Rustig maar MM ooit zul je wel gelijk krijgen met je Babelquote:Op vrijdag 17 september 2004 19:19 schreef methodmich het volgende:
Hatem terug is per saldo altijd positief.
Stekelenburg
Trabelsi - De Jong - Heitinga - Maxwell
Pienaar - Galásek - Sneijder - Van der Vaart
Rosales -Babel
quote:Op vrijdag 17 september 2004 19:46 schreef methodmich het volgende:
Dan mag Anastasiou voorlopig, of Mitea. Geen Sonck.
quote:Op vrijdag 17 september 2004 19:19 schreef methodmich het volgende:
Stekelenburg
Trabelsi - De Jong - Heitinga - Maxwell
Pienaar De Ridder - Galásek - Sneijder - Van der Vaart
Rosales - BabelSonck
Ik spreek je over een jaar weer daarover.quote:Op vrijdag 17 september 2004 19:55 schreef methodmich het volgende:
De Ridder ipv Pienaar... Dat is raar Golfer, heel raar.
quote:Op vrijdag 17 september 2004 18:19 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Leuke opstelling, totdat je een club tegenkomt die met twee centrumaanvallers en twee vleugels speelt.
nee dan liever grygera he? (die 1 wedstrijd goed speelt en direct door iedereen word beschouwd als topspeler die we erbij moeten hebben etc..)quote:Op zaterdag 18 september 2004 10:53 schreef methodmich het volgende:
Maar Galásek als voorstopper, dan ben je erg kwetsbaar defensief.
ja dat ben ik zeker met je eens, mijn vorige post was ook wat cynischquote:Op zaterdag 18 september 2004 11:01 schreef methodmich het volgende:
Nee, ook niet. Maar 3-4-3 is veel te kwetsbaar, tenzij je 3 topverdedigers hebt en die heb je niet. Want Trabelsi en Maxwell zijn topbacks, maar geen topverdedigers.
Dus moet je altijd twee echte verdedigers in het centrum zetten en niet Galásek.
Maar we hebben niet echt een sterke centrumverdediger. Dat ben ik met je eens. Misschien toch Maduro eens proberen.quote:Op zaterdag 18 september 2004 11:04 schreef S-Two het volgende:
[..]
grygera speelt 1 wedstrijd goed maar heeft voor de rest nog niks kunnen laten zien,
Weet ik zo net nog niet. Maar de situatie die geschetst wordt is natuurlijk niet relevant. Da's het zelfde als dat je met 4 verdedigers speelt en de hypothese komt dat de tegenstander met 5 spitsen kan gaan spelen... Zelfs Co zal daar zijn bedenkingen bij hebben.quote:Op zaterdag 18 september 2004 10:53 schreef methodmich het volgende:
Maar Galásek als voorstopper, dan ben je erg kwetsbaar defensief.
Scorebord-tactiek.quote:Op zaterdag 18 september 2004 11:14 schreef Da_Sandman het volgende:
Zelfs Co zal daar zijn bedenkingen bij hebben.
In de HCE zou het incidenteel kunnen, maar zelfs dan is het lastig, dat zie je nu al. Kijk, als jij als pakweg AC Milan Stam - Nesta - Maldini als 3 verdedigers opstelt, dan kan het, maar als Milan zou komen met Cafú - Stam - Serginho is het al anders.quote:Op zaterdag 18 september 2004 11:14 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Weet ik zo net nog niet. Maar de situatie die geschetst wordt is natuurlijk niet relevant. Da's het zelfde als dat je met 4 verdedigers speelt en de hypothese komt dat de tegenstander met 5 spitsen kan gaan spelen... Zelfs Co zal daar zijn bedenkingen bij hebben.
Die zijn er (nog) niet.quote:Op zaterdag 18 september 2004 13:58 schreef Doc het volgende:
Dan idd drie ECHTE verdedigers...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |