abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22020618
Over de jeugd nu: speelt Robin Muller van Moppes een beetje opvallend in Jong Ajax? Ik zie hem net als een soort speler als Sneijder. Dus ik ben benieuwd wanneer/of hij doorbreekt.
pi_22020689
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 16:44 schreef Nashje het volgende:
Over de jeugd nu: speelt Robin Muller van Moppes een beetje opvallend in Jong Ajax? Ik zie hem als net een soort speler als Sneijder. Dus ik ben benieuwd wanneer/of hij doorbreekt.
Ik heb nog weinig kunnen zien van Jong Ajax, met dank aan ene pannenkoek uit Meppel. Maar Robin heeft veel en veel minder kwaliteiten dan Sneijder, dat moge duidelijk zijn. Het is een harde werker en multifunctioneel ook nog, maar niet echt meer dan dat. Ik denk niet dat hij het eerste nog gaat halen.
  vrijdag 17 september 2004 @ 17:16:37 #228
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_22021263
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 16:43 schreef golfer het volgende:
Luxe probleem op rechts nu.
De Ridder nog over, terwijl ik op links nauwlijks iets zie doorkomen.
Heb even je fout hersteld, golfer
pi_22021318
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 17:16 schreef twi het volgende:

[..]

Heb even je fout hersteld, golfer
Is De Mul nu opeens niets meer?
pi_22022239
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 17:19 schreef gras het volgende:

[..]

Is De Mul nu opeens niets meer?
Ik snap sowieso niet waarom ie ooit "iets" is geweest.
Hij heeft een paar doelpuntjes meegepikt in de voorbereiding, en een doelpunt tegen Twente, maar voor de rest?
Ik heb dan toch liever een De Ridder, en dat is tenminste een Nederlander.
Of heb ik soms het één en ander gemist?
Comfortably numb
  Trouwste user 2022 vrijdag 17 september 2004 @ 18:17:26 #231
7889 tong80
Spleenheup
pi_22022307
Ik zie het talent van de Mul ook niet. Misschien mis ik iets maar ik vind het niet bepaald een sensatie.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_22022322
Het wordt steeds gekker... (of was dit al bekend)

Trabelsi tekent nieuw 2-jarig contract
Hatem Trabelsi heeft een nieuw tweejarig contract getekend bij Ajax. Daarmee is de onenigheid over de eenzijdige optie in het huidige contract verleden tijd. Het contract dat de rechtsback is getekend volgens de voorwaarden die Ajax hem aanvankelijk ook al had aangeboden ter verbetering van zijn contract.

Ajax.nl heeft inmiddels een impressie van de persconferentie online geplaatst: Ajax.nl
  vrijdag 17 september 2004 @ 18:19:24 #233
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_22022325
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 16:31 schreef Da_Sandman het volgende:
--------------Stekelenburg----------------
-----------------Heitinga-------------------
--- Trabelsi ----------------- Maxwell ---
------------------Galasek------------------
Pienaar----------------------Van de Vaart
------------------Sneijder-------------------
Rosales--------------------------Mitea-----
-------------------Sonck--------------------
Leuke opstelling, totdat je een club tegenkomt die met twee centrumaanvallers en twee vleugels speelt.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
  Trouwste user 2022 vrijdag 17 september 2004 @ 18:19:45 #234
7889 tong80
Spleenheup
pi_22022332
Beste jeroenV. Lees jij wel eens een topic door voordat je iets post ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_22022370
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 18:19 schreef tong80 het volgende:
Beste jeroenV. Lees jij wel eens een topic door voordat je iets post ?

Beste Tong, ja dat doe ik bijna altijd. Maar omdat het eerst niet bij nieuws stond op Ajax Netwerk, en nu opeens wel, dacht ik dat het net bkened was geworden, en dat jullie het gewoon hadden over dat Hatem terug kwam, niet over het contract

In dit geval had ik alleen de laatste pagina gelezen..
  Trouwste user 2022 vrijdag 17 september 2004 @ 18:23:43 #236
7889 tong80
Spleenheup
pi_22022384
Volledige tekst van bericht van Ajax.nl:

Hatem Trabelsi heeft een nieuw, tweejarig contract getekend bij Ajax. De Tunesische rechtsback, die maandenlang in onmin leefde met zijn club, keert per direct terug in de selectie van Ajax.

Algemeen directeur Arie van Eijden en trainer Ronald Koeman vergezelden Hatem Trabelsi en diens advocaat vrijdag achter de tafel in de perskamer van de Amsterdam ArenA. Van Eijden liet weten dat Trabelsi zijn handtekening heeft gezet onder een nieuw contract. ,,De beloning is dezelfde die we al aangeboden hadden voordat deze zaak speelde'', liet de directeur weten.
Van Eijden vertelde de verzamelde pers dat Ronald Koeman via een persoonlijk gesprek met zijn speler het begin had gemaakt van de hereniging tussen voetballer en club. ,,Zelf heb ik deze week ook een gesprek met Hatem en zijn mensen gehad. We kijken nu met een frisse blik naar de toekomst en we gaan weer de Hatem zien die we kennen.''

,,Trabelsi wil ooit een keer in een ander land spelen, bijvoorbeeld Engeland, en om dat te bereiken zal hij eerst bij ons weer moeten spelen en presteren. Dit is het einde van een vervelende periode; nu kunnen we weer met elkaar werken.''

Ronald Koeman nam het initiatief tot een toenaderingspoging. ,,Ik kreeg signalen en had zelf ook het gevoel dat Hatem open stond voor een gesprek met mij. Het ging puur om een gesprek tussen speler en trainer, er waren geen anderen bij. Ik ben naar het huis van Hatem gegaan en we hebben gesproken over het verleden en de toekomst. Daarbij heb ik hem uitgelegd dat het voor hem ook het beste is dat hij weer gewoon gaat trainen en spelen. Wat is er nou leuker dan iedere dag met je team te trainen? Ik kan prima vergeten wat er gebeurd is en ik zal hem net als alle anderen behandelen. Trabelsi is altijd een belangrijke en goede speler voor Ajax geweest. Ook heb ik het in de groep besproken en de spelers waren blij. Zij hebben persoonlijk nooit problemen met Hatem gehad.''
Koeman is niet bang dat Trabelsi opnieuw in de belangstelling van andere clubs komt te staan op het moment dat hij weer zijn wedstrijden voor Ajax gaat spelen. ,,Als ik hem niet wilde opstellen, had ik dit niet in gang gezet. Bij Ajax loop je altijd het risico dat spelers vertrekken.''

,,Hoewel hij er fit uitziet, heeft Trabelsi een tijd niet getraind. We gaan wat tests doen en dan stellen we een programma op om hem snel weer fit te krijgen.''

vrijdag 17 september 2004 @ 18:24:48 #237
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_22022399
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 18:18 schreef JeroenV het volgende:
Het wordt steeds gekker... (of was dit al bekend)
Was al bekend, maar toch opvallend. Ik had verwacht dat'ie zeg maar tot het eind van het seizoen nog een beetje mee zou doen, en dan transfervrij vertrekken. Maar loopt dit nieuwe contract nu door tot 2006? Dat zou wel mooi zijn.
pi_22022594
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 16:43 schreef golfer het volgende:
Luxe probleem op rechts nu.
De Ridder en de Mul ook nog over, terwijl ik op links nauwlijks iets zie doorkomen.
een goede rechtsbuiten kan ook op links spelen. en bovendien vond ik mitea sterk standhouden tegen Juve, met maxwell en vdv in de rug zou ik dat nu niet slecht willen noemen. Maxwell kun je een een zeer aanvallende verdediger noemen, en vdv kan mooi combineren. Een typische linksvoor die de achterlijn haalt en de voorzat geeft heb je dus niet eens nodig.

Nigel de jong valt uit de basis volgens jullie, met de terugkeer van trabelsi ? (ben ik het eerlijk gezegd wel mee eens, in het centrum vond ik em verdedigend toch iets te licht)
pi_22022641
Ik zie wel een 'advocaat' in het artikel maar geen Sedoc...
Wel weer 'Trabelsi's mensen'...
pi_22022649
2 jaar op de tribune zetten nu dus
Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
pi_22022721
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 18:36 schreef N.i.c.k het volgende:

[..]

Nigel de jong valt uit de basis volgens jullie, met de terugkeer van trabelsi ? (ben ik het eerlijk gezegd wel mee eens, in het centrum vond ik em verdedigend toch iets te licht)
Escudé niet dan?
pi_22022760
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 16:31 schreef Da_Sandman het volgende:
--------------Stekelenburg----------------
Dit lijkt heel mooi maar dan moet de communicatie achterin veel beter want als je niet goed overneemt bij balverlies en de back komt op van ajax dan zit je met 1 tegen 1 achterin waarbij max ver naar binnen moet trekken en steeds een hele grote afstand moet overbruggen om de back dan rug dekking te geven. ligt de andere kant helemaal open als daar niemand anticipeert van Ajax.
pi_22022780
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 18:45 schreef Nashje het volgende:

[..]

Escudé niet dan?
escude en grygera mogen ze wat mij betreft aan sint geven kan die ze ergens door de schoorstaan pleuren.
pi_22022796
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 18:45 schreef Nashje het volgende:

[..]

Escudé niet dan?
Jawel, maar die staat toch ook niet in de hier genoemde opstelling;

-------------Stekelenburg----------------
pi_22022813
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 18:48 schreef Chadi het volgende:

[..]

escude en grygera mogen ze wat mij betreft aan sint geven kan die ze ergens door de schoorstaan pleuren.
Grygera speelde woensdag uitstekend hoor. Belangrijke bankzitter.
pi_22022847
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 18:51 schreef Nashje het volgende:

[..]

Grygera speelde woensdag uitstekend hoor. Belangrijke bankzitter.
daar is ook alles mee gezegd. En een persoon waarmee je 2 jaar lang traint nog niet door en door kennen zou helemaal zot zijn!
pi_22023050
Sorry hoor, maar Grygera natuurlijk niet weg hè.
Met de breedte van deze verdediging durf ik de CL best aan.
Niemand weg, spits erbij.

Er schijnt in Limburg nog iets beschikbaar te zijn..
pi_22023239
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 09:38 schreef Doc het volgende:

[..]

Inderdaad: hij zou ook niet gescoord hebben ...
Maar beter gecombineerd hebben!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_22023289
Hatem terug is per saldo altijd positief.

Stekelenburg

Trabelsi - De Jong - Heitinga - Maxwell

Pienaar - Galásek - Sneijder - Van der Vaart

Rosales - Babel
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_22023514
De Jong -Heitinga centraal moet een keer goed gaan lopen hoop ik want dan heb je het grootste probleem van Ajax verholpen. Dat is niet dat wij geen scorende spits hebben maar er gewoon te veel tegen krijgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')