Ik ga nu álles grondig eraf gooien (met regcleaner en andere dingen) en het dan nog eens proberen, echt de laatste keer anders ga ik morgen terug...quote:Op dinsdag 14 september 2004 20:40 schreef rmi het volgende:
[..]
daar ligt het probleem, op deze pc staan 4 mapjes N001 N002 N003 en tutorial
daarmee dat je geen buurt kan kiezen
Start-->Uitvoeren-->Typ: "dxdiag"quote:Op dinsdag 14 september 2004 21:04 schreef Qarinx het volgende:
Hoe kan je zien welke grafische kaart je hebt, ik moet nl. nieuwere drivers installeren... want hij loopt om de zoveel tijd vast.
Eigenschappen Beeldscherm->Geavanceerd->Adapterquote:Op dinsdag 14 september 2004 21:04 schreef Qarinx het volgende:
Hoe kan je zien welke grafische kaart je hebt, ik moet nl. nieuwere drivers installeren... want hij loopt om de zoveel tijd vast.
ctrl+shift+c en dan kaching. en ze zeggen dat dat ;!;! weer helpt maar dat lukt bij mij nietquote:Op dinsdag 14 september 2004 21:44 schreef daeri het volgende:
Zijn er al cheats voor geld enzo als ik straks wél het spel kan spelen?
(ben nu voor de 5e x aan het installeren)
Leven je kinderen nog?quote:Op dinsdag 14 september 2004 21:29 schreef Elvi het volgende:
Tis af en toe nog best moeilijk... Maar wel n vet spel!![]()
(ja mn pa heeft m erop gezet)
Na, 5x installerenquote:Op dinsdag 14 september 2004 22:20 schreef daeri het volgende:
JA! Hij doet het, eindelijk, ik heb dus idd 3 buurten, en ik ben begonnen in de verona buurt..
Dat hoeft echt niet hoor, ik heb bijv. al 4x een zware bonus gehad tijdens m'n werk (50.000 simdollar of meer). Dan koop je al snel zo'n huisje hoorquote:Op dinsdag 14 september 2004 22:25 schreef Markster het volgende:
volgens mij zit iedereen te cheaten, ik help al minstens 5 huizen gezien die je echt niet nu al kan hebben.
Zijn er al performancetweaks ala doom3 ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |