Ik heb nog weinig kunnen zien van Jong Ajax, met dank aan ene pannenkoek uit Meppel. Maar Robin heeft veel en veel minder kwaliteiten dan Sneijder, dat moge duidelijk zijn. Het is een harde werker en multifunctioneel ook nog, maar niet echt meer dan dat. Ik denk niet dat hij het eerste nog gaat halen.quote:Op vrijdag 17 september 2004 16:44 schreef Nashje het volgende:
Over de jeugd nu: speelt Robin Muller van Moppes een beetje opvallend in Jong Ajax? Ik zie hem als net een soort speler als Sneijder. Dus ik ben benieuwd wanneer/of hij doorbreekt.
Heb even je fout hersteld, golferquote:Op vrijdag 17 september 2004 16:43 schreef golfer het volgende:
Luxe probleem op rechts nu.
De Ridder nog over, terwijl ik op links nauwlijks iets zie doorkomen.
Is De Mul nu opeens niets meer?quote:Op vrijdag 17 september 2004 17:16 schreef twi het volgende:
[..]
Heb even je fout hersteld, golfer
Ik snap sowieso niet waarom ie ooit "iets" is geweest.quote:Op vrijdag 17 september 2004 17:19 schreef gras het volgende:
[..]
Is De Mul nu opeens niets meer?
Leuke opstelling, totdat je een club tegenkomt die met twee centrumaanvallers en twee vleugels speelt.quote:Op vrijdag 17 september 2004 16:31 schreef Da_Sandman het volgende:
--------------Stekelenburg----------------
-----------------Heitinga-------------------
--- Trabelsi ----------------- Maxwell ---
------------------Galasek------------------
Pienaar----------------------Van de Vaart
------------------Sneijder-------------------
Rosales--------------------------Mitea-----
-------------------Sonck--------------------
Beste Tong, ja dat doe ik bijna altijd. Maar omdat het eerst niet bij nieuws stond op Ajax Netwerk, en nu opeens wel, dacht ik dat het net bkened was geworden, en dat jullie het gewoon hadden over dat Hatem terug kwam, niet over het contractquote:Op vrijdag 17 september 2004 18:19 schreef tong80 het volgende:
Beste jeroenV. Lees jij wel eens een topic door voordat je iets post ?
Was al bekend, maar toch opvallend. Ik had verwacht dat'ie zeg maar tot het eind van het seizoen nog een beetje mee zou doen, en dan transfervrij vertrekken. Maar loopt dit nieuwe contract nu door tot 2006? Dat zou wel mooi zijn.quote:Op vrijdag 17 september 2004 18:18 schreef JeroenV het volgende:
Het wordt steeds gekker... (of was dit al bekend)
een goede rechtsbuiten kan ook op links spelen. en bovendien vond ik mitea sterk standhouden tegen Juve, met maxwell en vdv in de rug zou ik dat nu niet slecht willen noemen. Maxwell kun je een een zeer aanvallende verdediger noemen, en vdv kan mooi combineren. Een typische linksvoor die de achterlijn haalt en de voorzat geeft heb je dus niet eens nodig.quote:Op vrijdag 17 september 2004 16:43 schreef golfer het volgende:
Luxe probleem op rechts nu.
De Ridder en de Mul ook nog over, terwijl ik op links nauwlijks iets zie doorkomen.
Escudé niet dan?quote:Op vrijdag 17 september 2004 18:36 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
Nigel de jong valt uit de basis volgens jullie, met de terugkeer van trabelsi ? (ben ik het eerlijk gezegd wel mee eens, in het centrum vond ik em verdedigend toch iets te licht)
Dit lijkt heel mooi maar dan moet de communicatie achterin veel beter want als je niet goed overneemt bij balverlies en de back komt op van ajax dan zit je met 1 tegen 1 achterin waarbij max ver naar binnen moet trekken en steeds een hele grote afstand moet overbruggen om de back dan rug dekking te geven. ligt de andere kant helemaal open als daar niemand anticipeert van Ajax.quote:Op vrijdag 17 september 2004 16:31 schreef Da_Sandman het volgende:
--------------Stekelenburg----------------
-----------------Heitinga-------------------
--- Trabelsi ----------------- Maxwell ---
------------------Galasek------------------
Pienaar----------------------Van de Vaart
------------------Sneijder-------------------
Rosales--------------------------Mitea-----
-------------------Sonck--------------------
escude en grygera mogen ze wat mij betreft aan sint geven kan die ze ergens door de schoorstaan pleuren.quote:Op vrijdag 17 september 2004 18:45 schreef Nashje het volgende:
[..]
Escudé niet dan?
Jawel, maar die staat toch ook niet in de hier genoemde opstelling;quote:Op vrijdag 17 september 2004 18:45 schreef Nashje het volgende:
[..]
Escudé niet dan?
Grygera speelde woensdag uitstekend hoor. Belangrijke bankzitter.quote:Op vrijdag 17 september 2004 18:48 schreef Chadi het volgende:
[..]
escude en grygera mogen ze wat mij betreft aan sint geven kan die ze ergens door de schoorstaan pleuren.
daar is ook alles mee gezegd. En een persoon waarmee je 2 jaar lang traint nog niet door en door kennen zou helemaal zot zijn!quote:Op vrijdag 17 september 2004 18:51 schreef Nashje het volgende:
[..]
Grygera speelde woensdag uitstekend hoor. Belangrijke bankzitter.
Maar beter gecombineerd hebben!quote:Op vrijdag 17 september 2004 09:38 schreef Doc het volgende:
[..]
Inderdaad: hij zou ook niet gescoord hebben ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |