In dit voorbeeld doe ik ALLEEN poort 6881 via TCP en die verwijs ik door naar ip-adres 10.0.0.150. Wellicht dat jouw interne ip-adres anders is.quote:create protocol=tcp inside_addr=10.0.0.150:6881 outside_addr=0.0.0.0:6881
En er dan vervolgens achter komen dat deze poort op de echt goede trackers geblacklist zijn. Beter neem je hele hoge poorten, en voor de lasatste versie van Azureus heb je maar 1 poort nodig, wel zowel TCP als UDP.quote:Maar goed; voor Azureus moeten poorten 6881 t/m 6890 openstaat op zowel TCP als UDP.
Via Telnet doe je dat door het onderstaande in te typen (als je in de NAT-interface zit):
Wat een onzin, poort 6881 TCP is de enige die je hoeft te forwarden.quote:Op woensdag 15 september 2004 14:14 schreef Anahka2309 het volgende:
Heeft die router geen web-interface? Dat werkt over het algemeen iets makkelijker dan telnet
Maar goed; voor Azureus moeten poorten 6881 t/m 6890 openstaat op zowel TCP als UDP.
Via Telnet doe je dat door het onderstaande in te typen (als je in de NAT-interface zit):
[..]
In dit voorbeeld doe ik ALLEEN poort 6881 via TCP en die verwijs ik door naar ip-adres 10.0.0.150. Wellicht dat jouw interne ip-adres anders is.
Je zult dit nog 19 keer moeten herhalen voor de andere 9 TCP-poorten en de 10 UDP-poorten. Ik zou eerst alleen TCP doen en kijken wat Azureus ervan vindt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |