1
En in de 90e minuut Pienaar 2-1
Zondag is een rustdag....quote:Op woensdag 15 september 2004 18:21 schreef HoRny_HaRRy het volgende:
[..]
Heb ik gezien afgelopen Zondag![]()
Jojax - Juve 0-3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |