abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 september 2004 @ 23:49:29 #1
2053 Jezebel
pearls before swines
pi_21959350
...als je hem ook online kunt bestellen, vaak tot wel honderd Euro goedkoper?

Ik snap dat niet.
-= It's like wiping your ass with silk... I love it. =-
pi_21959478
Omdat mensen dan naar een winkel terugkunnen met een eventueel defecte camera i.p.v. gesodemieter met verzenden als er iets mankeert.
pi_21959480
De meeste mensen die bij ons in de winkel komen die vinden het prettig om een gesprek te hebben met een verkoper... Als ze dan goed advies krijgen enzo, dan kopen ze de camera ook in de winkel.

Maar ook hebben ze vaak een fijner gevoel bij een echte "winkel" waar ze altijd ff langs kunnen komen
De mooiste plek in Arnhem is de bushalte naar Nijmegen...
< Chillen is rif >
pi_21959490
Sommige mensen snappen dat nou eenmaal niet Bestel alle electronica online scheelt vaak honderden euro's
pi_21959536
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 23:49 schreef Jezebel het volgende:
...als je hem ook online kunt bestellen, vaak tot wel honderd Euro goedkoper?

Ik snap dat niet.
zo is dat, of je wordt genaait op E-bay.
gewoon kopen waar je je t prettigst bij voelt.

eigenlijk heb ik mijn huis telefoon -centrale, ook op I net gekocht,
De Puta Madre
pi_21959538
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 23:55 schreef HellRaver het volgende:
Sommige mensen snappen dat nou eenmaal niet Bestel alle electronica online scheelt vaak honderden euro's
en daarna lach ik je uit in je klaagbaak topic als je klaagt over: totaal gebrek aan service, lange levertijden, slechte reparatie service, spontaan verdwenen bedrijven etc...
Scheren is voor schapen!
pi_21959597
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 23:57 schreef paarse_paashaas het volgende:

[..]

en daarna lach ik je uit in je klaagbaak topic als je klaagt over: totaal gebrek aan service, lange levertijden, slechte reparatie service, spontaan verdwenen bedrijven etc...
Neuhj want zoiets calculeer je in..... en ik ga niet bij de eerste de beste webwinkel wat halen natuurlijk.....
En wil je niet uit je droomwereld halen maar er zijn ook "gewone" winkels die aan jouw argumenten voldoen
pi_21959666
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 23:57 schreef paarse_paashaas het volgende:

[..]

er zijn ook echte sides waar je iets kunt kopen,

maar ook echte winkels,
heb een wasdroger gekocht, met een deukje, Bosch, scheelde 90 Euro, inladen en wegwezen, ook 3 jaar garantie, mja met een telefoon en een deukje is t weer wat anders.,
zelf goed kijken waar je iets koopt
De Puta Madre
pi_21959675
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 23:59 schreef HellRaver het volgende:

[..]

Neuhj want zoiets calculeer je in..... en ik ga niet bij de eerste de beste webwinkel wat halen natuurlijk.....
En wil je niet uit je droomwereld halen maar er zijn ook "gewone" winkels die aan jouw argumenten voldoen
tuurlijk zijn er ook gewone winkels waar je wel naar je service kan fluiten, maar dat uit zich meestal in het "prijs-stunterige"imago dat zulke winkels naar buiten toe adverteren, service kost nou eenmaal ook geld...
dat is ook wat ik mijn klanten vertel als ze weer eens met de kieskeurig prijslijst (o.id) aan komen zetten..

en tja, voor ons is parallel import nou eenmaal verboden, maar sommige andere (web)winkels boeit dat kennelijk niet..
Scheren is voor schapen!
pi_21959703
Omdat camera's heel vaak uit Duitsland worden ge-importeerd enzo en je dus een Nederlandse handeiding moet fixen. Voor mij niet zo'n probleem, voor veel klootjesvolk wel.
pi_21959767
Handleidingen zijn overbodig, en om nou een zak geld extra te betalen omdat je dan "service" (van een mongool in een net pak) en een handleiding krijgt gaat mij te ver.
pi_21959791
quote:
Op woensdag 15 september 2004 00:04 schreef stay_fun het volgende:
Omdat camera's heel vaak uit Duitsland worden ge-importeerd enzo en je dus een Nederlandse handeiding moet fixen. Voor mij niet zo'n probleem, voor veel klootjesvolk wel.
mijn zoon heeft op Grand Canaria een Minolta gekocht, kei leuk ding, met een internationaal garantiebewijs, zo kan t ook, en zo gaat t ook op I -net, ...soms,
nogmaals kijken waar je t koopt, moet gewoon kunnen
De Puta Madre
pi_21959954
Je kan ook in de winkel een camera uitproberen om hem vervolgens goedkoper online te bestellen. Ik heb overigens mijn camera gewoon in de winkel gekocht, want met problemen is dat toch meestal wat handiger, zoals een aantal anderen ook zeggen. Zag trouwens laatst een leuke cartoon in de krant over het informeren in de winkel en kopen op internet. Even kijken of ie ook online is.
  Eindredactie Frontpage / Forummod woensdag 15 september 2004 @ 00:23:10 #14
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_21960172
Omdat je in een winkel bijvoorbeeld niet het volledige bedrag vooruit hoeft te betalen zonder te weten of er ooit iets geleverd gaat worden, vervolgens iets verkeerds geleverd krijgen en met geen mogelijkheid het goede artikel of je geld terugkrijgen

Omdat een vakkundige fotohandelaar de klant kan behoeden voor een miskoop

Omdat je bij de fotowinkel altijd even terug kunt gaan wanneer je er even niet helemaal meer uitkomt

Omdat je in een winkel weet met wie je het genoegen hebt

Omdat je in een winkel even het artikel van je keuze kunt vasthouden en uitproberen en vergelijken met de spullen van andere merken

Omdat het vaak helemaal niet zo ontzettend veel scheelt, vrijwel al mijn spullen komen gewoon uit de fotowinkel vaak een fotowinkel met gekoppelde webshop, ik betaal er nooit meer voor dan bij de web-only-shop.

Maar gelukkig ben je in dit land vrij om daar je spullen te kopen waar je maar wilt. Het nut van dit topic ontgaat me dan ook een beetje
Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
pi_21960202
quote:
Op woensdag 15 september 2004 00:15 schreef Rizzz het volgende:
Je kan ook in de winkel een camera uitproberen om hem vervolgens goedkoper online te bestellen. Ik heb overigens mijn camera gewoon in de winkel gekocht, want met problemen is dat toch meestal wat handiger, zoals een aantal anderen ook zeggen. Zag trouwens laatst een leuke cartoon in de krant over het informeren in de winkel en kopen op internet. Even kijken of ie ook online is.
dat doe ik ook. In de mediamarkt lekker mijn videocamera enzo aan het uittesten geweest (was daar 599 euro), daarna op internet gekocht voor 428euro inclusief verzenden.

klein verschil maar
** Uw tekst hier voor slechts 5 euro per maand **
pi_21960265
quote:
Op woensdag 15 september 2004 00:08 schreef Killer_Mom het volgende:

[..]

mijn zoon heeft op Grand Canaria een Minolta gekocht, kei leuk ding, met een internationaal garantiebewijs, zo kan t ook, en zo gaat t ook op I -net, ...soms,
nogmaals kijken waar je t koopt, moet gewoon kunnen
en juist op de canarische eilanden (ik was op Lanzarote) heb je om de 3 a 4 winkels zo'n winkeltje waar ze drank, rookwaar en electronica verkopen. Iedereen waarschuwd om daar niet te kopen.
Vaak laten ze een werkend apparaat zien en geven je uiteindelijk een imitatie mee, of zelfs maar een lege body zonder electronica.
Ik heb bijv een Canon 10D gezien die uiterlijk helemaal gelijk was, maar waar geen lenzen maar glas in zat, of zwaar inferieure materialen.

Nog een mazzel dat 'ie op Schiphol niet is aangehouden door de douane. Die zijn erg happig op namaak.
Verder zijn de merken Sonny (ipv Sony) Conon (ipv Canon) etc daar erg populair.
pi_21960276
Was een cartoon van Paul Kusters. Hij heeft ze ook op zijn website staan: [spammode] http://www.paulkusters.nl/ [/spammode]. Klik op Splinter linksboven en kies dag cartoon 6 (verandert regelmatig, kan dus ook onder een ander nummer staan).
pi_21960288
Online kopen kan ook prima, maar dan wel bij een betrouwbaar bedrijf met een telefoonnummer, het adres op de website, duidelijke garantievoorwaarden en betalingsvoorwaarden.
Doe relaxed weetje?!
pi_21960424
quote:
Op woensdag 15 september 2004 00:24 schreef Virus3000 het volgende:

[..]

dat doe ik ook. In de mediamarkt lekker mijn videocamera enzo aan het uittesten geweest (was daar 599 euro), daarna op internet gekocht voor 428euro inclusief verzenden.

klein verschil maar
daar balen die winkeliers ook gruwelijk van, na een uur uitleggen en niks kopen.
we kijken op internet en bestellen daar.

nog iets,
meubels kopen, gruwelijk, mja t moet ooit,
ik kijk op internet, winkel een beetje rond wat er te koop is, en sla zo 10 winkels over waar ik zeker niet naar toe hoef, dat scheelt 10 vervelende uitstapjes,
en op t net kun je al zien wat er te koop is , makkelijk, dit is dan niet online bestellen, maar dicht bij
De Puta Madre
pi_21960445
quote:
Op woensdag 15 september 2004 00:35 schreef Killer_Mom het volgende:

[..]

daar balen die winkeliers ook gruwelijk van, na een uur uitleggen en niks kopen.
we kijken op internet en bestellen daar.
Dat is idd strontirritant. Ik kan er over meepraten.
Doe relaxed weetje?!
pi_21960496
quote:
Op woensdag 15 september 2004 00:28 schreef Rizzz het volgende:
Was een cartoon van Paul Kusters. Hij heeft ze ook op zijn website staan: [spammode] http://www.paulkusters.nl/ [/spammode]. Klik op Splinter linksboven en kies dag cartoon 6 (verandert regelmatig, kan dus ook onder een ander nummer staan).
een hele mooie...
De Puta Madre
pi_21960528
quote:
Op woensdag 15 september 2004 00:37 schreef Briefcase het volgende:

[..]

Dat is idd strontirritant. Ik kan er over meepraten.
vertel!!
De Puta Madre
pi_21960575
quote:
Op woensdag 15 september 2004 00:41 schreef Killer_Mom het volgende:

[..]

vertel!!
Stel je voor:

Je bent verkoper in een computerzaak en er komt voor de 10 keer een groepje van een man of 4 binnen die in hun lunchpauze komen vragen naar een willekeurig moederbord voor een willekeurige computer voor een willekeurig bedrag, je daar een half uur druk mee bent om uit te vogelen wat hij nu precies nodig heeft en vervolgens je bedankt en de winkel uitloopt, word je daar een beetje flauw van.

Het lijkt wel of we een spreekuur zijn geworden waar je terecht kan voor veel en deskundig advies om vervolgens ergens anders je troep te gaan kopen.
Doe relaxed weetje?!
pi_21960768
quote:
Op woensdag 15 september 2004 00:45 schreef Briefcase het volgende:

[..]

Stel je voor:

Je bent verkoper in een computerzaak en er komt voor de 10 keer een groepje van een man of 4 binnen die in hun lunchpauze komen vragen naar een willekeurig moederbord voor een willekeurige computer voor een willekeurig bedrag, je daar een half uur druk mee bent om uit te vogelen wat hij nu precies nodig heeft en vervolgens je bedankt en de winkel uitloopt, word je daar een beetje flauw van.

Het lijkt wel of we een spreekuur zijn geworden waar je terecht kan voor veel en deskundig advies om vervolgens ergens anders je troep te gaan kopen.
zo werkt dat bij mensen die t net niet weten. vragen om advies, vinden t te duur, en kijken met jouw kennis op internet, terwijl ze t daar ook allang hadden kunnen vinden,
goed, dit gaat over pc's
dat is ook iets anders als een DVD speler , of een wasdroger.
als je een pc in elkaar prutst heb je kennis nodig, die krijg je echt niet in een winkel, je maakt je lijst op wat je nodig hebt, en je zet t zooitje in elkaar dat t werkt.
gewoon klik- klak, mooi om te zien.
De Puta Madre
pi_21960830
tja, t is al zover, dat wij via t werk de mogelijkheid krijgen een training te volgen hoe mensen precies te overtuigen gewoon in de winkel te kopen, ipv op internet...
Scheren is voor schapen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')