Dit is toch te gek voor woorden! Bewijst weer eens dat het Israelisch regering behoorlijk fasistisch bezig is!
Vandaag is weer een Palestijnse leider vermoord, zogenaamd omdat hij een terrorist was. Israel moord erop los en hoeft alleen maar te zeggen dat het een terrorist was. Bewijzen zijn hier nooit gelevert door Israel.Vreemd dat dit zomaar kan?????
groet
[Dit bericht is gewijzigd door F1-2001 op 01-09-2001 21:47]
Had je dit zelfde bericht niet vorige maand ook al gepost of was dat iemand anders met EXACT hetzelfde bericht
Zijn het soms dieren??? Dacht t niet!!!!
groet
[Dit bericht is gewijzigd door F1-2001 op 01-09-2001 21:51]
quote:Mij intresseert het eerlijk gezegt weinig, terroristen die graag schoolbussen of pizzeria's opblazen uit de naam van Allah mogen van mij rustig preventief geruimt worden, net als gekke koeien.
Op zaterdag 01 september 2001 21:49 schreef F1-2001 het volgende:
ik breng het weer ter sprake aangezien er de laatste dagen nogal veel palestijnse functionarissen gedood (leed vermoord ) worden. Mag jij mij verklaren wat het verschil is tussen moorden en doden. Waarom kan een Palestijn nooit vermoord zijn??????Zijn het soms dieren??? Dacht t niet!!!!
groet
en ja ik spreek nu alleen over terroristen en niet over bv: een vredelievende palestijnse marktkoopman.
quote:Waar zijn de bewijzen van Israel dat het teroristen zijn die worden geruimt???? Hebben ze nooit gelevert. Als ze bewijzen hebben geeft het ze nog geen recht om mensen op te blazen, net zo min als palestijnen recht hebben om een disco's op te blazen. Net zo verkeerd
Op zaterdag 01 september 2001 21:53 schreef BAZZA het volgende:[..]
Mij intresseert het eerlijk gezegt weinig, terroristen die graag schoolbussen of pizzeria's opblazen uit de naam van Allah mogen van mij rustig preventief geruimt worden, net als gekke koeien.
en ja ik spreek nu alleen over terroristen en niet over bv: een vredelievende palestijnse marktkoopman.
Maar volgens jou mag Sharon dus ook preventief geruimt worden????? Cool
[Dit bericht is gewijzigd door F1-2001 op 01-09-2001 21:57]
moesten ze zoiets in Nederland doen, je zou er ook wel anders over denken
quote:Die bewijzen zullen ze ongetwijfelt hebben, maar die hoefen ze niet aan jou te geven, net zo min als de Nederlandse rechter jou gegevens naar Sudan moet sturen als jij terecht staat wegens dronken rijden, de bewijzen zijn er en er word een straf uitgesproken en die word uitgevoerd.
Op zaterdag 01 september 2001 21:54 schreef F1-2001 het volgende:[..]
Waar zijn de bewijzen van Israel dat het teroristen zijn die worden geruimt???? Hebben ze nooit gelevert. Als ze bewijzen hebben geeft het ze nog geen recht om mensen op te blazen, net zo min als palestijnen recht hebben om een disco's op te blazen. Net zo verkeerd
een binnenlandse aangelegenheid dus.
quote:HAHAHAAHH
Op zaterdag 01 september 2001 22:00 schreef BAZZA het volgende:[..]
Die bewijzen zullen ze ongetwijfelt hebben, maar die hoefen ze niet aan jou te geven, net zo min als de Nederlandse rechter jou gegevens naar Sudan moet sturen als jij terecht staat wegens dronken rijden, de bewijzen zijn er en er word een straf uitgesproken en die word uitgevoerd.
een binnenlandse aangelegenheid dus.
jij bent grappig. Als een andere land hetzelfde zou doen zouden de VS gelijk om bewijzen vragen! Alleen schijnt Israel een voorkeursbehandeling te krijgen van de VS ons en de VN. Zei hoeven zich ook niet aan VN-resoluties te houden en worden ook niet platgebombardeerd als ze weer eens een land binnenvallen. Ze mogen teroristen en moordenaars in de regering hebben zonder dat de wereld hier op let.
quote:LOL ik lig in een deuk om jou
Op zaterdag 01 september 2001 22:05 schreef F1-2001 het volgende:[..]
HAHAHAAHH
jij bent grappig. Als een andere land hetzelfde zou doen zouden de VS gelijk om bewijzen vragen! Alleen schijnt Israel een voorkeursbehandeling te krijgen van de VS ons en de VN. Zei hoeven zich ook niet aan VN-resoluties te houden en worden ook niet platgebombardeerd als ze weer eens een land binnenvallen. Ze mogen teroristen en moordenaars in de regering hebben zonder dat de wereld hier op let.
![]()
![]()
![]()
![]()
alle regeringen hebben moordenaars
behalve Liechtenstijn dan misschien
Het is de PLICHT van de Israelische overheid om zijn burgers te beschermen, net zoals de Nederlandse overheid dat deed bij de treinkaping door Molukkers.
Jij hebt liever Syrie he ?
Dream on kid
OM DE WAARHEID TE VERBERGEN
quote:Nee... om dat ze geen verantwoording schuldig zijn aan CNN etc als het gaat om terrorisme bestrijding/staatsveiligheid
Op zaterdag 01 september 2001 22:10 schreef F1-2001 het volgende:
we dwalen nu een beetje af. de topic waar het om ging is dat Israel de medeia overal in de wereld probeert te manipuleren. Bewijzen hiervoor zijn er. Waarom doen ze dit??? Enigste antwoord is:OM DE WAARHEID TE VERBERGEN
en er nou eenmaal wel een verschil is tussen de staat Israel en een zooitje terroristen.
quote:INDERDAAD. Dus dien je als legaal bestaande land de internationale wetten te handhaven. In plaats van acties te onndernemen die verdacht veel op terroristisch acties lijken. Zie mijn plaatje. Deze vader met zijn zoontje zijn bewust doodgeschoten door Israelisch soldaten. Ze waren echt niet bezig met een bom aan het plaatsen. Deze beelden kwamen live op tv over de hele wereld . Niemand die ze veroordeelde! Vreemd. Doet me denken aan Nazi praktijken.
Op zaterdag 01 september 2001 22:15 schreef BAZZA het volgende:[..]
Nee... om dat ze geen verantwoording schuldig zijn aan CNN etc als het gaat om terrorisme bestrijding/staatsveiligheid
en er nou eenmaal wel een verschil is tussen de staat Israel en een zooitje terroristen.
quote:Volgens de Internationale wetten mag een land zelf maatregelen nemen tegen terrorisme
Op zaterdag 01 september 2001 22:20 schreef F1-2001 het volgende:[..]
INDERDAAD. Dus dien je als legaal bestaande land de internationale wetten te handhaven. In plaats van acties te onndernemen die verdacht veel op terroristisch acties lijken. Zie mijn plaatje. Deze vader met zijn zoontje zijn bewust doodgeschoten door Israelisch soldaten. Ze waren echt niet bezig met een bom aan het plaatsen. Deze beelden kwamen live op tv over de hele wereld . Niemand die ze veroordeelde! Vreemd. Doet me denken aan Nazi praktijken.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
je denkt toch niet dat de Russiche rechter toestemming vraagt van de UN om een vonnis te mogen uitspreken
als je die beelden van jou plaatje goed bekeek zag je aan den andere kant Palestijnse schutters staan, die man is (HELAAS!!!) in het kruisvuur gestorven, dat had ook bij een bankroof in bv: Amsterdam kunnen gebeuren.
of denk je dat ze in plaats van die terroristen liever een ongewapende man neerschieten antwoord maar niet want ik merk het al....
zeker ook lid van de lokale "moslim wapen broeders"
laat maar dan met zo iemand kun je niet discuseren
Ciao
quote:Sorry , aan jouw opmerkingen te horen is eerder te concluderen dat jij waarschijnlijk of jood bent en daarom al een oordeel klaar hebt leggen. Ik moet persoonlijk niets hebben van godsdiensten, ik denk dat die juist alle problemen in de wereld veroorzaken voor een deel. jammer dat je zo bevooroordeelt bent.
Op zaterdag 01 september 2001 22:26 schreef BAZZA het volgende:[..]
Volgens de Internationale wetten mag een land zelf maatregelen nemen tegen terrorisme
je denkt toch niet dat de Russiche rechter toestemming vraagt van de UN om een vonnis te mogen uitspreken
als je die beelden van jou plaatje goed bekeek zag je aan den andere kant Palestijnse schutters staan, die man is (HELAAS!!!) in het kruisvuur gestorven, dat had ook bij een bankroof in bv: Amsterdam kunnen gebeuren.
of denk je dat ze in plaats van die terroristen liever een ongewapende man neerschietenantwoord maar niet want ik merk het al....
zeker ook lid van de lokale "moslim wapen broeders"
laat maar danmet zo iemand kun je niet discuseren
Ciao
prettige avond nog Bazza
quote:Nope, ik ben niet godsdienstig
Op zaterdag 01 september 2001 22:28 schreef F1-2001 het volgende:[..]
Sorry , aan jouw opmerkingen te horen is eerder te concluderen dat jij waarschijnlijk of jood bent en daarom al een oordeel klaar hebt leggen. Ik moet persoonlijk niets hebben van godsdiensten, ik denk dat die juist alle problemen in de wereld veroorzaken voor een deel. jammer dat je zo bevooroordeelt bent.
Maar ik kan gewoon niet geloven dat jij na het zien van die beelden waarin een duidelijk vuurgevecht was tussen soldaten en terroristen en een man achter een (bloembak?) verscholen zat dat je gelooft dat ze die man voor de lol doodschieten.
iemand die dat geloofd moet wel vol met haat zitten, en dat zijn nou eenmaal vaak die Jihad figuren
Als de Hezzbollah etc alleen maar geuniformde strijders zou gebruiken en geen kinderen als schild zouden er een stuk minder ONSCHULDIGE Palestijnen
(dat zijn het merendeel van de Palestijnen natuurlijk) sterven door "misverstanden" in het heetst van de strijd.
quote:Volgens mij heb jij de verkeerde beelden bekeken. Dacht toch zeker een Israelier te zien schieten. Mischien krijg jij andere beelden via TV-Israel je huiskamer binnen
Op zaterdag 01 september 2001 22:33 schreef BAZZA het volgende:[..]
Nope, ik ben niet godsdienstig
Maar ik kan gewoon niet geloven dat jij na het zien van die beelden waarin een duidelijk vuurgevecht was tussen soldaten en terroristen en een man achter een (bloembak?) verscholen zat dat je gelooft dat ze die man voor de lol doodschieten.
Groeten
Moet nu echt weg
Bazza
Heb een tip voor je.
Ga lekker uit in plaats van de hele dag achter de computer te zitten. Ga naar je vriendin/vriend of zo.
Laters
quote:Nope ik weet het aardig zeker
Op zaterdag 01 september 2001 22:39 schreef F1-2001 het volgende:[..]
Volgens mij heb jij de verkeerde beelden bekeken. Dacht toch zeker een Israelier te zien schieten. Mischien krijg jij andere beelden via TV-Israel je huiskamer binnen
Groeten
Moet nu echt weg
Bazza
Heb een tip voor je.
Ga lekker uit in plaats van de hele dag achter de computer te zitten. Ga naar je vriendin/vriend of zo.
Laters
Thanks voor de tip
Vanaf volgend weekend heb ik weer vervoer
dus kan ik weer uitgaan
Als je in de Challenge vrijdag(Hoofddorp) bent zwaai dan ff naar me
quote:Jammer
Op zaterdag 01 september 2001 22:44 schreef F1-2001 het volgende:
vrijdag ben ik in time out.
( )
Moslims (over het algemeen): Eng fanatiek overtuigd dat hun geloof het ware is.
Joden en het westen (over het algemeen): Eng fanatiek arrogant, in de zin van "wij met onze democratie, vrijheid en normen en waarden weten het allemaal beter dan jullie achterlopende fanatieke freaks."
Dan praat ik nu dus niet over die orthodoxe Joden.
Tja en dat botst nogal hè?
(Dit is nogal zwart-wit neergezet en tuurlijk heb je hier en waarschijnlijk in Israel ook mensen die veel meer open-minded zijn en dat zelfde zal onder de Moslims ook wel zo zijn.)
quote:
Op zaterdag 01 september 2001 22:33 schreef BAZZA het volgende:[..]
iemand die dat geloofd moet wel vol met haat zitten
of Israelier zijn?
Als de Hezzbollah etc alleen maar geuniformde strijders zou gebruiken en geen kinderen als schild zouden er een stuk minder ONSCHULDIGE Palestijnen
ja ja
quote:
Op zaterdag 01 september 2001 21:54 schreef F1-2001 het volgende:
Maar volgens jou mag Sharon dus ook preventief geruimt worden????? Cool
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |