zo is dat, of je wordt genaait op E-bay.quote:Op dinsdag 14 september 2004 23:49 schreef Jezebel het volgende:
...als je hem ook online kunt bestellen, vaak tot wel honderd Euro goedkoper?
Ik snap dat niet.
en daarna lach ik je uit in je klaagbaak topic als je klaagt over: totaal gebrek aan service, lange levertijden, slechte reparatie service, spontaan verdwenen bedrijven etc...quote:Op dinsdag 14 september 2004 23:55 schreef HellRaver het volgende:
Sommige mensen snappen dat nou eenmaal nietBestel alle electronica online scheelt vaak honderden euro's
Neuhj want zoiets calculeer je in..... en ik ga niet bij de eerste de beste webwinkel wat halen natuurlijk.....quote:Op dinsdag 14 september 2004 23:57 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
en daarna lach ik je uit in je klaagbaak topic als je klaagt over: totaal gebrek aan service, lange levertijden, slechte reparatie service, spontaan verdwenen bedrijven etc...
er zijn ook echte sides waar je iets kunt kopen,quote:Op dinsdag 14 september 2004 23:57 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
en daarna lach ik je uit in je klaagbaak topic als je klaagt over: totaal gebrek aan service, lange levertijden, slechte reparatie service, spontaan verdwenen bedrijven etc...
tuurlijk zijn er ook gewone winkels waar je wel naar je service kan fluiten, maar dat uit zich meestal in het "prijs-stunterige"imago dat zulke winkels naar buiten toe adverteren, service kost nou eenmaal ook geld...quote:Op dinsdag 14 september 2004 23:59 schreef HellRaver het volgende:
[..]
Neuhj want zoiets calculeer je in..... en ik ga niet bij de eerste de beste webwinkel wat halen natuurlijk.....
En wil je niet uit je droomwereld halen maar er zijn ook "gewone" winkels die aan jouw argumenten voldoen
mijn zoon heeft op Grand Canaria een Minolta gekocht, kei leuk ding, met een internationaal garantiebewijs, zo kan t ook, en zo gaat t ook op I -net, ...soms,quote:Op woensdag 15 september 2004 00:04 schreef stay_fun het volgende:
Omdat camera's heel vaak uit Duitsland worden ge-importeerd enzo en je dus een Nederlandse handeiding moet fixen. Voor mij niet zo'n probleem, voor veel klootjesvolk wel.
dat doe ik ook. In de mediamarkt lekker mijn videocamera enzo aan het uittesten geweest (was daar 599 euro), daarna op internet gekocht voor 428euro inclusief verzenden.quote:Op woensdag 15 september 2004 00:15 schreef Rizzz het volgende:
Je kan ook in de winkel een camera uitproberen om hem vervolgens goedkoper online te bestellen. Ik heb overigens mijn camera gewoon in de winkel gekocht, want met problemen is dat toch meestal wat handiger, zoals een aantal anderen ook zeggen. Zag trouwens laatst een leuke cartoon in de krant over het informeren in de winkel en kopen op internet. Even kijken of ie ook online is.
en juist op de canarische eilanden (ik was op Lanzarote) heb je om de 3 a 4 winkels zo'n winkeltje waar ze drank, rookwaar en electronica verkopen. Iedereen waarschuwd om daar niet te kopen.quote:Op woensdag 15 september 2004 00:08 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
mijn zoon heeft op Grand Canaria een Minolta gekocht, kei leuk ding, met een internationaal garantiebewijs, zo kan t ook, en zo gaat t ook op I -net, ...soms,
nogmaals kijken waar je t koopt, moet gewoon kunnen
daar balen die winkeliers ook gruwelijk van, na een uur uitleggen en niks kopen.quote:Op woensdag 15 september 2004 00:24 schreef Virus3000 het volgende:
[..]
dat doe ik ook. In de mediamarkt lekker mijn videocamera enzo aan het uittesten geweest (was daar 599 euro), daarna op internet gekocht voor 428euro inclusief verzenden.
klein verschil maar![]()
Dat is idd strontirritant. Ik kan er over meepraten.quote:Op woensdag 15 september 2004 00:35 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
daar balen die winkeliers ook gruwelijk van, na een uur uitleggen en niks kopen.
we kijken op internet en bestellen daar.
een hele mooie...quote:Op woensdag 15 september 2004 00:28 schreef Rizzz het volgende:
Was een cartoon van Paul Kusters. Hij heeft ze ook op zijn website staan: [spammode] http://www.paulkusters.nl/ [/spammode]. Klik op Splinter linksboven en kies dag cartoon 6 (verandert regelmatig, kan dus ook onder een ander nummer staan).
vertel!!quote:Op woensdag 15 september 2004 00:37 schreef Briefcase het volgende:
[..]
Dat is idd strontirritant. Ik kan er over meepraten.
Stel je voor:quote:Op woensdag 15 september 2004 00:41 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
vertel!!
zo werkt dat bij mensen die t net niet weten. vragen om advies, vinden t te duur, en kijken met jouw kennis op internet, terwijl ze t daar ook allang hadden kunnen vinden,quote:Op woensdag 15 september 2004 00:45 schreef Briefcase het volgende:
[..]
Stel je voor:
Je bent verkoper in een computerzaak en er komt voor de 10 keer een groepje van een man of 4 binnen die in hun lunchpauze komen vragen naar een willekeurig moederbord voor een willekeurige computer voor een willekeurig bedrag, je daar een half uur druk mee bent om uit te vogelen wat hij nu precies nodig heeft en vervolgens je bedankt en de winkel uitloopt, word je daar een beetje flauw van.
Het lijkt wel of we een spreekuur zijn geworden waar je terecht kan voor veel en deskundig advies om vervolgens ergens anders je troep te gaan kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |