Sorry toompje idd. Gelukkig maar, want dat zou echt zonde zijn.quote:Op woensdag 29 september 2004 11:24 schreef Caipirinhia het volgende:
het toompje blijft zitten
@ V1z0R: Jammer dat je niet gewoon aanneemt dat ik het daadwerkelijk mooi vind. Het is de vorm, de ronding, waarbij de lippen naar binnendraaien en de huidplooien verdwijnen.. het is gewoon mooi
Ik heb al een normal life dus no thx.quote:Op woensdag 29 september 2004 14:49 schreef Bio_Bastard het volgende:
[..]
a.u.b.
Get
A
Freaking
Life
pls![]()
toompje blijft zitten!quote:Op woensdag 29 september 2004 10:52 schreef bird666 het volgende:
Het lijkt me jammer voor de besneden onder ons, want volgens mij zit je voorhuid ook vol met zenuwen en dat gevoel hebben jullie niet meer. Ik vind het heerlijk als mijn vriendin met mijn piemeltje speelt en mij aftrekt zodat mijn voorhuid over mijn eikel gaat.
Even voor de goede orde, het tompje blijft toch wel zitten bij besnijdenis? Dat is z'n beetje het gevoeligste stukje van mijn lul.
Wat een onzin!quote:Op woensdag 29 september 2004 14:48 schreef Bio_Bastard het volgende:
je snapt het niet, het kost meer moeite voor een onbesneden penis om schoon te houden dan voor een besneden dus vandaar dat men wellis laks wil worden in dat soort schoonmakerijen
Dat denk ik althans![]()
Totdat je eelt krijgt en helemaal niks meer voelt...quote:Op woensdag 29 september 2004 17:14 schreef pukkiepuk het volgende:
[..]
toompje blijft zitten!
en dat gevoel daar heeft de voorhuid weinig mee te maken, komt gewoon door de beweging over de eikelrand, wat zonder voorhuid vrijwel hetzelfde moet aanvoelen (denk ik dan)
Een van de medische behandelingen bij te snel klaarkomen is dus besnijdenis, omdat je dan minder gevoelig wordt voor prikkels (ondanks de vele mensen die anders beweren, maar zij weten niet het verschil vóór en nà de behandeling, maar alleen de huidige situatie) e.e.a. erover kun je lezen op de site die ik al eerder noemde.quote:Op woensdag 29 september 2004 19:11 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Totdat je eelt krijgt en helemaal niks meer voelt...
Het gedeelte van mijn eikel waar normaalgesproken de voorhuid niet overheen zit is echt wel een stuk minder gevoelig dan de rest... Dus het lijkt mij dat het toch wat minder gevoelig word...
Veel van mijn (ex)vriendinnen vinden dit ook. De meeste vriendinnen vinden het wel frisser zo zonder voorhuid.quote:Op woensdag 29 september 2004 14:48 schreef Bio_Bastard het volgende:
je snapt het niet, het kost meer moeite voor een onbesneden penis om schoon te houden dan voor een besneden dus vandaar dat men wellis laks wil worden in dat soort schoonmakerijen
Dat denk ik althans![]()
Nou moet ik zeggen dat ik irl nog geen besneden penis ben tegengekomen, maar als ik daar plaatjes van zie mis ik toch wat, als vrouw zijnde. Ik vind het om eerlijk te zijn een stuk minder mooi. Daarnaast hoef ik geen man die het langer vol kan houden dan een kwartier, want dan ben ik schraal (zeer pijnlijk!).quote:Op woensdag 29 september 2004 22:11 schreef Chrizje het volgende:
[..]
Veel van mijn (ex)vriendinnen vinden dit ook. De meeste vriendinnen vinden het wel frisser zo zonder voorhuid.
Dat onbesneden jongens 'negatief' reageren wanneer het om een besnijdenis gaat snap ik wel. Het is toch een heilig lichaamsdeel.... Meiden kijken hier toch anders naar en hebben er vaak geen problemen mee. Het maakt toch uiteindelijk geen barst uit of je nu besneden of niet besneden bent, toch? Een relatie gaat toch wel wat dieper en wat maakt dan het verschil van een klein stukje huid dan uit...
Doei,
Chrizz
![]()
Als je dan is concreet wat uitlegt achterlijke kaffer i.p.v. gelijk begint te blaten, dan hebben we er misschien allemaal wat aan.quote:Op woensdag 29 september 2004 19:06 schreef Tarak het volgende:
[..]
Wat een onzin!
Mooiquote:Op dinsdag 14 september 2004 23:56 schreef Chrizje het volgende:
Ik ben al jaren besneden en ben erg blij met m'n kale koppie. Nog nooit heb ik meegemaakt dat een vriendin dat negatief vond ofzo. Toch hoor je verschillende meningen natuurlijk. Ik zou wel eens wat meningen willen horen van meiden... wat dachten jullie toen je zijn besneden penis voor het eerst zagen en dat soort dingen. Ik ben erg benieuwd! Mischien hebben jullie wel vragen...?
Doei Chrizje![]()
meer moeite? Onder de douche ruk je je voorhuid naar achter en ff beetje wrijven klaar.quote:Op woensdag 29 september 2004 14:48 schreef Bio_Bastard het volgende:
Als je de rest van het topic ook had bekeken, had je m'n andere posts ook kunnen lezen. Je eikel schoonmaken is toch absoluut weinig moeite, zoals al in diverse keren in dit topic ter sprake is gekomen.quote:Op donderdag 30 september 2004 09:19 schreef Bio_Bastard het volgende:
[..]
Als je dan is concreet wat uitlegt achterlijke kaffer i.p.v. gelijk begint te blaten, dan hebben we er misschien allemaal wat aan.
'Feel the lollerine............quote:Op donderdag 30 september 2004 21:15 schreef Tarak het volgende:
[..]
Als je de rest van het topic ook had bekeken, had je m'n andere posts ook kunnen lezen. Je eikel schoonmaken is toch absoluut weinig moeite, zoals al in diverse keren in dit topic ter sprake is gekomen.
IMHO was er weinig aan uit te leggen, waar ik het niet mee eens was. Nee, gelijk schelden is lekker.....
Blijkbaar voor jou, de rest van de mannen echt niet hoor!quote:Op donderdag 30 september 2004 23:00 schreef Bio_Bastard het volgende:
[..]
'Feel the lollerine............'
voor veel is je eikel schoonmaken wel een grote moeite
Kijk daar hebben we wat aan, iemand met ècht ervaring hoe het isquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 10:35 schreef pjotr2001 het volgende:
Ik ben ook besneden, is overigens wel in mijn rukperiode gebeurt want ik was toen 14. Totale onthouding van mijn rechterhand en dat voor 6 weken lang! Verschrikkelijk! Ik ben blij dat het eraf is, want het knelde toendertijd zo verschrikkelijk dat ik er gewoon heelveel pijn aan had. Ik kan me alleen maar bedenken dat ik nu betere sex heb, omdat ik dat met voorhuid waarschijnlijk nooit plezierig had gevonden.
Oven over de voorkeuren van dames....mijn ervaring is dat de meeste meisjes het juist prettiger vonden en schoner. Het kan natuurlijk ook zijn dat ze dat zeiden om mij een plezier te doen. Ik weet iig van mijn vrouw dat zij het liever besneden heeft. (zij heeft er ook meer gezien, dus ik kan wel op een redelijk eerlijk standpunt rekenen).
Over het klaarkomen......dat is best waar......ik heb best moeite soms met klaarkomen en dat is ook niet zo gek. Als je besneden bent dan is je eikel iets minder gevoelig dan die van een onbesneden iemand. er groeit dan zeg maar een ' eeltlaagje' op (overigens is die niet te zien). Maar beter vrij je op die manier, dan met een te strakke voorhuid. Overigens kun je soms op die manier ook lange hete nachten maken
Psies, met of zonder voorhuid maakt niet uit en het argument "niet goed kunnen schoonmaken" telt in deze moderne tijd waarbij mensen een of meerdere malen per dagen douchen en goede wasmiddelen voor handen zijn allang niet meer. Okee, je hebt altijd viespeuken, maar ook dan zal het niet aanwezig zijn van een voorhuid ook weinig helpenquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 10:58 schreef pjotr2001 het volgende:
@ _joepie_ Thxxx, ik kan me best de angst van de TS bedenken omdat ie bang is voor lachertjes.......maar in weze is er niets aan de hand.
Je mag best trots wezen op je lul..........met of zonder voorhuid.......en genieten van sex doe je toch wel!
Haha, wat doe jij op FOK! ? Je grappen zijn zo super, cabaretier is een aanrader voor jouw.........jiez zegquote:Op donderdag 30 september 2004 23:23 schreef BAC het volgende:
[..]
Blijkbaar voor jou, de rest van de mannen echt niet hoor!
Ik ben helemaal niet bang voor lachertjers, maar was gewoon benieuwd wat de verschillende meningen zijn. Vooral van de meiden... wat ze denken als ze voor het eerst een besneden penis zien van een vriendje of in de sauna ofzo? Ik heb nog nooit een negatieve ervaring meegemaakt. Wat ik al eerder schreef; vaak vinden ze het zelfs mooier en zeker frisser.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 10:58 schreef pjotr2001 het volgende:
@ _joepie_ Thxxx, ik kan me best de angst van de TS bedenken omdat ie bang is voor lachertjes.......maar in weze is er niets aan de hand.
Je mag best trots wezen op je lul..........met of zonder voorhuid.......en genieten van sex doe je toch wel!
Volgens mij verschilt dit enorm. Geen enkele penis is hetzelfde... Ik ben zelf al heel erg lang geleden besneden, dus vergelijken kan ik niet. Het extra laagje zal wel wat invloed hebben.... Van vriendinnen hoor ik ook verhalen van besneden jongens die al klaarkomen als je een keer in hun pik knijpt. Te vroeg klaarkomen of juist langer uithouden zit tussen je oren en het is oefenen en oefenen, zoals met allesquote:Op woensdag 29 september 2004 19:47 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
Een van de medische behandelingen bij te snel klaarkomen is dus besnijdenis, omdat je dan minder gevoelig wordt voor prikkels (ondanks de vele mensen die anders beweren, maar zij weten niet het verschil vóór en nà de behandeling, maar alleen de huidige situatie) e.e.a. erover kun je lezen op de site die ik al eerder noemde.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |